Beutyblogtopic XL #6

Hahaha fuck love it. Raar wijf

14 likes

Eens eens eens. Walgelijk.

2 likes

Ik ben bang dat het haar nog gaat lukken ook.

9 likes

Idd triest dit. Ik snap best dat ze om tips vraagt, maar kom op, besteed even een uurtje om rond te bellen/mailen naar praktijken voor een prijsopgave. Je bent echt niet de enige die dat doet lijkt me.

4 likes

Maar er zal toch wel iets van een betalingsregeling zijn voor zo’n hoog bedrag?

3 likes

Influenza’s hoeven nooit iets zelf op te zoeken, ze kermen een keer op sociale media en de hele meute doet het werk voor ze. Echt delegeren tot de max.

7 likes

Ben ik nou zo verstandig of is Serena gewoon echt DOM? Ik heb bewust niet gekozen voor een huisdierverzekering omdat verzekeraars toch vaak bepaalde zaken niet uitkeren. Ik spaar een vast bedrag per maand voor mijn dieren. Serena valt echt door de mand. Ik kan er geen ander woord voor bedenken dan: walgelijk.

29 likes

Misschien kan ze die MRI-scan financieren met de opbrengsten van al die kringloopprullen die ze de laatste tijd heeft verkocht, en alle kledingverkopen en het verkopen van gratis gekregen spullen aan volgers. Ik kan me niet voorstellen dat zij het niet kan betalen. Het is maar een idee Serena, hoop dat je meeleest :smiley:
Verder superzielig voor die kat enzo natuurlijk, hoop dat 'ie er weer bovenop komt.

11 likes

“nu heb ik jullie hulp nodig”

Wedden dat dit escaleert naar een gofundme?
Serieus, dit is toch het soort pech waar je een spaarrekening voor hebt??? Wel kunnen dokken voor twee raskatten, maar niet voor de zorgen???

:fu:

49 likes

Echt walgelijk dit. Dacht dat zij zo gek was op haar katten, dan heb je er toch wel voor gespaard of er het geld voor over. Dan ga je maar een keer minder naar Amerika.

Zit een beetje door de comments te scrollen, maar bij alle andere klinieken die geopperd worden reageert ze met ‘‘ja die heb ik ook al gebeld, is ook 1000 euro’’. Nou doe dan gewoon lekker die in Utrecht en help verdomme dat arme beestje.

12 likes

Gadver. Zij kent ook echt geen schaamte he.

3 likes

Ik heb haar direct ontvolgt en geblokt. Wat een raar wijf, om met haar woorden te spreken.
Als 3(!) artsen zeggen dat het beestje een MRI moet, dan zorg je toch dat hij een uur later in zo’n ding ligt?!
Nee joh, eerst op je gemakje een sponnetje ritselen.
Hier gaat m’n bloed echt van koken!

36 likes

Jahoor.

26 likes

Same. Niet fokken met je kat als je er prima bij zit. Sommigen moeten zelfs honger lijden om hun huisdier de beste zorg te kunnen geven.

11 likes

Misschien kan ze spon dingen verkopen of leuke kastjes die ze uit een kringloop heeft gehaald. Of misschien kan heel dr familie die normaal altijd klaar staat op instagram haar even helpen.

4 likes

Bah, wat een nare actie dit.
Serena komt over als iemand die best wel wat geld uitgeeft, ook aan zaken die niet noodzakelijk zijn of goedkoper zouden kunnen, en dan wil ze op deze manier geld besparen? Betaalt het ‘bloggen’ tegenwoordig zo slecht?
De UU heeft een supergoede kliniek en ik snapt niet dat ze daar niet meteen een MRI heeft laten maken.
Een van mijn katten is ernstig ziek geweest een paar jaar terug en de kosten boeiden me op dat moment zo weinig. Ik wilde alleen maar dat hij het overleefde en dat is godzijdank gelukt.

11 likes

#saveclarence
Ik ga even huilen in een hoekje.

26 likes

Lekker manipulatief ook om een foto van Marshall en de kat te plaatsen voor medelijden. Ze koos zelf voor geen verzekering dus niet janken nu en gewoon betalen. Hoop dat ze geen cent korting krijgt en al helemaal geen gratis behandeling. Eén insta-spon en je hebt dat geld alweer terug, no need to be gierig Sereen. Wat is zij schaaaamteloos zeg, bijna bewonderenswaardig.

Ben volgens mij de enige maar ik ga wel stuk om haar reactie naar dat meisje tho, hahahsha :joy: Zo’n reactie zou mij ook in het verkeerde keelgat schieten. Als de emoji verkeerd is, verwijder je je comment en plaats je een nieuwe… :woman_shrugging:t5: Met die zwangerschapshormonen is ze waarschijnlijk ook nog eens extra emotioneel.

25 likes

“Ik maak wel even geld over voor dit geniale idee… Eh voor dat lieve beestje”.

18 likes

“ik kan het gewoon betalen”

Ohh ik word hier zo boos van. Waarom laat ze niet zsm die scan doen?

Serieus. Mijn kater is geen raskat. Een doodgewone zwartwitte kater maar voor mij onvervangbaar. Dat geld zou ik er absoluut voor over hebben.
Ik snap dat als je in de bijstand zit, zo’n MRI veel geld is en dat je misschien hulp nodig hebt. Maar als influencer met vette auto en dure vakanties moet je niet zeiken en gewoon aftikken.

45 likes