Beutyblogtopic XL #6

Ik vind het sowieso schijt irritant dat mensen (ongevraagd) hun huisdieren meenemen.
Als ze hier komen met hun dier laat ik ze mooi buiten staan.

Mijn moeder was laatst jarig en toen hadden mijn oom en tante ongevraagd hun hond meegenomen en later kwam mijn broer en die had z’n hond ook bij zich, want “dat vind mama vast leuk”.
Toevallig zijn het beide zeer onzekere honden en konden ze echt niet bij elkaar in de buurt komen. Zit je dan gezellig op een verjaardag met je hond krampachtig aan de riem.

Wij hebben zelf ook honden (1 Boxer en 2 Bordeauxdoggen) maar geen haar op m’n hoofd die er aan denkt om ze mee te nemen als ik ergens op bezoek ga.

5 likes

Oooooomg ik kijk nu weer eens een vlog van Mas en ik weet niet wat ik zie! Een hond in huis en hij loopt direct op Siem af. Ze moeten eerst wennen aan de geur, nu gebeurde alles echt binnen 1 minuut. Thomas/Rutger begrijpt het ook niet. Zo zielig voor die beestjes.

En wat ze ook weer zeggen tegen elkaar. Ze hebben echt een eigen taaltje bedacht. ‘We denken dat Siem een soort hond is’ (zoiets), en ‘is hij goed chewy crunchy!’ Ik weet weer waarom ik alleen hier lees en nooit zelf een vlog kijk.

12 likes

Als mijn “manager” zo op mijn volgers en/of fans reageren, had ik ‘m direct ontslagen. Is hij juist niet degene die Mascha moet weerhouden van dit soort kinderachtige reacties? Iets met de eer aan jezelf houden? Ik vind het zo’n naar ingenomen mannetje en zeker omdat Mascha, ongeacht of je het er mee eens bent of niet, netjes reageert.

52 likes

Ik vond het ook heel raar dat Rutger/Thomas steeds zei “mag hij los?”. Je snapt toch dat je ze eerst ff aan elkaar moet laten wennen, die hond is ook super druk

1 like

Nahhhhh, ik snap niet dat ze dit toelaten echt wtf, het is toch hun huis en het territorium van hun katten??? Siem rent meteen naar boven “maar we denken dat hij een halve hond is dus hij vindt het vast leuk” en Manis blaast vervolgens naar Paco en dan zegt Krekor “ik breng haar wel even naar boven” en Paco mag met hun speeltjes spelen???

10 likes

Is er geen partij die ze een cursus omgang met (huis)dieren kan aanbieden als samenwerking? Geld toeleggen om zo’n cursus aan hun te geven is in dit geval geen slecht idee :joy:

2 likes

Massa heeft een nieuwe foto op haar instagram geplaatst. Ik kan alleen maar denken, zijn zij beuty en influencers? Lijken wel twee zwervers. In mijn ogen kun op een persreis wel je best doen en wat moeite doen voor minder slonsige kleding. Waar is al die prachtige kleding van Josh V? En waar is Fred van L. als je hem nodig hebt?

13 likes

Is haar nieuwe samenwerking met Josh V trouwens al bekend?

1 like

Krekor is stylist hoor dus dit is gewoon fesjun.

@Rockstar volgens mij komt dat morgen

3 likes

Nee, volgens mij niet. Maar dan ga je met zo’n mooi merk samenwerken (vind ik), dan moet je dat toch ook enigzins uitdagen?

Haha, Annie-en-Henk-op-vakantie-vibes

5 likes

Morgen wordt het via Masha bekend gemaakt.

1 like

Nadat ze te gast waren bij dat tv programma vond ik max ook al zo gepikeerd reageren, terwijl mascha er rustiger mee om leek te gaan dat ze niet de vragen kregen die ze hadden gewild/het te veel over bedragen ging.

5 likes

Misschien waren ze wel aan het wandelen? Ik vind het zwerverheidsgehalte wel meevallen eigenlijk.

1 like

Hiken. Puffy squeezy walk on the yeezyss. In Murica.

12 likes

Sweaty and sporty

2 likes

Maar Mascha heeft nooit echt “moeite” gedaan voor sponcontent. Zoals die Starbucks foto op Instagram. Even poseren voor al je mokken. Lijkt ook alsof het met een Iphone is genomen.

5 likes

Ze staat op nr 27 op de bestsellerlijst.

Welke lijst is dat dan?:thinking:

https://www.debestseller60.nl/ Deze!