Beutyblogtopic XL #6

Maar Jill heeft bijvoorbeeld toch ook ruim een half miljoen volgers op YouTube? En die hoor je daar nooit over. Alleen toen ze nog met Milan samen was zei ze wel eens dat ze niet graag wil dat volgers aan haar deur komen.

Maar hoeveel het je stoort en belemmert heeft ook zoveel te maken met hoe je het ervaart. Ik kan me voorstellen dat er youtubers zijn die het leuk vinden om volgers te zien en ontmoeten. Even kletsen, handtekeningen etc. De Enzo’s zegmaar. Maar ik kan me ook voorstellen dat je er een reactie op kan hebben die eerder in de buurt komt van paniek. Omdat het wezenlijk anders is als de camera er niet meer tussen staat en mensen contact willen met die vrouw achter de camera en jij die even op commando moet zijn, elke keer als er iemand op je af komt. Lijkt me heel benauwrnd.

1 like

Volgens mij hebben heel veel youtubers er last van dat ze herkend worden en dat kijkers naar hun huis komen. De een benoemd het alleen vaker dan de ander.

KieZeN zE toCh zELf VoOR

Lijkt me ook echt irritant. En natuurlijk weet ze wat erbij komt kijken, ze kiest er immers wel echt zelf voor. Het lijkt me alleen zo stom om de controle te verliezen over wanneer JIJ zin hebt om een foto of praatje te maken. Nu wordt je als bekend persoon basically gedwongen om al-tijd aardig en vrolijk te doen om geen arrogantie stempel te krijgen oid terwijl je hoofd er misschien niet naar staat. Of als je gewoon gezellig met familie/vrienden op het terras eet dat mensen tussendoor komen storen.

Ik kan het niet meer terugvinden maar paar jaar terug plaatste Simon Keizer volgens mij een bericht over een fan die iets had gezegd oid nadat hij een foto of handtekening oid had geweigerd in het ziekenhuis. Simon zelf was daar op bezoek vanwege ernstig zieke moeder oid maar dan word je dus gewoon gedwongen om een verantwoording af te geven dat je geen lul bent maar je geen zin hebt om vrolijk te poseren omdat je dierbare ziek is.

1 like

Mascha is zwanger!

147 likes

Waaaaat omg. Zo leuk voor haar!

4 likes

Wauw wat leuk!!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Waarom laat hij geen foto meer zien. Even zo:

Ohhh zo leuk!!

89 likes

Ik kwam hierheen om hetzelfde te vertellen. Zo fijn voor hen!!!

1 like

Omg!!! Ik dacht even dat je een grapje maakte. Wat ontzettend leuk!!!

5 likes

aaaah wat geweldig voor ze zeg!

1 like

Ah wat kijkt ze ontiegelijk gelukkig in de video! Word er bijna emotioneel van

8 likes

Holy shit nooit gedacht dat ik een gilletje zou slaken van dat nieuws :face_with_hand_over_mouth::star_struck:

30 likes

Ohhh Yess!!

1 like

Ahhh vind dit echt leuk!

1 like

OMG, ben zo blij voor hen :sob: :heart:

1 like
61 likes

Oh wauw, wat superleuk!! Voel echt blijdschap voor ze, had ik niet verwacht, haha.

7 likes

Ahhwwww wat lief :heart_eyes:
En in juli al ahhw waarschijnlijk gingen ze daarom een maand weg als een soort baby moon.

3 likes