Ik heb denk ik nog nooit zóveel hartjes uitgedeeld op één avond. HeerLAK!
Cynthia gaat een workation organiseren op Terschelling (staat in een van haar instaposts). En de eerste drie inschrijvingen krijgen een een-op-een wandelsessie cadeau ter waarde van 299 euro.
Wandelen met Cynthia kost dus 299 euro. Meine gute, hoe verzint ze die prijzen toch en welk gekkie betaalt dat er voor?! Mag hopen dat er een bekkie pleur bij de prijs in zit.
Nee… bedankt
Heh? 299 voor een wandelsessie??
Misschien krijg je er een tiramisu bij?
Die workation zelf kost ook 1600 euro excl. BTW. Wel eten/drinken erbij en een hele mooie locatie, maar dan moet je wel je kamer delen en het vervoer nog regelen. Verder ben je dan gewoon aan het werk, niet van die trainingen.
Wat een geld, wat een geld!
Dat heet dan “Loop is ook een been”.
Terschelling kennende krijg je er tiramisu!
Haar acnesjaal is nu wat sleets. En een nieuwe kost ook wat.
Zo hee dan moet die Kees wel rijk zijn. 3x per dag wandelen met Cynthia kost m gewoon 900 euro.
Is dit alvast een 1 april grap? Ik moet zeggen dat een kaasmasker aanlokkelijker klinkt.
Waar zegt ze dit allemaal dan? Ik kan het echt nergens vinden
Jammer dat ze het niet gratis doet
Ben wel benieuwd hoeveel de projecten van deelnemende ondernemers opleveren als een workation van 1600 euro eraf kan. Je wilt natuurlijk ook wat overhouden. Het is trouwens in de villa van Jort Kelder.
Heeft Cynthia wel goed bekeken. Ze heeft een kok en een fijn huis tijdens haar eigen terschelling vakantie. Ze geeft immers geen sessies tijdens de workation en de rest is gewoon aan het werk
Ik stel me nu dus 8 aanstellerige types voor die 5 dagen lang in een villa gaan zitten klagen hoe zwaar ondernemerschap wel niet is. Kan daar geen camera op?
Slurpt aan Chablis uit 1993 en verorbert een toastje met kreeft
Kost je wel 200 euro extra
Enne, Cynthia komt al 8 jaar meerdere keren per jaar op Terschelling, dus je hebt een eilandexpert aan je zijde die je precies kan vertellen waar je moet wezen.
Een eilandexpert? Wat dacht je van de mensen die er daadwerkelijk wonen. Sorry, vind dat best arrogant.
Goedkoper dan een wandelsessie
En brengt veel meer levensvreugde
Dit is een biecht maar als ik geld had zou ik dit heel chill vinden. Gewoon een week helemaal niks hoeven en alleen maar aan je eigen onderneming (die ik nog niet heb, daarom heb ik nog geen geld natuurlijk ) werken. Maar misschien laat dit vooral zien dat ik teveel van mezelf verwacht buiten werken om. Of gewoon dat ik een normaal mens ben dat was moet doen, moet koken, wil sporten, en reistijd van en naar werk heeft. Who knows.