Beutyblogtopic XL #6

Gemiste kans dat er niet “Marscha” op is gezet.

9 likes

Het je het geprobeerd met hoofdletter T?

(Sarcasme mocht iemand het niet doorhebben haha)

Edit: halen ze nu zichzelf als bron aan? Ik heb niet gestudeerd maar volgens mij is dat niet de bedoeling.

9 likes

The rong URL

95 likes

Influencers zoals we die nu kennen; mensen die op social media van alles aanprijzen zodat jij het koopt, daar geloof ik steeds minder in. Consumenten zien steeds meer (van wat ik in mijn omgeving zie) dat als iets gepromoot wordt door de influencer vaak niet oprecht is en alleen gepromoot wordt voor het geld. Een influencer is nu vooral iemand die veelvuldig op social media te zien is en waarvan de voornaamste bezigheid het consumeren van (goedkope) producten is.
Ik geef een ruimere betekenis aan het beroep ‘influencer’ en denk (meer hoop) dat er steeds meer bewustere influencers met een betere boodschap zullen opkomen die de platformen voor een betere wereld zullen gebruiken i.p.v. kopen, kopen, kopen. Ik denk dat vooral de middelen om mensen te beïnvloeden zullen stijgen. We hebben nu zoveel social media en dat zullen er steeds meer zijn. We zullen alleen niet door de Mascha’s, Jiami’s en Cynthia’s beïnvloed worden, maar ook door ons buurmeisje, klasgenootje en collega. Ik denk dat de toekomst meer zit in de middelen dan in de influencers zelf. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik denk dat we niet meer teruggaan naar de tijd van geen youtube en insta en de enige media tv en een tijdschrift met 562872628726276 advertenties zijn.

1 like

Ik heb het boek vandaar retour gestuurd naar Bol, zouden ze dat als -1 tellen op die ranglijst? (ik hoop het stiekem) :speak_no_evil: Mascha best een leuke meid maar gun haar gewoon geen dikke credits voor dit boek.

Heel passend wel!

11 likes

Ik denk het, jij post het.

Vond ik bij de kringloop

86 likes

Had Lip niet haar holding bv NomNom bv of zoiets genoemd ook?:face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Still a better book than “Je doet het toch wel gratis”

2 likes

De CEO van NomNom BV heeft besloten dat 3 “artikelen” van haar hand wel weer genoeg waren deze week :sunglasses::roll_eyes:

10 likes

Omg ik krijg net het boek van Mascha en Max cadeau van mn baas hahaha

132 likes

Zijn er nog steeds meer dan beide blogs van de drie Verspon-zusjes samen…

4 likes

Ga je hem daarna ook vertellen dat het niet echt een supergoed boek is?

Ging ff checken, laatste artikel op beautylab was op 4 november? Hahahaha wow zo schaamteloos eigenlijk :joy:

4 likes

2 sterren op bol waarvan de meesten zelfs 1 ster hebben gegeven. Ook een beetje pijnlijk.

Maar een holding is nog wel wat anders dan een naam die je ook als merk uitdraagt. Heel veel mensen geven hun holding of andere vennootschappen die ‘niemand ziet’ een ludieke naam. Ook serieuze bedrijven zoals tandartsen en advocaten etc. Volgens mij is dat een beetje een sport.

1 like

Oei volgens mij heeft sereen net in de storie van angel het geslacht verklapt.

Volgens mij heeft ze die ook weer verwijderd. Althans ik zie geen storie van haar. Wat zei ze?

Haha in welke van de 30 stories?