Beutyblogtopic XL #6

nouja juist daarom, het staat zover van een lezer/volger af waardoor ik niet begrijp dat je je kan storen aan zoiets irrelevants

2 likes

Maar dit is toch met alles wat hier besproken wordt zo?

2 likes

Mascha komt in “brits beestenbende” op tv
Zag ik in de instastories van brit dekker.
Vanavond de opnames

We gaan kijken!!

Maar haar doelgroep is 18/21+ hoor!

6 likes

Ik kijk met mijn dochter. Die is 10, dus dan is het gemiddelde 20.
Dus mag het!

30 likes

Tering he, gaat het nou nog steeds over die MRI? :roll_eyes:

1 like

Ze zeggen wel eens dat hondjes op hun baasjes lijken
:sunglasses:

1 like

Cynt gaat aan de dry Januari en start goed met Finley (0,0 drankje) spon.
Ik geloof er helemaal geen zak van
 Cynt en niet drinken. Wijn is de afgelopen 2 jaar haar identiteit geworden.

28 likes

Ach ja dat wielrennen! Was ik alweer helemaal vergeten

Wat heeft Mascha het toch continu over “ik heb zooooooooveel geleerd hier”? Je zit met z’n tweeĂ«n in een appartement in Amerika en gaat er af en toe op uit om te uit eten te gaan en te shoppen. Wat is daar dan zo leerzaam aan?

58 likes

dat ze haar katten mist hallo luister je helemaal niet

20 likes

Plus haar glam momenten.

2 likes

Moet je nagaan wat ze zou leren als ze op een educatieve reis zou gaan zoals naar Spitsbergen. Oh nee wacht
:thinking:

58 likes

Nou ja in Miami kan ze rustig door de Wallmart. Hier in Nederland kan ze dat door haar beroemdheid niet en moet ze snel snel de winkel door of alles laten bezorgen.

2 likes

Maar Jill heeft bijvoorbeeld toch ook ruim een half miljoen volgers op YouTube? En die hoor je daar nooit over. Alleen toen ze nog met Milan samen was zei ze wel eens dat ze niet graag wil dat volgers aan haar deur komen.

Maar hoeveel het je stoort en belemmert heeft ook zoveel te maken met hoe je het ervaart. Ik kan me voorstellen dat er youtubers zijn die het leuk vinden om volgers te zien en ontmoeten. Even kletsen, handtekeningen etc. De Enzo’s zegmaar. Maar ik kan me ook voorstellen dat je er een reactie op kan hebben die eerder in de buurt komt van paniek. Omdat het wezenlijk anders is als de camera er niet meer tussen staat en mensen contact willen met die vrouw achter de camera en jij die even op commando moet zijn, elke keer als er iemand op je af komt. Lijkt me heel benauwrnd.

1 like

Volgens mij hebben heel veel youtubers er last van dat ze herkend worden en dat kijkers naar hun huis komen. De een benoemd het alleen vaker dan de ander.

KieZeN zE toCh zELf VoOR

Lijkt me ook echt irritant. En natuurlijk weet ze wat erbij komt kijken, ze kiest er immers wel echt zelf voor. Het lijkt me alleen zo stom om de controle te verliezen over wanneer JIJ zin hebt om een foto of praatje te maken. Nu wordt je als bekend persoon basically gedwongen om al-tijd aardig en vrolijk te doen om geen arrogantie stempel te krijgen oid terwijl je hoofd er misschien niet naar staat. Of als je gewoon gezellig met familie/vrienden op het terras eet dat mensen tussendoor komen storen.

Ik kan het niet meer terugvinden maar paar jaar terug plaatste Simon Keizer volgens mij een bericht over een fan die iets had gezegd oid nadat hij een foto of handtekening oid had geweigerd in het ziekenhuis. Simon zelf was daar op bezoek vanwege ernstig zieke moeder oid maar dan word je dus gewoon gedwongen om een verantwoording af te geven dat je geen lul bent maar je geen zin hebt om vrolijk te poseren omdat je dierbare ziek is.

1 like

Mascha is zwanger!

147 likes