Beutyblogtopic XL #6

Dit is toch om te janken

4 likes

Nou jongens, niet zo hè. Is toch lekker relatable!

5 likes

Vijfentwintig piek en je moet er nog steeds plakband overheen plakken om die letters op hun plek te houden???

76 likes

Ik ook!

2 likes

Ik dacht toen ik zag dat er YOUR NAME stond dat je die erop kon laten drukken. Maar je moet het zelf doen met stickers???

28 likes

Ze gaf van te voren nog een tip hoe je de letters recht kan plakken

5 likes

Zou ze wel eens van een liniaal gehoord hebben?

33 likes

Tránen. Sorry, ik ben al weg!

7 likes

Jup, Happy Life was niet te doen

Hahaha wattt ik dacht indd ook dat ie gewoon met je naam gedrukt binnenkwam. Overwoog zelfs nog om ‘m te kopen want ik vind zoiets wel leuk met je eigen naam/tekst er op.

Moet je het zelf gaan plakken hahah wat een arremoei😭

2 likes

Kortom: het zijn flut stickers die niet zelf blijven zitten.

15 likes

Goeie reclame wel hahaha

2 likes

Waarom zou je je voor en achternaam zo pontificaal op de voorkant van je agenda willen?
Plak er gewoon niks op, dan blijft de agenda netjes.
Plak lekker die stickertjes in je agenda, dan valt het ook niet meteen op als je een beetje scheef gaat.

4 likes

Ik vind het zo dom dat die persreis van Opel (vandaag in de vlog) in Kroatië was en dat daar dan naartoe gevlogen werd. Het gaat om een automerk, waarom wordt er dan niet voor een autovakantie gekozen?
Nouja, ik kan wel bedenken waarom dat is, maar vind het echt stom.

9 likes

Opel betaald de lease he.

Ja, dus? Dan kunnen ze toch alsnog een ander soort reis organiseren om hun auto te promoten?

Opel is een Duits merk, ze hadden het ook gewoon in Duitsland kunnen doen ja.

2 likes

Ja, precies. Of ergens anders in Europa. Er was nu een overstap in Duitsland. Ik weet niet hoe lang je er dan nog van deur tot deur over doet, maar volgens mij kan je in die tijd ook naar een mooie plek in Europa rijden :blush:

1 like

Nou ja, het is niet dat ik het beter kan dus waarom zou zij dit wel moeten? Ze is niet een professionele stickerplakker

Omdat ze de eigenaar is van het merk van de planners? Omdat je wil dat je zelf gemaakte bedachte en uitgebrachte product het mooist tot zijn recht komt?

6 likes