Pfoe… ik kom echt net hier om dat te zeggen.
Zooitje ongeregeld ook met de bedankjes, beide Max en Mascha hadden de presentatie wel iets beter kunnen voorbereiden. Echt alles ziet er zo professioneel, gezellig en goed geregeld uit verder. De locatie is leuk, aankleding en PR zijn echt heel tof gedaan maar Mascha komt niet verder dan iedereen te bedanken met een inhoudloze complimenten. Haar PR bedrijf krijgt nog een dubieus compliment met “dat had ik echt niet verwacht, dat het zo goed zou gaan.” hahaha.
Mygreatestevent wordt bedankt met “Die hebben dit soort mooie dingetjes gemaakt” wijzend naar een opgeblazen A0 boek cover “en de boeken mooi neergezet! Die kennen jullie wellicht van events: Beutyglossparty, bruiloft… dat soort dingen!”
Foei. Had graag een wat meer gegronde presentatie willen zien. Ik vind Mascha echt zo leuk en hoop altijd weer dat ze het goed doet, ik denk alleen dat ze echt veel te ver in haar eigen bubbel is gaan leven zoals velen van jullie hier zeggen.
EDIT: Einde van de vlog gaat ze nog iets dieper in op de bedankjes wat ik wel weer schattig vind dan.