Beutyblogtopic XL #6

Maar super lelijk.

3 likes

Ik vind het best een leuk idee, dat boek van Cynthia. Heb er zelf geen behoefte aan (wandel wel veel), omdat ik genoeg routes weet of een andere manier heb om een mooie route uit te zoeken, maar vind het wel bij haar passen. Ben wel benieuwd of het echt nieuwe routes zijn, met beschrijvingen, of dat ze gewoon bestaande routes aanprijst. Ik verwacht het laatste, maar hoop het eerste.

1 like

Precies, loopt zij wel eens ergens anders dan Zwolle of Terschelling? Ik heb haar nog nooit betrapt op bijzondere wandelingen.
Voor wie wel bijzondere wandelingen wil lopen, kijk eens naar Trage tochten op de wandelzoekpagina.

13 likes

Ja, dat zijn altijd mooie tochten! Ik vind het nadeel van Trage tochten alleen dat je zo goed op moet letten met de beschrijving. Ik volg liever bordjes :grin:
Ik geef het boek wel een kans. Ze geeft aan dat het over heel Nederland gaat, wie weet wat ze allemaal voor onderzoek heeft gedaan de afgelopen tijd :sweat_smile:

1 like

Massa: ik ben altijd op zoek naar schoenen die mijn voeten niet gigantisch maken

Ook massa, 5 sec later: ik dacht ik ga eens los, ik koop van die hele hele grote witte sneakers

schoen

92 likes

Ik zal deze trend nooit begrijpen.

68 likes

Ja, dat vroeg ik me dus ook af in een andere post.

Overigens staat op haar site niks over wandelroutes. Er staat dat het een inspiratieboek is voor de mooiste wandelplekken. Dus ik verwacht dat ze (natuur)gebieden aan zal prijzen en daarbij vertelt welke routes je daar kan lopen, waar je kan lunchen, etc. en dat het geen beschrijvingen van de routes zelf zullen zijn.

1 like

Vindt het wel origineel, volgens mij is ze wel 1 van de eerste youtubers met een eigen geurkaarslijn en helemaal in lijn met de secret garden

Edit: dit gaat over serena

5 likes

Serena!

‘Je girl’ :face_vomiting:

27 likes

Dacht daarom dat het Jamie-Li was

13 likes

hahaha ik ook!

2 likes

Nee joh, dat is je gurl haha

7 likes

Het is wachten op een boek van een youtuber/blogger met de titel 'Investeer in dit boek en leef vervolgens gratis". Met de ondertitel 'Hoe ik als blogger alles wist af te troggelen bij bedrijven en consumenten.

3 likes

Aah dat zou ik tof vinden! Heb best wel wat besteld destijds bij the Secret garden!

Klinkt als een boek voor Jelmer de Boer :’)

12 likes

Vind het wel anders omdat ze met The Secret Garden vroeger ook veel op dit vlak deed

2 likes

Ah wat tof en leuk voor der! Past ook bij haar blogpost dat ze weer een nieuw project wilde waar ze haar passie in kan en dit lijkt me wel goed bij haar passen. Ben heel benieuwd! (Hoop stiekem dat het weer lekker een gedetailleerd project wordt met veel achtergrond informatie zoals ze vroeger weer eens deed als ze haar labkennis gebruikte voor beauty artikelen).

6 likes

Als ik dat lees, is het eerste dat in me op komt: je bent m’n girl niet!
Het klinkt nog irritanter dan ‘eyeballen’ wat de jongere zusjes altijd deden. :face_vomiting:

1 like

Ja jammer, want je hebt in Brabant echt mooie stukken.