Beutyblogtopic XL #6

Haalt/haalde Mascha regelmatig haar Russische achtergrond aan als verantwoording? Ik snap nooit zo goed waarom dat altijd gezegd wordt/dat hier regelmatig terugkomt als sarcasme/grap etc.

Vroeger weleens. Maar de laatste paar jaren nooit meer. Ze laat eigenlijk niks merken van haar roots.

Ja, ik had dus ook het idee dat ze juist nooit dat Russische aanhaalt. Vandaar dat ik het een beetje raar vind dat dat hier wel vaak gedaan wordt.

1 like

Massa is niet perfectionistisch, dus gewoon een keer screenen en klaar.

1 like

Vond het zelf best veel geld wat ze er voor vroeg. €30 voor een kapotte kinderstoel.

16 likes

Jeetje die vrouw is echt alle schaamte voorbij, gezien de manieren waarop zij overal euro’s of gratis spullen uit probeert te trekken. Wat triest

38 likes

Waarom wordt ‘juist Mascha’ hier de aangewezen persoon voor gevonden? Dat wordt steeds zo specifiek benoemd. Zit daar nog iets speciaals achter?

Karige, Skere tijden.

2 likes

Ik snap niet dat er geen ghost writer in arm is genomen bij dit project. Max en Mascha hadden dan deze versie ingeleverd en die ghost writer zou er dan een mooi verhaal van maken. Dan heb je een knaller van een boek waar je als influencer én uitgeverij achter kunt staan.

Ik snap echt helemaal niets van hoe dit gegaan is en waarom deze keuzes zijn gemaakt.

17 likes

https://pics.me.me/daokev-fo-broken-but-fun-3098531.png

Heel leuk stoeltje. Heb er veel fun mee gehad.
Als je ook fun wil met deze stoel mag je bieden.

32 likes

Makkelijk en snel cashen.

5 euro en kan je hem dan thuisbrengen?

2 likes

Ik vind het ook maar raar.

1 like

Ik wil wel weten hoeveel ze ervoor vraagt, wie offert zich op?

30 hele euro’s

Ben ook even in HET BOEK gedoken.

Het is schaamteloos eenzijdig, niet gebaseerd op ook maar enig onderzoek en vooral erg slecht geschreven. De kantoortaal van Max is een extra doorn in het oog. De daadwerkelijke informatieve kant kan je samenvatten in twee A4-tjes. Max.

Dit had zo veel beter gemoeten. Het onderwerp is interessant. De uitvoering is zeer matig omdat de schrijvers simpelweg absoluut niet kunnen schrijven.

11 likes

Heb je dat ook op bol gezet?

En ga je je geld terugvragen?

2 likes

kreeg toevallig net dit filmpje te zien en deed me denken aan wat er (gister) in dit topic werd besproken
15 likes

Dit filmpje is grappig en eng tegelijk :joy:

Nee, het boek lag op mijn werk.

(ik moet het vaag houden. Iemand uit het bedrijf waar ik voor werk heeft iets voor het boek aangeleverd)

Ik zou het boek bijna zelf bestellen zodat ik een review kan schrijven op bol…