Beutyblogtopic XL #6

Het is wel al heel lang geleden dat ik een deel van haar eerste boek las, maar wat ik me kan herinneren is dat het in spreektaal is geschreven. Soort “ik schrijf een werkstuk“ idee van de basisschool. Prima natuurlijk voor die doelgroep want leest lekker makkelijk maar als ze dat nu met dit nieuwe boek ook heeft gedaan dan snap ik de reacties wel dat het niet professioneel is.

2 likes

Ik kan Josh V altijd zo slecht lezen. Volgens mij is ze een hele goede zakenvrouw, maar of ze ook ècht aardig is? Ze komt wel zo over, maar het voelt ook een beetje gemaakt ofzo? Ik kan haar ook nooit zo goed plaatsen samen met Mascha, want ik vind Josh zo netjes en gestructureerd. Maar ik ken ook echt niemand die haar kleding draagt dus al haar succes kan ik ook niet plaatsen 🤷

13 likes

Ik snap wat je zegt maar beter laat dan nooit. In mijn omgeving heb ik een hoop mensen die aangeven mijn felheid en standpunt eerder soms irritant vonden maar me nu na al die jaren toch begrijpen en het er mee eens zijn.

Vind het goed dat ze zich nu uitspreekt, ze heeft een groot aantal volgers.

1 like

Wat kies jij voor in je schoen of onder de boom?

• Je doet het toch wel gratis?
  • Josh V x Mascha planner

0 stemmers

De planner gebruik ik toch niet, dus dan het boek. Voor op de stapel boeken die ik toch nooit ga lezen.

2 likes

Oh ik vind zo’n golden ticket wel heel leuk haha zou het bijna daarvoor kopen

Edit: niet om wat je dan wint trouwens want dat interesseert me geen zak, maar meer omdat ik die tickets van Willy Wonka zo gaaf vind

48 likes

Deze is tenminste niet zo schreeuwerig dan de andere planners. Ook veel volwassener

6 likes

Ik mis de optie: niets :rofl::wink:

9 likes

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook enthousiast ben over de Josh V planner. Ik ben DOL op planners en gebruik altijd de Passion Planner voor werk (ja die laat ik dan uit Amerika komen voor mega veel verzendkosten), omdat deze een zakelijke look heeft.
De Masha Planner sprak me altijd qua indeling heel erg aan, maar die kinderlijke vormgeving :face_with_hand_over_mouth: ik durf er niet op kantoor mee aan te komen :rofl:
Maar deze is prrrretty :heart_eyes: Stijlvol, zakelijk genoeg en toch vrouwelijk. Heb meteen gepreordered!

(Al weet ik dat ik ooit gezegd heb geen MP te willen omdat ik linkshandig ben icm de ringband… Ik ga het nu toch eens proberen :stuck_out_tongue: Ik schrijf namelijk toch niet echt volzinnen in mijn planner, maar alleen to-dos en korte notities

2 likes

Ik vind hem zo cheapy uitgevoerd. Kartonnen voorkant, ringband etc. Vind de Structuurjunckieplanners wat dat betreft echt een stuk stijlvoller en goedkoper.

1 like

Het boek. Dat fikt beter in de kachel.

35 likes

Ja leuk dan win ik dat golden ticket en kom ik in Josh dr showroom met 2 vlogcamera’s op m’n kop en dan zeggen ze “sorry meid, we hebben geen plussize lijn, daar is de deur doeiiiiii”. Of ik krijg alleen een tas, want een tas past altijd!!

48 likes

@Kaasvlinder

Al weet ik dat ik ooit gezegd heb geen MP te willen omdat ik linkshandig ben icm de ringband…

Deze beredenering snap ik nooit, als rechtshandige heb je toch evengoed last van de ringband? Als je links bent kan je wel makkelijk op de linker pagina schrijven, maar niet op de rechter. En als je rechtshandig bent kan je wel makkelijk op de rechterpagina schrijven, maar minder op de linker. Of mis ik iets?

3 likes

Hier hebben we het toen ook al op het forum over gehad :see_no_evil:

Kort gezegd heeft het te maken met dat voor een linkshandige dan het begin vd zin lastig is om te schrijven, en voor een rechtshandige het einde van de zin. Daar zit dan de ringband in de weg. En je kunt gemakkelijker je zinnen iets eerder stoppen op de regel, dan dat je 1 centimeter na de kantlijn pas begint met schrijven.

Anyway, het was toen ook al een hele discussie en die wil ik zeker niet weer ophalen :see_no_evil: Misschien hou ik gewoon persoonlijk niet zo van ringbanden, ongeacht mijn dominantie hand. Maar ik heb m nu besteld, dus we gaan zien of ik van gedachten verander.

2 likes

Leuk! Ik wil m wel als mn cynthia planner vol is :relieved::raised_hands:t2:. Leuker dan het boek van Mascha…

Ik heb de planner besteld. Vind hem heel mooi en was opzoek naar een nieuwe. Heb eerder de witte Mascha planner gehad en vond hem erg fijn.

Sorry als ik nu iemands smaak beledig maar het eerste wat ik dacht was: yes, een matchy ordi planner voor bij je ordi outfit.

(Tegenwoordig vind ik haar kleding best leuk maar ik denk dat Josh V = trasy nooit meer uit mijn hoofd gaat, hoe de kleding er ook uitziet. Hoewel alles nog steeds wel een te opzichtige gouden ‘touch’ heeft voor mijn smaak. Net als Nikkie.)

@Shaaar ringband vind ik dan wel weer ideaal want als je dan het woord ‘maandag’ lelijk geschreven hebt dan kun je de pagina eruit scheuren. Stel dat je de hele week naar dat lelijk geschreven woord moet kijken. Echt horror. (No joke.)

29 likes

Ik doe sinds de middelbare niet meer aan planners/agenda’s maar ik vond ringband juist altijd super chill.

Jammer dat ik alle verlanglijstjes voor sinterklaas al heb ingevuld anders had ik deze planner er op gezet, vind hem ook mooier dan de Mascha planners

Ik heb die mermaid planner en ben er erg blij mee. Vind de Josh planner een stuk chiquer alleen vind ik T weer zo overdreven dat er groot JOSH V op de achterkant staat en de details van hun initialen aan de binnenkant van de kaft…