Persoonlijk vind ik het jammer dat Kim Kardashian zich niet nog meer uit over psoriasis. Ze heeft het inderdaad wel een aantal keer genoemd en besproken in de show en ook op Instagram, maar ik zou het echt tof vinden als ze een wat grotere campagne oid zou doen betreft psoriasis. Ik denk dat zij wel echt een perfect persoon daarvoor is. Bekend, zelf last ervan, ze heeft zich vaker uitgesproken over niet alleen de zichtbare kant van de ziekte, dus ik denk wel dat zij veel zou kunnen doen voor mensen met psoriasis.
ik vind het trouwens wel goed dat er geprobeerd wordt om psoriasis wat meer onder de aandacht te brengen. Ik heb zelf een keer een interview gedaan voor de LINDA.meiden en ook via een andere Psoriasis vereniging een kort video interview gegeven, dus het wordt genoeg geprobeerd, maar dit werd allemaal niet heel erg opgepakt door media etc⊠Zelf kende ik de ziekte overigens ook niet voordat ik het kreeg. Pas dan ga je het herkennen bij andere mensen en zie je ineens hoeveel mensen er eigenlijk last van hebben.