Is haar nieuwe samenwerking met Josh V trouwens al bekend?
Nee, volgens mij niet. Maar dan ga je met zoān mooi merk samenwerken (vind ik), dan moet je dat toch ook enigzins uitdagen?
Haha, Annie-en-Henk-op-vakantie-vibes
Morgen wordt het via Masha bekend gemaakt.
Nadat ze te gast waren bij dat tv programma vond ik max ook al zo gepikeerd reageren, terwijl mascha er rustiger mee om leek te gaan dat ze niet de vragen kregen die ze hadden gewild/het te veel over bedragen ging.
Misschien waren ze wel aan het wandelen? Ik vind het zwerverheidsgehalte wel meevallen eigenlijk.
Hiken. Puffy squeezy walk on the yeezyss. In Murica.
Sweaty and sporty
Maar Mascha heeft nooit echt āmoeiteā gedaan voor sponcontent. Zoals die Starbucks foto op Instagram. Even poseren voor al je mokken. Lijkt ook alsof het met een Iphone is genomen.
Ze staat op nr 27 op de bestsellerlijst.
Welke lijst is dat dan?
But it does sell quite well.
In de comments van de vlog van Mascha las ik dat men denkt dat het project met Josh een planner is⦠als dat zo is vind ik het wel tegenvallen.
Ja vind ik ook. Alweer een planner.
Hoera weer een agenda!
hopelijk in de Josh V leverkleur.
De vreugde was dus maar van korte duur.
Haha, dan is er nƩt een nieuwe, want toen ik keek stond die oude er nog!
Ik vraag me af of Mascha alle kritiek een keer gaat benoemen in een video of iets dergelijks. De kritieken zijn niet mals en daar kan ze niet omheen. Weet eigenlijk wel zeker dat ze het niet gaat doen, maar toch. Kan me niet voorstellen dat het haar niets doet.
Nee,gaat ze echt niet doen. Dat kan ook niet want dan valt ze Max ook af.