Beutyblogtopic XL #6

Ik schrik ervan hoe dun zijn haar aan de voorkant is. En het lijkt ook alsof hij een comb-over heeft.

Zo lang geleden is de transplantatie toch niet?

1 like

Zijn dat niet gewoon oude video’s?

Ahaa dat verklaart het wel.

Nou liever gebrabbel over whiskey dan zo

17 likes

Hoe ook steeds dit filmpje weer omhoog komt. Never forget.

47 likes

Ik post m elke keer :joy:

23 likes

Hij zet zichzelf al dagelijks voor schut in haar vlogs met zn babypraat dus hij was al niet meer te redden.

22 likes

Aaaah dat wijzen aan het begin van de 2e video continu. Ik kan dit niet aan.

4 likes

Ik vind die tweede video helemaal niet zo erg eigenlijk (op het begin na).

1 like

Ah, oké. Dan ligt het aan mij. Volg zijn kanaal niet, dus had geen idee.

(Hij doet me in het tweede filmpje denken aan brainpower, met al die drukke nederhop handgebaartjes :sweat_smile: )

3 likes

Ik ben blij dat je je kleurrijke metaforen over de jaren niet verloren bent. Haha wat een mooie vergelijking weer.

1 like

Love yourself meid.

Hij heeft dat kanaal ook niet lang volgehouden zeg. In de banner staat nog ‘elke zondag een nieuwe video’ maar de laatste is alweer 5 maanden oud

3 likes

Mis je het?

6 likes

Het viel me op toen ik ging kijken op zijn kanaal nadat die video’s hier gedeeld werden :joy:

Had je wel genoeg tijd?

220px-Cat-and-Dog

Siem volgens Mascha

11 likes

Ik denk dat Mascha en Gregor hier niet over nadenken.

6 likes

Wij hadden onze kat (toen nog kitten) vorig jaar een week en ineens stonden mijn oom en tante op de stoep MET HUN HOND (die wel echt lief is en niet eens naar de kat om keek, maar de kat vond het natuurlijk wel eng) om gewoon “ff gezellig koffie te drinken”. Vond dat echt zo absurd en ik was zo overrompeld dat ik ze gewoon binnen heb gelaten, gelukkig was het zomer en konden we in de tuin zitten, maar achteraf dacht ik echt wtf dit is het territorium van mijn kat dus rot ff op met je hond.

4 likes