Nou kom op⌠bij haar vorige 2 boeken was het ook steeds fout gegaan met de spelling. Ik snap oprecht niet hoe dat dan zo vaak mis kan gaan? Ik heb de boeken niet gelezen, maar de fouten die ik hier heb gezien, nou daar zou ik me voor doodschamen!
Om het maar even in de stijl van Max en Mascha te doen:
Het zijnn onnodige spellingfouten. Waarbij het lijkt alsof ze de tekst in een keer geschreven hebben zonder het teruu g te lezen en niet eens meoite hebben gedaan om snelheidsfouten te verbeteren (zoals ik nou doe). Hoe kun je 3x een boek uitbrengen met zulke fouten? Ik maak zelf vaker spellingsfouten of niet geweldige zinnen, maargoed ik maak dan ook geen boek. Ik vind dit soort fouten - waarbij je nu ook nog eens een boek makat voor âInfluencersâ - echt niet kunnen. En wellicht dat de fout ligt bij de uitgever of wie er dan ook voor verantwoordelijk is. Maar uiteindelijk staat HAAR naam er wel op. Enn als het al een keer zo is mis gegaan en je bij je eerste boek daar al zo veel kritiek over kreeg, zit je daar toch bovenop? Dat dat helemaal perfect gaat?