Echt ik heb veel vrouwen in mijn omgeving die veranderen in tuttiekakkieboeboe meegemaakt. Tijdens zwangerschappen.
Was ook een grapje. Ik gun het ze overigens ook hoor, maar ik heb er ook echt nul emotie bij dat iemand die ik alleen van een internetforum ken zwanger is.
Nou ennnnnnnnnn
Nu maar hopen dat Mas en Greg normaal leren praten tegen elkaar. Anders kan hun kind op z’n 5e alleen maar takkiekakkieboeboe of de squishymintyfuffy variant zeggen als ie voor het eerst naar school gaat.
Zoooo leuk voor ze! En zo gegund!
Maar durf nu al te zeggen dat alle kwaaltjes natuurlijk weer extreeeeeeem gaan zijn in haar ogen en enorm uitgekauwd gaan worden. Ja sorry, kan nooit zo goed tegen dat soort geklaag als het dingen zijn die wel weer over gaan Zeker op zo’n hyperchonder manier.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of ze een university of “stad waar ze nog nooit geweest zijn” trui voor de babe hebben gekocht.
En dan dat jij degene bent die ons in het gareel moet houden
Ik lach hardop
Ik snap het niet dus dan zal ik het wel zijn?
Wat onwijs fijn voor hun!
Geen idee want ik mag geen eigen mening hebben
Tuurlijk, dat kan zeker. Maar het is meer het uiten ervan bedoel ik.
Wat superleuk voor ze, gun het ze echt. Mascha straalt helemaal in de video
Ik dacht dit ooit van Willemijn en Martine ook
Ik vond het bijzonder om te horen dat ze als het na Miami niet was gelukt ze hulp zouden zoeken, want normaal deelt ze nooit echt zulke dingen. Behalve dan dat ze al jaren foliumzuur slikte (in New Babylon al) en ze zich wel eens negatief uitte over speculaties.
Ik vind het ook goed dat ze er niet van te voren allemaal ‘hints’ over hebben gegeven.
Ah ja 2wmn met “wij worden echt geen momybloggers”
Verjaard als melk die uitspraak
Waarom zou je iets niet mogen uiten als het van voorbijgaande aard, maar wel ook heel vervelend is?
Ik zeg toch nergens dat het niet mag?