Ik heb het boek vandaar retour gestuurd naar Bol, zouden ze dat als -1 tellen op die ranglijst? (ik hoop het stiekem)
Mascha best een leuke meid maar gun haar gewoon geen dikke credits voor dit boek.
Heel passend wel!
Ik denk het, jij post het.
Had Lip niet haar holding bv NomNom bv of zoiets genoemd ook?
Still a better book than āJe doet het toch wel gratisā
De CEO van NomNom BV heeft besloten dat 3 āartikelenā van haar hand wel weer genoeg waren deze week 

Omg ik krijg net het boek van Mascha en Max cadeau van mn baas hahaha
Zijn er nog steeds meer dan beide blogs van de drie Verspon-zusjes samenā¦
Ga je hem daarna ook vertellen dat het niet echt een supergoed boek is?
Ging ff checken, laatste artikel op beautylab was op 4 november? Hahahaha wow zo schaamteloos eigenlijk 
2 sterren op bol waarvan de meesten zelfs 1 ster hebben gegeven. Ook een beetje pijnlijk.
Maar een holding is nog wel wat anders dan een naam die je ook als merk uitdraagt. Heel veel mensen geven hun holding of andere vennootschappen die āniemand zietā een ludieke naam. Ook serieuze bedrijven zoals tandartsen en advocaten etc. Volgens mij is dat een beetje een sport.
Oei volgens mij heeft sereen net in de storie van angel het geslacht verklapt.
Volgens mij heeft ze die ook weer verwijderd. Althans ik zie geen storie van haar. Wat zei ze?
Haha in welke van de 30 stories?
Dat ik het een heel lief gebaar vind en dat ik ām zeker ga lezen! Ben ik nu wel van plan nu ik het boek toch heb. Maar zal daarna wel laten weten wat ik er echt van vind haha
Ze zeggen
Samenvatting
Als ie een beetje gymnastiek nodig heeft, wordt ie hard van
Oh ik hoorde ā nee is schattig als ze straks dat mutsje op heeftā