oooooh alle reacties van jullie gifjes zijn voorbij gekomen terwijl ik dat stukje van adformatie las, van will smith tot kylie en kendall
wat erg!!! ik zou me echt kapot schamen als dat geschreven zou worden over mijn boek.
Maar tegelijkertijd, wat hadden ze dan verwacht?? Ik heb hier zoveel berichten voorbij zien komen ten tijde van de bali vlogs en nog wat andere vlogs waarin er momenten waren dat massa (al dan niet samen met max) werkte aan het boek, waarbij er reacties en eigenlijk voorspellingen kwamen over hoe goed de kwaliteit van het boek zou gaan worden. Je kan toch ook gewoon niet verwachten dat je in zoân korte tijd en met zo weinig inspanning (althans, wat we ervan hebben kunnen zien en horen dan) een boek van wereldniveau gaat schrijven.
Ik vind het als ik er nu zo over nadenk eigenlijk best arrogant om te denken dat je op deze manier aan boek kan schrijven, wat niet zoals haar voorgaande boeken gewoon een verhaal over je leven is, maar een âinformatiefâ boek om de mensen eens even te laten zien hoe het WEL moet en hoe je als merk/bedrijf DURFT aan te komen zetten met âje doet het toch wel gratisâ.
Deze beschrijving van het boek:
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.
Men van de juiste informatie voorzien, welke keuzes je zou moeten toepassen, wat je moet doen om te scoren met je campagne.
lachwekkend.
Ik heb het boek niet gelezen, maar aan de reviews en vooral deze âboekbesprekingâ van adformatie te zien, is het voor mijn gevoel een reflectie van hoe mas soms ook over haar werk als influencer praat. Zooooo zwaar, 24/7 aan het werk, etc.
Alsof ze niks gewend zijn en daarom ook denken dat je even een paar weken naar bali gaat en er vervolgens zonder al te veel moeite te doen een waanzinnig boek uitpoept, waarvan je ook nog beweert dat je daarmee de influencer wereld eens even zal laten zien hoe het allemaal wel en niet moet.
of ben ik nu veel te hard?
Ik ben overigens zo nieuwsgierig geworden naar die beslissingsboom die een matrix genoemd wordt.