Beutyblogtopic XL #6

Als er geen ergere dingen in het leven zijn dan een opmerking over gedrag ipv de persoon/hond of diens uiterlijk zelf (scroll voor de gein dit topic eens door), dan doe ik dat met alle liefde, hoor. Ik bedoel, iemand zal maar eens gekwetst worden.

1 like

Ja of die volle koelkast, al die sausjes die Krekor zo lekker vindt. Nemen ze die dan geopend mee naar huis ofzo.

ik denk ook dat niemand hier zich gekwetst voelt maar ik zie er simpelweg geen enkele toegevoegde waarde in om het gedrag van een hond die je niet kent te bekritiseren en daarmee af te doen als ‘niet leuk’.

3 likes

Het is een hond :rofl: Dus mensen en kinderen mogen hier bekritiseerd worden (want dat is wat hier dagelijks gebeurd) maar een hond is opeens een stap te ver? I can’t. En ik ben een dierenvriend hoor.

69 likes

Don’t fuck with animals.

Nou, dan zal ik jou in het vervolg ook maar met rust laten :stuck_out_tongue:

5 likes

nouja juist daarom, het staat zover van een lezer/volger af waardoor ik niet begrijp dat je je kan storen aan zoiets irrelevants

2 likes

Maar dit is toch met alles wat hier besproken wordt zo?

2 likes

Mascha komt in “brits beestenbende” op tv
Zag ik in de instastories van brit dekker.
Vanavond de opnames

We gaan kijken!!

Maar haar doelgroep is 18/21+ hoor!

6 likes

Ik kijk met mijn dochter. Die is 10, dus dan is het gemiddelde 20.
Dus mag het!

30 likes

Tering he, gaat het nou nog steeds over die MRI? :roll_eyes:

1 like

Ze zeggen wel eens dat hondjes op hun baasjes lijken
:sunglasses:

1 like

Cynt gaat aan de dry Januari en start goed met Finley (0,0 drankje) spon.
Ik geloof er helemaal geen zak van
 Cynt en niet drinken. Wijn is de afgelopen 2 jaar haar identiteit geworden.

28 likes

Ach ja dat wielrennen! Was ik alweer helemaal vergeten

Wat heeft Mascha het toch continu over “ik heb zooooooooveel geleerd hier”? Je zit met z’n tweeĂ«n in een appartement in Amerika en gaat er af en toe op uit om te uit eten te gaan en te shoppen. Wat is daar dan zo leerzaam aan?

58 likes

dat ze haar katten mist hallo luister je helemaal niet

20 likes

Plus haar glam momenten.

2 likes

Moet je nagaan wat ze zou leren als ze op een educatieve reis zou gaan zoals naar Spitsbergen. Oh nee wacht
:thinking:

58 likes

Nou ja in Miami kan ze rustig door de Wallmart. Hier in Nederland kan ze dat door haar beroemdheid niet en moet ze snel snel de winkel door of alles laten bezorgen.

2 likes