Beutyblogtopic XL #6

Ik spuug ook van die uitspraak

Lijkt me verschrikkelijk om zo te zijn.
Alles maar op video, geen tot nauwelijks privacy. Bah./

Bekend zijn lijkt mij sowieso al verschrikkelijk, ik leef graag in anonimiteit

5 likes

Ja, ook gezien! Ik vond het schokkend, vooral toen die oudste twee kindjes aangaven dat ze het helemaal niet leuk vonden om de hele tijd gefilmd te worden. Dat werd weggelachen met “ze zitten in hun nee-fase”
Het leek alsof Anna gevangen zit in dat leven, komt bijna het huis niet uit en hij maar filmen. Vond het griezelig.

1 like

Ik wilde echt nét hetzelfde posten als grace. Heel benieuwd, ga vnv kijken

Ik ga het straks ook kijken! Ben benieuwd! Niet om het goed te praten maar: Ik denk dat ze erin gegroeid zijn en het nu heel moeilijk aanpassen is, die kinderen zijn hun verdienmodel
 maar wellicht dat k er na vanavond anders over denk.

1 like

Hehe let the hatewatching begin.

1 like

Daar heb je absoluut gelijk in! Maar denk dat als je er middenin zit het heeeeel lastig te zien is. Zij hebben in het verleden ook al meerdere keren child protection service aan de deur gehad, dat “haters” daar een melding hadden gemaakt. Ben benieuwd als die oudste 2 in die docu zo aangeven het niet altijd te willen wat daar dan mee gedaan wordt
 dat meisje is inmiddels 7-8 denk ik? Misschien meer een discussie voor in het mommybloggertopic :stuck_out_tongue: ik ga kijken iig en dan mn mening (her)vormen.

Wandellust?
Noem mij lui en gemakzuchtig, maar met dit weer ben ik blij binnen te zitten!

2 likes

Ik volgde die Anna Saccone toen ze alleen nog makeupfilmpjes plaatste.

Op een gegeven moment kreeg ze wat met die enge vent. Vanaf het begin vind ik het al heel naar hoe ze die kinderen in beeld brengen. Dit is al vanaf het begin een succesvol verdienmodel voor hen. Inclusief stalkers etc. Ziekelijk dat je over de rug van je kinderen geld verdient op deze manier.

weg

Wie? Jonathan? :astonished:

Als je naar schoenen algemeen kijkt wel, maar als je alleen naar wandelschoenen kijkt vind ik deze eigenlijk nog best ok.

7 likes

Niemand is een binnenmens!

(Grapje, vind dat echt zo’n kutreclame).

4 likes

Ze zijn in ieder geval zwart. Mijn ergenis is dat die wandelschoenen altijd bruin zijn, echt hoe moeilijk is het om ze in een andere kleur te maken :cry:

2 likes

Waarom moeten wandelschoenen toch altijd ofwel saai bruin zijn, ofwel van die fluokleurtjes hebben? Zo moeilijk kan het toch niet zijn een mooie schoen te ontwerpen?

edit @Slaapmuts overigens niet slecht naar jou bedoeld, heb er zelf ook zo’n gelijkaardige!

12 likes

Even off-topic, maar man man man wat een zooi is dat huis van Lotte. Oooooveraaaal liggen spullen onder, in, op, naast. Ik zou er heel onrustig van worden.

9 likes

Ha! Deze heb ik ook! Vond ik er nog wel mee doorgaan hahaha! Vind wandelschoenen ook altijd zo lillek :joy:

1 like

En dan maken dure Italiaanse designers nu allemaal van die op wandelschoenen geinspireerd schoeisel en daarmee mag je niet door het water en modder banjeren. :joy:

1 like

Mas zegt trouwens iets over de kritiek op het boek vandaag. De spelfouten kunnen echt niet, daar is iets fout gegaan. Maar verder staat ze nog steeds achter wat ze geschreven heeft en is ze gewoon eerlijk. Ze doet dus net alsof de meeste kritiek op de inhoud van het boek is ipv de manier waarop het geschreven is.

2 likes

Net gekeken en jee wat een zooi en veel spullen.

Dat is toch ook zo? De spelfouten en slechte schrijfstijl zijn natuurlijk superslordig maar als de inhoud van het boek niet goed is (eenzijdig, geen onderbouwing, etc etc) dan is dat natuurlijk veel erger, dan kan je het hele boek compleet gaan herschrijven en onderbouwen ipv alleen redigeren (wat in principe ook een editor voor je kan doen). Dus ik denk dat de kritiek op de inhoud wel zwaarder voelt voor haar dan kritiek op de schrijfkunsten.
Maar als ze achter een slecht onderbouwd boek blijft staan zegt dat misschien ook al genoeg.

2 likes