Je kan wel heel goed de theorie toepassen. Maar als het slecht wordt ontvangen heb je er ook niks aan.
Haha nou inderdaad gister al amper wat te verstaan (want veel wind) en nu alleen maar schokkend beeld.
Dat is aardig van je
@Neroli dat is waar. Ik ben daarom ook wel benieuwd naar de cijfers van de campagne, dat er hier en in de comments gediscussieerd wordt zegt helaas niet zoveel.
@Eddie ik begrijp je nu wel beter, je verwoordt je argumenten heel goed. Maar we gaan het niet eens worden. Wat betreft je laatste punt, het is natuurlijk vervelend als mensen hier het vervelend vinden, maar ik ben niet van mening dat omdat een paar mensen die betroffen zijn zeggen dat het fout is, het er definitie fout ís. Dat is geen algemene regel en kan je alleen per situatie bekijken, maar in dit geval vind ik dat wel.
Eerder dit. Het is voor de rest geen probleem dat zij ‘instaperfect’ is want ze maakt ook vaak genoeg filmpjes met dat ze er last van heeft en hoe ze het camoufleert met make-up. Het sluit juist goed aan op haar merk; open zijn en veel delen met volgers en make uptips geven. Nu ze ook een foundation voor het lichaam verkoopt kan ze bij de promoten daarvan ook benoemen dat het helpt tegen haar psoriasis dus ze heeft natuurlijk ook een commercieel belang.
Ik zou het echter te cynisch vinden om te zeggen dat ze het puur daarvoor doet, want ook voordat ze eigen make-uplijn had deelde ze weleens wat over haar psoriasis.
Ik vind dat helemaal niet vergelijkbaar met Debbie eigenlijk
Mascha plaatst in haar nieuwste story een screenshot van een bericht dat ze heeft gekregen van een full service marketing bureau die erg blij zijn met een boek. Het berichtje wordt afgesloten met “liefs en groetjes”. Ben ik de enige die dat raar vind vanuit een marketingsbureau?
Ze hebben ook maar 400 volgens, Mssn daarom?
Naam is weggestreept
Persoonlijk vind ik het jammer dat Kim Kardashian zich niet nog meer uit over psoriasis. Ze heeft het inderdaad wel een aantal keer genoemd en besproken in de show en ook op Instagram, maar ik zou het echt tof vinden als ze een wat grotere campagne oid zou doen betreft psoriasis. Ik denk dat zij wel echt een perfect persoon daarvoor is. Bekend, zelf last ervan, ze heeft zich vaker uitgesproken over niet alleen de zichtbare kant van de ziekte, dus ik denk wel dat zij veel zou kunnen doen voor mensen met psoriasis.
ik vind het trouwens wel goed dat er geprobeerd wordt om psoriasis wat meer onder de aandacht te brengen. Ik heb zelf een keer een interview gedaan voor de LINDA.meiden en ook via een andere Psoriasis vereniging een kort video interview gegeven, dus het wordt genoeg geprobeerd, maar dit werd allemaal niet heel erg opgepakt door media etc… Zelf kende ik de ziekte overigens ook niet voordat ik het kreeg. Pas dan ga je het herkennen bij andere mensen en zie je ineens hoeveel mensen er eigenlijk last van hebben.
Toen kreeg ik jou als youtube reclame!!!
Beste YT reclame ooit hahahaha!
Haha ja ze gunde dit bedrijf precies 0 bekendheid. Ze doet het nie gratis hoor!!
Is die relatie nu uit tussen serena en George?
Ze staan niet meer in elkaars bio. En ze heeft met haar vader de kamer van marshall gedaan.
Zielsvel zit niet goed.
Op Beautylab woont ze nog steeds samen met haar verloofde hoor.
ik hou nooit zo van speculatie obv van social media dingen, vaak klopt het toch nooit en in dit geval hoop ik ook écht dat het niet zo is!
Ik normaal eigenlijk ook niet en vind het ook niet classy van mijzelf maar het viel me op. Zal het sneu voor de kinderen vinden.
Never forget
Beautylab wordt ook maar 1x per twee maanden ge-update.
Ze is 2 weken geleden nog op spon tripje naar Center Parcs geweest met z’n 3en.