Komt er niks uit de foto’s / ct scan, moet ie als nog een mri…is ze nog meer geld kwijt. Snap de denkwijze echt totaal niet.
Heeft iemand ondertussen al geopperd om Clarence te adopteren omdat iemand het beestje wel de MRI gunt?
Heeft sereen’s moeder ook niks beters te doen dan de hele tijd te zoeken naar ‘negatieve’ reacties onder de foto’s van haar dochter?
Plus nog meer stress voor de kat 
Alsof ze ook in hartje Utrecht of Amsterdam zonder auto woont. Meit, je woont in Houten, doe normaal. In een straal van 15km zijn er genoeg dierenartsen, ook buiten de randstad
ga gewoon.
Ik ben idd ook gestopt met insta vanwege de negetieve impact 
Voornemen 2020, ontvolg alles en iedereen die irritatie opwekt.
Gaan ze misschien harder van werken ook 
90 euro hoe dan
Serena: koopt zonder blikken of blozen een chaneltas van
€4511
Ook Serena: MRI is te duur!!
Echt mijn diertjes, zijn veel meer waard dan een fucking tas he.
Als je je dier al vanaf september laat lijden en overal heen sleept om een koopje te hebben aan de zorg ben je in mijn ogen een materialistische trut.
Gfoefs haar zit hier wel leuk zeg!
Ik kan 't helaas niet meer vinden, maar ik kwam laatst een artikel tegen dat over agenda hedonisme ging: het fenomeen waarbij we ons suf plannen.
S-s-sint, is that you?
Vind het zo heftig omdat ze in de comments ook nog schrijft dat 'ie niet tegen autorijden kan… dan wilt ze een uur met hem gaan rijden voor een betere deal. Beestje had gister al door de scan kunnen gaan op 10 min rijden 
Huh tegen mij zei ze dat tie niet bang was voor auto rijden.
Ooh je hebt gelijk ze schrijft ‘is geen paniekerige kat’, ik las het helemaal verkeerd! Excuus.
Ja denk je dat echt op 31-12? Volgens mij helpen ze je dan alleen bij spoed.
Ik vind het echt idioot dat ze hier (op deze manier) over post hoor maar als je huisdier toch niet meteen geholpen kan worden vind ik het niet raar dat je even onderzoek doet. (Dat je daadwerkelijk overweegt om naar DE te rijden met een zieke kat en doet alsof dat een half uur is vanaf Houten vind ik dan weer belachelijk, daar niet van, maar sommigen doen hier alsof ze haar kat leeg laat bloeden om geld te besparen terwijl ik denk dat als het echt spoed had gehad de dierenarts wel aan zou dringen dat er nú iets moet gebeuren.)
31-12 is gewoon een werkdag toch? Geen idee hoe ze dan werken mbt onderzoeken hoor. En ja ik snap ook dat je wel ff rond gaat bellen. Als het geen spoed is en je weet 100% zeker dat 'ie geen pijn heeft, dan heb je vrij snel een paar honderd ‘verdiend’ als het elders goedkoper kan. Maar zoals je schrijft, naar DE gaan rijden ‘want het is maar een uurtje’… daarnaast is ze heel hoog zwanger dus de vraag is ook of ze dat zelf dan nu nog kan gaan ondernemen met haar kat? Hoop iig snel een oplossing want voor het beestje is het gewoon hartstikke sneu.
Jouw 2020 hoedje zit me ff perfect

Ze weet al veel langer dan gister dat hij een MRI moet. Ze is notabene bij 3 artsen geweest.