Beutyblogtopic XL #6

Ik heb ook een speciale spaarrekening voor mijn kat. Vind dit echt schaamteloos van Serena, wat een raar mens :thinking:

4 likes

Als Serena straks pijn heeft, zal haar zorgverzekering haar ook nog even weekje laten zitten met pijn om op zoek te gaan waar het goedkoper is?

Zorgverzekeraar is een voorbeeld.

Ze zijn er niet vandaag achter gekomen hé? Ze is al op de spoedhulp geweest, bij haar eigen arts en nog een andere kliniek. Alle drie zeggen hetzelfde, de kat moet een MRI.
Die scan had dus misschien wel een week geleden gemaakt kunnen worden.

13 likes

Ik heb een raskat en een vuilnisbakken ras. Beide zijn verzekerd en alsnog leg ik geld opzij voor onverwachte kosten welke niet gedekt worden.
Dat is gewoon je verantwoordelijkheid als je een dier in huis neemt.

In haar geval is het niet eens een zaak van niet kunnen betalen, maar niet willen.

9 likes

Ik ben de enige op dit forum geloof ik, maar ik vind het niet raar. Ik heb geen huisdieren (dus maak jullie niet druk) maar ik vind een mri voor een kat zeker niet vanzelfsprekend en al helemaal als er op aarde nog zoveel mensen zijn met onvoldoende toegang tot medische zorg.

9 likes

Ik vind een verschil zitten tussen dingen als inentingen en Basale zorg voor een dier en een mri en operaties voor iets waar een oud dier last van krijgt en ja, misschien wel aan overlijdt. Maar dat is mijn mening

4 likes

Dat vind ik toch een heel vreemde vergelijking hoor.

Het is nodig want het beestje is ziek, er is toegang tot zorg, Serena heeft het geld en toch doet ze het niet.

Dat het niet vanzelfsprekend is betekent toch niet dat het niet nodig is?

3 likes

Diertje is 10 he. Een kat kan 20 worden.

3 likes

Nouuu ik heb geen insta

Belachelijk dat ze zo en plein public koningin korting loopt uit te hangen over haar fucking kat! Vraag dat lekker aan je dierenarts, het komt echt zo krenterig over.

1 like

Ritavanrob of robvanrita zegt: ‘wat een lelijke opmerking van jou :face_with_raised_eyebrow:

18 likes

Dank je :slight_smile:

Fijne reactie, echt inhoudelijk :expressionless:

2 likes

Ik vind het zo grappig dat iemand sofie senden tagt of zij misschien kan helpen.

Sofie senden is een heel lief vlaams meisje dat zieke dieren opvangt en vegan eet en shopt in de krinloop. (Aanrader wel trouwens)
Maar ik denk niet dat zij even een versponnetje gaat helpen met een goedkope mri doot met haar kat kilometers te rijdenm

11 likes

Bedenk me net dat Serena ook nog eens op allendag loopt.

Dan moet ze dus ook nog eens vers bevallen met de kat naar een arts rijden.

En dat terwijl ze net zelf zegt dat het al sinds september slecht met hem gaat :sob:
Echt, WAAROM regel je dit niet eerder?!

12 likes

Er zijn 3 artsen geweest die zeggen dat een MRI nodig is, maar ze wil tóch een second (of eigenlijk fourth) opinie?? :face_with_raised_eyebrow:

34 likes

Ja hallo waarschijnlijk heb die kat gewoon een puist en van dat geld wat ze dan verspild aan dat beest had ze ook naar amerika kennen gaan!

3 likes

Ja of glazen kastjes van kenne kopuhhhhh!

3 likes

Het is ook allemaal geen kattenpis… Zo, op de valreep van 2019. :roll_eyes:

4 likes

Zo’n MRI laat direct alles zien, zegt die persoon. Nou, dat is toch top? Ben je in een keer klaar. Boeien wat eruit komt. Als het niets blijkt, heb je in ieder geval zekerheid. Nu wil je halve onderzoeken uitvoeren en loop je het risico dat er iets over het hoofd gezien wordt. Zou het mezelf heel erg kwalijk nemen als er iets gemist wordt dat makkelijk opgespoord had kunnen worden met een MRI-scan. En het is niet het eerste onderzoek dat gedaan wordt. Na 3x is het echt merkwaardig om dan nog steeds halfbakken er achteraan te gaan. Arme Clarence, hopelijk heeft ie echt geen pijn.

3 likes

Als die kat wel wat heeft en ze gaat 10 andere “goedkopere” opties doen is ze duurder uit

2 likes