Ja, ik begrijp ook dat het voor sommige projecten echt fijn kan zijn om eens echt goed te kunnen doorwerken zonder andere zorgen en bezigheden (lijkt me oprecht heerlijk!), maar je moet wel echt grote marges hebben voor de prijs die Cynthia ervoor vraagt (voor slechts enkele dagen!), denk ik dan?
Oh joy nu kan Mas voortaan met goed fatsoen gaan refereren aan âdie maand waarin we in Miami woondenâ
Zou het hiermee te maken hebben? Dat als je zelf gewoon een vakantie boekt om te werken je dat niet kan aftrekken, en dit wel?
Dat zegt ze elk reisje, maar niet in de vlog van vandaag
Martine is bevallen! Mooi voor haar.
Het 3-1 raadsel is gelukkig opgelost
De dochter van Martine heet Zoey. Wel echt een leuke naam, niet super apart. Ze is geboren op 2 januari.
âOmdat 3 januari de eerste volle dag voor haar met ons isâ. Raap me op
In het mommybloggerstopic gaat het over de bevalling van Martine. Laten we daar geen drie topics voor gebruiken.
Voor 1500 kan je wel 2 weken all inclusive naar Turkije haha
Gebruikt Cynthia haar deelnemers niet als hĂĄĂĄr stok achter de deur. Zodat zij lekker kan doorwerken aan die keukentafel. Echt iets voor iemand met grootheidswaanzin om te bedenken dat jij dit voor een ander doet. Wie gaat nu zoveel geld betalen om Cynthia op die troon te zetten?
En ik hou van hondjes, maar Kees is mij iets te dwingend in haar wens om aandacht en geaaid te worden. Ze heeft er zelfs een hele Instastory aan aan gewijd. Zij vindt het leuk, maar hier thuis is het wel een keer klaar met dat opdringerige gehark met dat pootje.
ik vind dogshaming niet leuk :â(
Haha ik zie net een reclame van Alboe dat ze een weekend weg (vrijdagavond tm maandagochtend) aanbieden voor 300âŹ: alles verzorgd (dus all-inclusive), meerdere âmasterclassesâ van hen en in een huisje (weet niet of het privĂ© is maar er zijn maar weinig plekken dus grote kans dat je in ieder geval niet met veel zit). Wat een contrast met Cynthia die vijf keer dit bedrag vraagt voor 2 dagen meerâŠ
Dit gaat ook véél te ver bij nader inzien. Zal ik mijn post maar verwijderen, dan?
#dogshaming
jađ
Ik heb ook iets geleerd van de foefverhuizing naar miami.
Blijkbaar kunnen de vlogs nog saaier dan ze al waren.
Ik vraag me vooral af wat ze met de kerstboom gedaan hebben. Vind het echt iets voor Massa Margarita verf je haar in de hotel badkamer om die daar te laten staan.
Ze showde de kerstboom met een vuilniszakje in de hand, dus ik denk een treurig einde.
ja maar karl je weet toch wel dat schoonmakers liever écht iets hebben om schoon te maken!!!