Beutyblogtopic XL #6

Ik vind het er echt prachtig uitzien die locatie. Maar bijna alle kamers zijn voor twee personen (daar zijn de kosten ook naar). Snap dat echt niet.

1 like

Ik zou het ook zo doen als ik het geld had inderdaad.

1 like

Heb je veel ondernemers in je omgeving? Je kunt zoiets ook (wisselend) zelf organiseren…

1 like

Als ik geld ten overvloede had zou ik het ook heerlijk vinden, maar dan zonder Cynthia en gewoon met een paar bekenden.

2 likes

Die prijzen vind ik echt te gek voor woorden! Dit zou je zelf met een groepje ondernemers ook kunnen organiseren voor veel minder geld denk ik. Het is toch belachelijk dat je 2000 euro ex btw betaalt voor 5 dagen Terschelling waar je gaat wérken. Dan doet Massa het nog beter met een reis naar de USA om te werken. Die haalt het geld er dan ten minste uit!

1 like

€2000 x 8 ondernemers. Wat zou die villa voor een midweek kosten? €1000? En dan alleen nog eten en drinken. Tel uit je winst!

Volgens mij is het deze villa?

Tsja… het idee vind ik wel heel leuk!

2 likes

Je kan aan dit taalgebruik ook gewoon direct zijn dat ze dit in de derde persoon over zichzelf heeft geschreven.

8 likes

Ja die ‘Enne’ geeft het direct weg.

4 likes

Ik zou het wel sympathiek vinden als ze als onderdeel van de vakantie een rondleiding zou regelen door iemand die daar zijn werk van heeft gemaakt. Daar zou zij ook nog wat van kunnen leren en daar spekt ze ook weer een beetje de lokale economie van

3 likes

Soms vind ik het bijna jammer dat ik te nuchter ben voor dit soort dingen. Als je grof geld wil verdienen met vrij minimale inzet (ja dat is een aanname) dan moet je gewoon coach worden, het maakt niet eens uit waar je in coacht. Ik zit in een paar clubjes met vrouwelijke ondernemers en word dagelijks doodgegooid met coaches die zich bezighouden met de meest banale zaken. En toch is er altijd animo voor!

Zal mij benieuwen of ze deze week vol gaat krijgen, bij die Structuurjunkiedagen was ze toch ook last minute nog aan het leuren? Die gedeelde slaapkamers zouden mij persoonlijk tegenhouden. Als je bedenkt wat je voor leuke vakantie kan boeken voor dat geld…

7 likes

Ik snap het wel. Als je het geld hebt, is het makkelijk. Alles is al voor je geregeld. Als je het zelf plant met een paar mensen moet er alsnog van alles geregeld worden.

1 like

Maar zou het dan niet ook zo zijn dat de mensen die hier heen gaan in haar sector werken? Zodat ze wellicht wél nog wat aan de aanwezigheid van Cynthia hebben?

Maar dan nog is het belachelijk veel geld voor wat je er totaal voor terug krijgt.

2 likes

Ja sowieso. Maar er zijn mensen die tassen van €10.000 kopen zonder er wakker van te liggen dus hier is vast ook een markt voor.

5 likes

Daar heb je gelijk in

Waar je moet wezen? Staat dat er echt?

1 like

“ Met een tweepersoonsslaapbank en een luxe stapelbed.

Met een badkamer op de gang

€1399 per persoon bij tweepersoonsgebruik”

€1400 betalen en dan mag je 5 dagen op een slaapbank of “luxe” stapelbed slapen. Buitenkansje!

37 likes

Als ik het geld had (en het geld en de interesse voor designertassen) dan had ik nog wel een paar 100 euro bijgelegd voor een eigen onderkomen met privé voorzieningen.

1 like

Wie zich geroepen voelt om dit te betalen mag mijn benaderen, want ik spaar voor een huis. Ik kan goed koken en weet waar je goede wijn kunt kopen. Jij betaalt mij en ik geef jou een etentje met goede wijn. Deal? Wil je samen koken en het hebben over persoonlijke dingen? +199,-.

9 likes