Mijn man ook echt ‘wie zijn dat nou weer’
Offtopic, maar ik haat het als mensen dit doen. Zo asociaal.
Ach het was m’n vader maar over wat ik wilde eten maar bedankt
Hahaha ok
Mascha is zwanger!!! Ooh jullie weten het al
Het stond toch ook al eens op haar vision board jaren terug? Ik was wel echt ontroerd juist omdat het vrij duidelijk was dat het al zo lang gewenst was.
Hahaha!
Ik ben er serieus al wel de hele dag een beetje van ondersteboven. Ook omdat ze het zo leuk vertelde. Tuurlijk, ik heb echt vaak kritiek op de (kwaliteit van het werk van de) foefs maar Mascha is wel echt een jeugdheld van mij en ik vind het heel leuk dat een droom die ze zo duidelijk hadden eindelijk in vervulling gaat.
Ik denk/hoop ook wel dat het een positieve wending geeft aan de content (ook als ze hun kind niet filmen) omdat ze door het uitkomen van die wens misschien gewoon wat ‘levendiger’ zullen zijn.
(Die content is natuurlijk ondergeschikt maar daar gaat het in dit topic wel om toch.)
Het zou ook best kunnen dat ze al wel langer bezig zijn, maar ik heb het altijd geïnterpreteerd als dat ze het in de toekomst graag zouden willen.
Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen dat als je weet dat je PCOS hebt dan pas in 2020 onderzoeken gaat laten doen als je in 2017 al zwanger wilt worden. Wellicht dat zij hier heel relax in stonden (wat alleen maar goed is!) en per arts verschillend. Ik werd namelijk na een jaar proberen al naar het ziekenhuis doorgestuurd.
Al met al maakt het ook niks uit en is het hartstikke fijn dat het op deze manier gelukt is. Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar hun verhaal en zou het fijn vinden als ze uiteindelijk toch hun “verhaal” willen delen om het “moeilijk zwanger worden” meer bespreekbaar te maken. Deze keus is natuurlijk wel helemaal aan hun.
hahahah dit is echt even een besefmomentje… ik praat altijd over bloggers alsof ik ze ook ken. Misschien denkt mijn vriend ook wel dat wij een heel groot sociaal netwerk hebben . ik vind het wel echt heel leuk voor mascha en grefoef.
heb ze zelfs gefeliciteerd op instagram!!
Heel leuk voor ze! Name prediction: FOEF.
Hahahaah
misschien is het de alcohol maar ik ga zo stuk om dit bericht en je ava. Heb ook gelijk de behoefte om te reageren met “Jaaahaaa maaahaaam”
Heb echt nada met Mascha en Gregor, maar ik vind die bekendmakingsvideo zo enorm liefdevol en heerlijk nuchter. Geen poespas maar gewoon simpelweg hoe het staat en liefde.
Wat doet Nanne eigenlijk momenteel? Laatste Instagram post is van maart!
Echt heel leuk voor ze, dat ze een baby krijgen!
Ja ze zeggen wat ze krijgen! Een baby.
Wat leuk, ze ziet er ook echt gelukkig uit in de video.
En ik vind het een mooie bekendmaking zo. Geen saai verhaal waarin twee mensen alleen maar iets vertellen, maar ook hun verse reactie en het kopen van de eerste kleertjes vond ik heel aandoenlijk om te zien.
En ik kan het alleen maar aanmoedigen dat ze geen gender reveal doen!
Je hebt gelijk, een ongelukkige woordkeus. Ik zal het weghalen
Ik probeer te achterhalen in welke vlog (welke dag) Mascha erachter komt dat ze zwanger is. Maar ik kom er niet uit.
Zo zie je maar weer dat vlogs en social media niet het volledige leven van iemand laten zien, perfect voorbeeld dit!