Beutyblogtopic XL #6

Dat ben je met extensions in mijn ogen sowieso, heb nog nooit iemand gezien met mooi stijl haar waar de extensions onzichtbaar waren.

9 likes

Ik vind dat je overduidelijk ziet waar haar echte haar stopt en dat er geen mooie overloop in elkaar is. Vooral vanaf de achterkant lijkt mij dit nog lelijker.

Edit: hier een foto incl streep van wat ik bedoel, net alsof er gewoon 2 plukken onder zijn geplakt.

10 likes

Ik was de vlog van Mascha aan t kijken vandaag en ik zou het zo ongemakkelijk en zelfs kut vinden om mee te moeten doen aan dat “hilarische” filmpje.

1 like

Een Opel staat niet bepaald bekend als de “Pussy Wagon”

3 likes

Ohja

Ja hier is het wel echt heel slecht. Maar zo in de vlogs is het me nog niet echt opgevallen. Daarom heb ik geen extensions meer, altijd die stress of alles nog goed zit op je hoofd. Vreselijk

1 like

Van die dunne puntjes die ik eraf zou knippen :woozy_face:

2 likes

Als ze haar extensions korter en gelaagder zou hebben zou het minder opvallen, maar ja ze wil heel lange extensions.
Als zij er maar tevreden over is kan het mij m’n derrière oxideren.

18 likes

Cynthia haar nieuwe boek gaat inderdaad over wandelen, zoals iedereen al geraden had :wink: (bron: haar blog)

edit: heh? ‘Een zeker-geen-wandelgids die helemaal over een van mijn hobby’s gaat: wandelen.’

1 like

Ja dat laatste begrijp ik ook niet?
Er staan wandelingen in, dan is het toch een wandelgids. Met foto’s van haar erbij ofzo?

Maar ze geeft ook tips over wat je allemaal nodig hebt om te wandelen haha

1 like

20 routes, dus gewoon een wandelgids

Schoenen

Klaar!

11 likes

En een grote shawl

5 likes

Tenzij je een blote-voeten-pad bewandeld!

3 likes

Voeten?

Ik hoop dat ze heeft geleerd van Mascha’s fouten en het boek goed laat nakijken op spelfouten

1 like

Vergeet de tiramisu voor onderweg niet!

Ok ok ok op die voet hihaho)

Schoenen. Het liefst net iets te hippe gympen. Goedzittende wandelschoenen zijn overbodig
Grote sjaal in 1 kleur
Accessoire hond
Telefoon zodat je 1000x dezelfde selfie kan maken. Elke dag
Tiramisu en dadels met spek voor noodgevallen.
3 flessen wijn als dorstlesser. Niet allemaal opdrinken maar je moet wel kunnen kiezen
Zon voor op je gezicht
Stappenteller zodat je aan iedereen en zijn moeder kan vertellen hoeveel stappen je vandaag hebt gezet.
Structuurjunkieplanner om je aan de precieze route per minuut te houden.

45 likes

Je vergeet de grote zonnebril!

Nou, vanochtend ‘‘officieel’’ Serena Verspon ontvolgt op Bloglovin. De rest al eerder op bl/yt en nu ook allemaal onvolgt op instagram.
Helemaal klaar met de grote 3.

Serena is een grote geldgraaiende luie drol die maximaal wil incasseren met minimale efforts.
Lip is een saaie doos en weinig vernieuwend, altijd herhaling.
En Mascha is een net niet - gaat het ook niet worden.

Klaar mee. Ik ga er geen views meer aanbesteden.

38 likes

Wat onaardig.

1 like