Krijg bijna zin om een review te pennen.
Oh nee, toch niet.
Krijg bijna zin om een review te pennen.
Oh nee, toch niet.
Ik begrijp ook echt niet dat ze durft te zeggen dat er meerdere mensen naar gekeken hebben. Slechtziende mensen? Dronken mensen? Mensen met poep in hun ogen? Mensen die net wakker zijn? Mensen die liever naar de vrijdagmiddagborrel wilden gaan? Mensen die helemaal geen zin hadden om jouw fuckboek te lezen?
Soberso heeft Greg ernaar gekeken en zei toen ‘goedzo foefje’.
Ik vind dit overigens echt exemplarisch voor alles wat er mis is met influencers. Hoog van de toren blazen, maar zodra het kwalitatief helemaal kut is het niet kunnen ownen. “Foutje kan gebeuren.”
Ja, als je kind een beker melk omgooit, kan een foutje gebeuren. Niet als een bedrijf dat als core business boeken uitgeeft je afscheept met een onwijs slecht nagekeken boek vol spelfouten en kromme zinnen. Daar mag je écht heel boos om worden. Dat hoef je niet af te doen als “oeps, foutje”. Ben je nou een zakenvrouw of niet?
Ik denk dat alle schaamte weg is als je al jaren elke scheet filmt en je geld verdient met minimale moeite op alles.
Wanneer is het de laatste keer geweest dat we oprecht hebben kunnen zeggen “knap gedaan van Mascha, echt kwaliteit geleverd”.
Kan het echt niet meer herrineren.
Een bedrijf dat zijn eigen schrijvers niet serieus neemt, blijkbaar.
Altijd de schuld op de stagiair afschuiven.
Uhmm pardon wat denk je van iconische, baanbrekende video’s als “neusstrip gebruiken met een microscoop”, “ASMR cat purring” of “picnick mukbang met foef” ?!!!1!
Deze is echt mijn lievelings hoor, heeft het boek nog niet gelezen maar wel 5 sterren :")
Haalt/haalde Mascha regelmatig haar Russische achtergrond aan als verantwoording? Ik snap nooit zo goed waarom dat altijd gezegd wordt/dat hier regelmatig terugkomt als sarcasme/grap etc.
Vroeger weleens. Maar de laatste paar jaren nooit meer. Ze laat eigenlijk niks merken van haar roots.
Ja, ik had dus ook het idee dat ze juist nooit dat Russische aanhaalt. Vandaar dat ik het een beetje raar vind dat dat hier wel vaak gedaan wordt.
Massa is niet perfectionistisch, dus gewoon een keer screenen en klaar.
Vond het zelf best veel geld wat ze er voor vroeg. €30 voor een kapotte kinderstoel.
Jeetje die vrouw is echt alle schaamte voorbij, gezien de manieren waarop zij overal euro’s of gratis spullen uit probeert te trekken. Wat triest
Waarom wordt ‘juist Mascha’ hier de aangewezen persoon voor gevonden? Dat wordt steeds zo specifiek benoemd. Zit daar nog iets speciaals achter?
Karige, Skere tijden.
Ik snap niet dat er geen ghost writer in arm is genomen bij dit project. Max en Mascha hadden dan deze versie ingeleverd en die ghost writer zou er dan een mooi verhaal van maken. Dan heb je een knaller van een boek waar je als influencer én uitgeverij achter kunt staan.
Ik snap echt helemaal niets van hoe dit gegaan is en waarom deze keuzes zijn gemaakt.
Heel leuk stoeltje. Heb er veel fun mee gehad.
Als je ook fun wil met deze stoel mag je bieden.
Makkelijk en snel cashen.