Beutyblogtopic XL #6

But it does sell quite well.

3 likes

In de comments van de vlog van Mascha las ik dat men denkt dat het project met Josh een planner is… als dat zo is vind ik het wel tegenvallen.

Ja vind ik ook. Alweer een planner.

1 like

Hoera weer een agenda!
hopelijk in de Josh V leverkleur.

9 likes

De vreugde was dus maar van korte duur.

2 likes

Haha, dan is er nét een nieuwe, want toen ik keek stond die oude er nog!

Ik vraag me af of Mascha alle kritiek een keer gaat benoemen in een video of iets dergelijks. De kritieken zijn niet mals en daar kan ze niet omheen. Weet eigenlijk wel zeker dat ze het niet gaat doen, maar toch. Kan me niet voorstellen dat het haar niets doet.

9 likes

Nee,gaat ze echt niet doen. Dat kan ook niet want dan valt ze Max ook af.

1 like

Ja, heb je een punt

Ze leest niet mee

3 likes

Dit post ze in haar instastory

2 likes

Het is een planner. Verrassend! Was vanochtend ook al in de vlog te zien trouwens :sweat_smile:

29 likes

Beetje teleurstellend eigenlijk vind ik, die planners kennen we nu wel.

27 likes

Best-seller betekent alleen dat iets veel is verkocht. Het zegt verder niks over de kwaliteit van het boek. Geloof het best dus :biggrin:

2 likes

ik heb geen enkel boek van mascha gelezen, maar op bol te zien zijn de waarderingen van haar eerdere boeken best heel goed, dan vind ik het toch opvallend dat haar nieuwste boek zo ontzettend slecht ontvangen wordt.

zou dat dan aan het feit liggen dat het nu een boek is in samenwerking met iemand anders, of zou het meer liggen aan het type boek, het genre?

1 like

Ik zie weer een ‘planner indelen’ video aankomen. Want die hebben we nog niet gehad en wordt zo veel aangevraagd!!! :crazy_face:

12 likes

Ik denk dat het vooral ook komt doordat de doelgroep heel anders is. Happy (love) life zal vooral veel gelezen worden door kijkers en fans (waarschijnlijk voornamelijk jongeren, ondanks Mascha’s claim dat haar volgers veelal 18+ zijn) van Mascha, dus die vinden sowieso alles al leuk, denk ik. Vooral omdat het een extra kijkje in haar persoonlijke leven geeft. Dit boek wordt geadverteerd als een boek voor ondernemers en bedrijven, lijkt me een stuk meer kritische en serieuzere doelgroep. Daar kom je dus niet zo snel weg met kinderlijke taal en veel spelfouten etc.

10 likes

En 40 van de 64 beoordelingen zijn 1 ster…

2 likes

Zouden er mooie stickertjes bijzitten?

3 likes

Ja