Beutyblogtopic XL #6

Vindt het wel origineel, volgens mij is ze wel 1 van de eerste youtubers met een eigen geurkaarslijn en helemaal in lijn met de secret garden

Edit: dit gaat over serena

5 likes

Serena!

‘Je girl’ :face_vomiting:

27 likes

Dacht daarom dat het Jamie-Li was

13 likes

hahaha ik ook!

2 likes

Nee joh, dat is je gurl haha

7 likes

Het is wachten op een boek van een youtuber/blogger met de titel 'Investeer in dit boek en leef vervolgens gratis". Met de ondertitel 'Hoe ik als blogger alles wist af te troggelen bij bedrijven en consumenten.

3 likes

Aah dat zou ik tof vinden! Heb best wel wat besteld destijds bij the Secret garden!

Vind het wel anders omdat ze met The Secret Garden vroeger ook veel op dit vlak deed

2 likes

Ah wat tof en leuk voor der! Past ook bij haar blogpost dat ze weer een nieuw project wilde waar ze haar passie in kan en dit lijkt me wel goed bij haar passen. Ben heel benieuwd! (Hoop stiekem dat het weer lekker een gedetailleerd project wordt met veel achtergrond informatie zoals ze vroeger weer eens deed als ze haar labkennis gebruikte voor beauty artikelen).

6 likes

Als ik dat lees, is het eerste dat in me op komt: je bent m’n girl niet!
Het klinkt nog irritanter dan ‘eyeballen’ wat de jongere zusjes altijd deden. :face_vomiting:

1 like

Ja jammer, want je hebt in Brabant echt mooie stukken.

Ik spuug ook van die uitspraak

Lijkt me verschrikkelijk om zo te zijn.
Alles maar op video, geen tot nauwelijks privacy. Bah./

Bekend zijn lijkt mij sowieso al verschrikkelijk, ik leef graag in anonimiteit

5 likes

Ja, ook gezien! Ik vond het schokkend, vooral toen die oudste twee kindjes aangaven dat ze het helemaal niet leuk vonden om de hele tijd gefilmd te worden. Dat werd weggelachen met “ze zitten in hun nee-fase”
Het leek alsof Anna gevangen zit in dat leven, komt bijna het huis niet uit en hij maar filmen. Vond het griezelig.

1 like

Ik wilde echt nét hetzelfde posten als grace. Heel benieuwd, ga vnv kijken

Ik ga het straks ook kijken! Ben benieuwd! Niet om het goed te praten maar: Ik denk dat ze erin gegroeid zijn en het nu heel moeilijk aanpassen is, die kinderen zijn hun verdienmodel
 maar wellicht dat k er na vanavond anders over denk.

1 like

Hehe let the hatewatching begin.

1 like

Daar heb je absoluut gelijk in! Maar denk dat als je er middenin zit het heeeeel lastig te zien is. Zij hebben in het verleden ook al meerdere keren child protection service aan de deur gehad, dat “haters” daar een melding hadden gemaakt. Ben benieuwd als die oudste 2 in die docu zo aangeven het niet altijd te willen wat daar dan mee gedaan wordt
 dat meisje is inmiddels 7-8 denk ik? Misschien meer een discussie voor in het mommybloggertopic :stuck_out_tongue: ik ga kijken iig en dan mn mening (her)vormen.

Wandellust?
Noem mij lui en gemakzuchtig, maar met dit weer ben ik blij binnen te zitten!

2 likes