Minion alertttttt.
Oh lol dat is zelf ook een “influencer”, een paardeninfluencer nog wel
Edit: sorry, lag aan mijn browser! Never mind…
En pro-nee ook! Oh wacht …
It wasn’t me
Ik bestel nooit boeken via bol dus ik was t ook niet.
Misschien schrijft Mascha zelf die vijf sterren reviews wel.
Of laat ze het anderen doen.
“Foefjuuuuuuuhhhh schrijf eens een resensiee voor me op de bol dot com!”
Zo pragtig!
Daar kan je niks aan doen?!?! In welke wereld leven zij? Bij schrijven kan je per definitie iets doen aan spelfouten?
Hoezo sneu en hoezo is ze hier niet zelf verantwoordelijk voor? Ze is een volwassen vrouw die haar kwaliteiten zo goed claimt te kennen. Met een beetje zelfkennis weet je toch wel van jezelf of je goed kunt schrijven of niet. Ik ben mn punt een beetje kwijt haha maar ik vind alles aan massa irritant dus ook dit uit grootheidswaan ‘geschreven’ boek.
Krijg bijna zin om een review te pennen.
Oh nee, toch niet.
Ik begrijp ook echt niet dat ze durft te zeggen dat er meerdere mensen naar gekeken hebben. Slechtziende mensen? Dronken mensen? Mensen met poep in hun ogen? Mensen die net wakker zijn? Mensen die liever naar de vrijdagmiddagborrel wilden gaan? Mensen die helemaal geen zin hadden om jouw fuckboek te lezen?
Soberso heeft Greg ernaar gekeken en zei toen ‘goedzo foefje’.
Ik vind dit overigens echt exemplarisch voor alles wat er mis is met influencers. Hoog van de toren blazen, maar zodra het kwalitatief helemaal kut is het niet kunnen ownen. “Foutje kan gebeuren.”
Ja, als je kind een beker melk omgooit, kan een foutje gebeuren. Niet als een bedrijf dat als core business boeken uitgeeft je afscheept met een onwijs slecht nagekeken boek vol spelfouten en kromme zinnen. Daar mag je écht heel boos om worden. Dat hoef je niet af te doen als “oeps, foutje”. Ben je nou een zakenvrouw of niet?
Ik denk dat alle schaamte weg is als je al jaren elke scheet filmt en je geld verdient met minimale moeite op alles.
Wanneer is het de laatste keer geweest dat we oprecht hebben kunnen zeggen “knap gedaan van Mascha, echt kwaliteit geleverd”.
Kan het echt niet meer herrineren.
Een bedrijf dat zijn eigen schrijvers niet serieus neemt, blijkbaar.
Altijd de schuld op de stagiair afschuiven.
Uhmm pardon wat denk je van iconische, baanbrekende video’s als “neusstrip gebruiken met een microscoop”, “ASMR cat purring” of “picnick mukbang met foef” ?!!!1!
Deze is echt mijn lievelings hoor, heeft het boek nog niet gelezen maar wel 5 sterren :")
Nou, take notes zou ik zeggen. Je kunt het eventueel afdoen als ‘haat’ maar als het een inhoudelijk goed boek zou zijn, waren de reviews vast beter. Want dit is treurig.