Beutyblogtopic XL #6

5 euro en kan je hem dan thuisbrengen?

2 likes

Ik vind het ook maar raar.

1 like

Ik wil wel weten hoeveel ze ervoor vraagt, wie offert zich op?

30 hele euro’s

Ben ook even in HET BOEK gedoken.

Het is schaamteloos eenzijdig, niet gebaseerd op ook maar enig onderzoek en vooral erg slecht geschreven. De kantoortaal van Max is een extra doorn in het oog. De daadwerkelijke informatieve kant kan je samenvatten in twee A4-tjes. Max.

Dit had zo veel beter gemoeten. Het onderwerp is interessant. De uitvoering is zeer matig omdat de schrijvers simpelweg absoluut niet kunnen schrijven.

11 likes

Heb je dat ook op bol gezet?

En ga je je geld terugvragen?

2 likes

kreeg toevallig net dit filmpje te zien en deed me denken aan wat er (gister) in dit topic werd besproken
15 likes

Dit filmpje is grappig en eng tegelijk :joy:

Nee, het boek lag op mijn werk.

(ik moet het vaag houden. Iemand uit het bedrijf waar ik voor werk heeft iets voor het boek aangeleverd)

Ik zou het boek bijna zelf bestellen zodat ik een review kan schrijven op bol…

Ik moet echt huilen van het lachen :rofl:

Hahahaha love dit!

Dat kan volgens mij sowieso! Zonder bestellen

2 likes

Mascha zegt in haar stories dat er een haat campagne tegen haar gaande is (maar niet over haar producten zegt ze erbij).

Wat is er gebeurd?

1 like

Ik dacht ff dat ze ons bedoelde, maar dat kan niet want ze leest hier nooit mee.

47 likes

Wow die blouse van Foefje :heart_eyes:
Maar €120 what the f…

Riotfoef komt het ons straks vast uitleggen

66 likes

Maar zou dat dan echt de druppel zijn? Heeft ze in al die jaren niet veel naardere shit in haar comments gelezen? Want die reviews zijn misschien negatief, maar wel beschaafd van wat ik heb gezien

1 like

Even gekeken maar ik vind het geen ‘haat’. Mensen (waaronder professionals) vinden het niet zo’n goed boek. Ja, super kut voor je hoor, maar on het als haat te bestempelen? Je kan ook denken ‘he shit boeken voor mijn fans slaan wel goed aan, boeken voor professionals is blijkbaar nog een stap te ver voor me’.

7 likes

Onder alle nieuwsartikelen hierover waren niet echt bepaald steunende reacties, maar ik denk dat je dat ook echt niet kunt verwachten. Dit zijn de mensen buiten jouw eigen influencer bubbel, die zich te pletter werken voor een modaal salaris.

3 likes

Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat.

3 likes