Beutyblogtopic XL #6

Mee eens, maar de kleuren zijn prachtig!

2 likes

Ja ik vind hem ook wel heel mooi, het is wel duidelijk dat Josh heeft meegedacht met het ontwerpen.

3 likes

Ja, echt ook Josh!

Ik vind het wel slim van ze, zo’n samenwerking!

1 like

Ja zeker! Vond de Mascha planner op dat punt nooit zo… hield me wel af bij het kopen. Deze oogt zoveel stijlvoller! Ben enthousiast. Heb alleen net een uitwisbaar notitieboek/planner gekocht

1 like

Dit vind ik heel goed van Mascha.

29 likes

Cynthia moet ook even haar planner in de storie noemen.
Zou dit zijn omdat Mascha en Josh er een lanceren?

1 like

Ja dat zal waarschijnlijk wel het punt zijn waar het aan ligt, de doelgroep van het boek.

Zijn er mensen die haar eerdere boeken hebben gelezen en zaten die ook zo bomvol spelfouten en kinderachtige taal? Vind het zo apart dat het gewoon door dezelfde uitgever is uitgebracht maar blijkbaar niet aan de norm voldoet. Of is dat eigenlijk niet de taak van een uitgeverij?

Het is wel al heel lang geleden dat ik een deel van haar eerste boek las, maar wat ik me kan herinneren is dat het in spreektaal is geschreven. Soort “ik schrijf een werkstuk“ idee van de basisschool. Prima natuurlijk voor die doelgroep want leest lekker makkelijk maar als ze dat nu met dit nieuwe boek ook heeft gedaan dan snap ik de reacties wel dat het niet professioneel is.

2 likes

Ik kan Josh V altijd zo slecht lezen. Volgens mij is ze een hele goede zakenvrouw, maar of ze ook ècht aardig is? Ze komt wel zo over, maar het voelt ook een beetje gemaakt ofzo? Ik kan haar ook nooit zo goed plaatsen samen met Mascha, want ik vind Josh zo netjes en gestructureerd. Maar ik ken ook echt niemand die haar kleding draagt dus al haar succes kan ik ook niet plaatsen 🤷

13 likes

Ik snap wat je zegt maar beter laat dan nooit. In mijn omgeving heb ik een hoop mensen die aangeven mijn felheid en standpunt eerder soms irritant vonden maar me nu na al die jaren toch begrijpen en het er mee eens zijn.

Vind het goed dat ze zich nu uitspreekt, ze heeft een groot aantal volgers.

1 like

Wat kies jij voor in je schoen of onder de boom?

• Je doet het toch wel gratis?
  • Josh V x Mascha planner

0 stemmers

De planner gebruik ik toch niet, dus dan het boek. Voor op de stapel boeken die ik toch nooit ga lezen.

2 likes

Oh ik vind zo’n golden ticket wel heel leuk haha zou het bijna daarvoor kopen

Edit: niet om wat je dan wint trouwens want dat interesseert me geen zak, maar meer omdat ik die tickets van Willy Wonka zo gaaf vind

48 likes

Deze is tenminste niet zo schreeuwerig dan de andere planners. Ook veel volwassener

6 likes

Ik mis de optie: niets :rofl::wink:

9 likes

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook enthousiast ben over de Josh V planner. Ik ben DOL op planners en gebruik altijd de Passion Planner voor werk (ja die laat ik dan uit Amerika komen voor mega veel verzendkosten), omdat deze een zakelijke look heeft.
De Masha Planner sprak me altijd qua indeling heel erg aan, maar die kinderlijke vormgeving :face_with_hand_over_mouth: ik durf er niet op kantoor mee aan te komen :rofl:
Maar deze is prrrretty :heart_eyes: Stijlvol, zakelijk genoeg en toch vrouwelijk. Heb meteen gepreordered!

(Al weet ik dat ik ooit gezegd heb geen MP te willen omdat ik linkshandig ben icm de ringband… Ik ga het nu toch eens proberen :stuck_out_tongue: Ik schrijf namelijk toch niet echt volzinnen in mijn planner, maar alleen to-dos en korte notities

2 likes

Ik vind hem zo cheapy uitgevoerd. Kartonnen voorkant, ringband etc. Vind de Structuurjunckieplanners wat dat betreft echt een stuk stijlvoller en goedkoper.

1 like

Het boek. Dat fikt beter in de kachel.

35 likes

Ja leuk dan win ik dat golden ticket en kom ik in Josh dr showroom met 2 vlogcamera’s op m’n kop en dan zeggen ze “sorry meid, we hebben geen plussize lijn, daar is de deur doeiiiiii”. Of ik krijg alleen een tas, want een tas past altijd!!

48 likes