Beutyblogtopic XL #6

Ik bestel altijd voor twee dagen. Anders haal ik het minimumbedrag niet hoor :grimacing:

2 likes

Same. Maar dit is meer voor een week volgens mij

5 likes

Ik geloof niet dat zij een probleem hadden met het minimumbedrag te halen ;p

13 likes

Ik moest hier wel om grinniken (vanaf 34:36):
Anna: “Ik zie jou wel een soort hoogleraar worden (…)”
Mascha: (enthousiast) “Dat vind ik… Ik vind lesgeven ook serieus heel leuk, maar ja, of gewoon iets, ‘k weet niet, creatiefs (…)”

33 likes

Lesgeven aka in de auto iets voorbereiden

13 likes

148 likes

En dan ook nog hoogleraar!

Ach ja, je ambities moeten hoog liggen blijkbaar.

4 likes

Haha wat is “een soort hoogleraar” ook😂 Alsof je dat ‘een soort’ kan zijn.

26 likes

Nee maar ze heeft wel SPH gestudeerd dus dat is vast ongeveer hetzelfde

34 likes

Ik vind het heel vies dat Anna steeds aan haar neus zit tijdens het eten en dat ze met volle mond praat. En weet iemand waar de sushi vandaag komt die ze eten?

Misschien hoort het bij mukbangs, maar ik erger me kapot als mensen met hun mond vol praten. En dan ook nog in een youtube video, vind dat zo aso. Niet dat ik me heel erg aan etiquette houd, maar dit zijn gewoon basic manieren? Eet ajb je mond leeg voor je iets zegt.:expressionless:

1 like

Daar ging m’n thee😂

2 likes

Oei, gemeen.

Ik ben benieuwd naar dat Daniël Wellington hoofdstuk in het boek. Kan iemand daar al iets over vertellen?

1 like

Vind ik nog beledigend voor kleuterjuffen- en meesters:p

5 likes

Vind ik niet. Doceren voor kleuters is een serieus vak apart, wat een influencer met een sph diploma uit de steentijd nog geen uur vol houdt.

29 likes

In de comments denken mensen I Love Sushi, maar blijkbaar geeft ze er zelf nooit antwoord op. Ik zie daar wel die grote gefrituurde dingen staan dus ik denk bijna wel dat dat het is. En nu heb ik zin in sushi.

Ik gok dat die een van de eersten waren die influencers in hebben gezet voor hun marketing en daarmee een tijdje heel goed gingen, iedereen wilde zo’n ding. Als dat het is vind ik het overigens niet echt een heel goed voorbeeld, want dat merk was echt maar een jaar even overal, en zie je nu nergens meer…

3 likes

Nou ja, ik denk op zich wel dat Mascha’s opgedane kennis, ervaring en vaardigheden met de online media voor een bepaalde doelgroep interessant zijn en ze kan haar verhaal ook best enthousiast overbrengen, dus daar zou ze zich in de toekomst zeker verder in kunnen ontwikkelen, maar dat is totaal niet hetzelfde als lesgeven, laat staan hoogleraar zijn, dus ik vond het nogal vreemd dat Anna dat suggereerde.

1 like

Zet een tientje op een diss omdat Daniel Wellington iedereen en zijn moeder inzet voor spon in ruil voor een gratis horloge en volgens mij verder niet betaalt :eyes:.

6 likes