Ik heb nog geen tijd gehad voor de Miami vlogs, maar ik las hier dat ze tijdens een mukbang een burito in twee happen naar binnen werkte en het eerste wat ik dacht was ‘misschien is ze wel zwanger, want ik had in die week met een, zwangere vriendin afgesproken die in twee happen haar broodje had opgegeten. Zegt ze: sorry peanut, ik ben alvast begonnen, ik had zo’n honger.’ Iemand die normaal gesproken op iedere calorie let en we die dag echt een toetje moesten eten (zo groot en zoet mogelijk) en ook weer in twee happen. Maar ik dacht ook ‘nee peanut, niet doen, speculeren over zwangerschappen is taboe’. Ben wel heel blij voor ze en ook hoopvol voor al die stellen die moeilijl zwanger kunnen worden. Heb er een aantal in mijn omgeving en het is hartverscheurend als je iedere keer hoort dat het niet gelukt is, terwijl je het ze zo ontzettend gunt.
Ik had het over mijn vriendin die dat wel is, maar nu ze zwanger is alleen maar aan eten kan denken. Mascha’s eetgedrag tijdens de mukbang kwam overheen met dat van mijn zwangere vridnin en toen dacht ik dat Mascha wel zwanger zou kunnen zijn. Alleen vanwege dat had ik de link gemaakt. Door de wijde shirts en rugpijn dan weer niet.
Maar voor haar zwangerschap gedroeg ze zich, naar mijn idee, omtrent eten precies hetzelfde. Ik vond haar niet ‘hongeriger’ dan normaal.
Ik zie wel een klein verschil in de snelheid. Bij meer zwangere vrouwen, wellicht valt het me daarom op. Het is gegund iig, hoop dat ze een makkelijke zwangerschap en bevalling heeft.
Iemand deze al gekeken en kan verslag doen? Geen zin in eventuele clickbait te trappen…
Niet gekeken, maar een tijdje geleden had ze met deze jongen ook een video ‘my boyfriends rates my outfits’ oid en toen bleek hij ook gewoon een vriend te zijn ipv haar boyfriend. Zal nu dus ook wel het geval zijn.
Oh ja die had ik dus gezien maar weer dezelfde kerel en weer nep dus?
Vind beetje clickbait echt prima hoor maar dit is toch wel een beetje sneu vind ik
Ja is dezelfde jongen idd
Vond ik ook heel opvallend, ze was duidelijk heel aangedaan. Ze ontweek Tess ook een beetje en liep ongemakkelijk op en neer. Vond het heel aandoenlijk.
Ze zegt bij 36 seconden ofzo meteen dit is niet mn vriendje
Zusje van mascha wordt dit jaar al 6(!)
ik ben in feb uitgerekend, mik op 02-02-2020
Mascha vraagt op insta of ze een video moet maken over de zwangerschap “hoe & wat etc”, ik neem aan dat iedereen weet dat als je gaat nöken daar baby’s van kunnen komen.
Als ze wat meer uitleg over haar situatie (met PCOS) geeft en aangeeft waarom het niet vanzelfsprekend is om meteen zwanger te raken, kan het nog wel een interessant filmpje worden. En leerzaam voor haar doelgroep
Kan zeker interessant zijn en leerzaam zijn voor haar doelgroep, maar ik vond dr story zo raar. Een vraag of er een Amerika shoplog moest komen (ze heeft alles toch al gefilmd dus wat laat ze zien?) of een video over zwangerschap met hoe & wat. Mijn eerste gedachte was “ja duh door te nöken” en poste toen mn vorige post, maar misschien is/was dat bij hun niet zo vanzelfsprekend. Beetje stomme post nu ik er over nadenk.
Maar ze heeft het over een zwangerschap q&a. Dat zal geen diepgaande ted talk zijn over pcos etc.
Ik denk heel eerlijk dat er met haar doelgroep geen hele serieuze vragen komen eerlijk gezegd. Meer van hoe het kind gaat heten en wat het geslacht word.
Ik ben een beetje bang dat Mas & Gregor dezelfde vreemde aannames hebben over zwangerschap, als over andere zaken. Dat dingen net niet helemaal kloppen. Nu ook over afvallen in het begin van je zwangerschap.
Meestal zijn ze wat stelliger in hun meningen.
Ze zegt daar toch niks over dat niet klopt? Ze vertelt gewoon haar gewichtsverloop tot nu toe.
Of ik ben nog niet wakker en heb iets gemist in de vlog.