Ja ga even 400 euro besparen op je kat. De tijd die ze nu kwijt is aan het uitzoeken van prijzen kon ze beter besteden aan het laten maken van die MRI.
Achjoh dat beestje heeft geen pijn zegt ze toch. Dan kan ik mij heel goed voorstellen dat onderzoek doet (oké, laat doen) naar een goedkopere optie. Het is 31 dec. Dat beestje wordt echt niet een dezer dagen acuut geholpen.
Ik zou het ook uitzoeken.
Tweede vraag of wat haar beweegredenen precies zijn. Als ze hoopt op crowdfunding dan vind ik het verwerpelijk, maarja, dat weten we helemaal niet zo zeker.
Wtf Sereen
Ja en benzine is ook gratis natuurlijk.
Ik snap dit echt niet. Het enige wat ik denk bij het lezen van die post is, Jezus sereen voor jou is 1000euro 1 gesponsorde insta post en niet 80uur werken. Wtf zeg
En ik verbaas me ook echt over al die reacties van haar fans. Niemand is kritisch?
Secreta Verspon
Wat een trut.
Als we met zn alle een goed bericht schrijven wil ik hem best plaatsen.
@TantePollewop uiterraard met Secrets Verspon erin 
Ik heb iets kritisch neergezet. Geen idee hoelang het blijft staan.
Hahahaa ik scrolde naar beneden bij die post. Maar mn telefoon flipte dus ik had het toetsrnbord omhoog geswiped en toen swipte ik het woord Typisch hahahaha. Mijn telefoon heeft ook een mening over serena
Zijn alle reacties nu verwijderd?
Katten hebben geen besef van tijd. Dat heeft mijn dierenarts verteld toen we spraken over meenemen op vakantie (autoreis van 6 uur) of naar het logeeradres brengen (1 uur). Dat maakte voor de katten niets uit volgens de da.
Ja dan ben ik maar even de nuchtere dierenliefhebber / persoon die goed op de centen let: als ik zou weten dat mijn beestje geen pijn heeft en dat er supergrote prijsverschillen zitten tussen die MRI-scans, zou ik ook eerst even research doen. Grote verschil met Serena is, is dat ik zelf even rond zou bellen, ipv proberen anderen het werk te laten doen.
Ja, voor deze reactie is het nu te laat. Ik had ook kunnen zeggen dat ze haar dier moet verzekeren en dat ze dan wel veel terugkreeg, maar wat heeft ze daar nu aan?
En die influencers maar hoge bedragen vragen voor hun “werk”. Omdat het echt niet voor minder kan. En dan nu zeuren om die paar honderd euro die de hardwerkende, hoogopgeleide dierenarts vraagt.
Ga je schamen mens.
Maar je weet niet of dat voor die van Serena geldt en dus is het geen gek voorstel om iets verder te rijden voor betere service of een lagere prijs.
Heel netjes. Heb hem gepost ben benieuwd wanneer de familie mij aanvalt.
Katten laten het niet snel merken als ze pijn hebben. Die kunnen heel lang met iets doorlopen totdat je het merkt.
Echt erg dit hoor. Ik zou me in haar positie kapot schamen als mensen een crowdfunding voor mij zouden starten.
Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel als jij hoor… mits die kat echt geen pijn heeft. Het is nu o&n dus hij/zij (?) zou die scan waarschijnlijk sowieso niet direct krijgen, dus kan je net zo goed wen uurtje rijden (DE of BE is wel overdreven idd) het is toch van de zotte dat dezelfde behandelingen honderden euro’s per regio verschilt?
En als iemand zou reageren met haha is ie overleden
zou ik ook boos reageren eigenlijk.
Naja zou het uberhaupt niet op insta zetten, maar vind wel dat er hier heftig op gereageerd wordt hoor?
Misschien moet ze nog wat glazen kastjes of andere meuk scoren en die verkopen voor het 5 dubbele. Dan heeft ze dat geld zo bij elkaar