Beutyblogtopic XL #6

Wat ik mij afvraag: waarom zou dit niet kunnen? Het is een beetje hetzelfde als dr. Pimple popper of van die chirurgie instagramaccounts toch. Daar wordt volgens mij ook nooit wat verwijderd. Wel wazig gemaakt en dan schokkende content ofzo…

Jahoor. De vlog van Xelly heeft als titel “HOE BEN IK 30 KG AFGEVALLEN”. Aan het einde van de video vertelt ze hoe…

Spoiler alert

Ze weet het niet. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

gewoon al je ledematen laten amputeren

7 likes

Oh wauw, ik was tot anderhalf jaar geleden ook zo :flushed: Heel het aanrecht vol laten staan met dingen die in de afvalbak moeten i.p.v. dit meteen weg te gooien. Ook heel de gang + een deel aanrecht staat vol met dozen en karton die eerst verzameld worden tot het de spuigaten uit loopt en daarna gaat ze alles in één keer opruimen. Echt ik was ook zo, maar dit is shocking om te zien voor mij. Dat ze zoveel troep verzamelt voordat ze er iets mee doet en dan een winkelkarretje mee moet nemen omdat ze 4/5 vuilniszakken aan oud-papier naar beneden moet brengen. Ik ben zo blij dat ik mijn shit nu beter op orde heb

4 likes

Wel fijn om te weten dat er nog hoop voor me is haha! Nee zo erg is het gelukkig ook weer niet.

1 like

Ik ben nog steeds wel een sloddervos hoor, maar als ik Lotte zie in haar video dan ben ik blij dat ik sneller en vaker opruim

1 like

Ben nu echt benieuwd, want ik verzamel ook omdat ik het echt niet de moeite vind om in een eenpersoonshuishouden steeds naar beneden te lopen om shit weg te doen :roll_eyes:

1 like

Volgens mij heeft de Nederlandse vereniging voor plastische chirurgie zich ook al eens utgesproken TEGEN winacties voor ingrepen. Ik denk dat als je daar tegenin gaat, je laat zien dat je lak hebt aan je vakgroep…
Ik vind Diana Gabriels echt een stap terug voor alles wat er qua plastische chirurgie gewonnen was aan “aangezicht” zegmaar. Het is echt een fantastisch vak, maar het wordt op deze manier echt lelijk neer gezet.

12 likes

Haha, Serena heeft de nieuwe kamer van Marsh laten zien. Heb ze lekker bij mekaar gespond! Artikel staat vol met links en reclame, schaam-te-loos.

10 likes

Ah ik dacht van wel (de prof hier in ieder geval zeker wel en die was ooit voorzitter haha). Ze hebben anders ook nog een reclame code… Waarin zo’n winactie ook zeker niet past.

1 like

Ik vind het ook irritant dat ze in elke foto zoveel mogelijk zooi lijkt te willen proppen. Op elke foto staat dat gitaartje en die stomme peer.

2 likes

De kast in de slaapkamer lijkt ook gewoon uit elkaar te vallen (ziet er niet uit). Ik denk meid, je werkt vanuit huis, waarom ruim je niet een beetje op?

1 like

Ik vind het vooral irritant dat ze alles verplaatste voor de foto. Elke keer die peer, de letter M, de gitaar op een andere plek?

3 likes

Nee ik ook niet hoor! Ben benieuwd hoe je hierover denkt als je de video hebt gezien. Ik heb zelf vaak 1x per week een volle vuilniszak die ik wegbreng, en 1x per maand(?) een volle papierbak. Maar wat ik vroeger deed (en waar ik aan herinnerd werd toen ik Lotte bezig zag) is dat ik bij een volle vuilnisbak gerust nog een tijdje doorging en stapels maakte op het aanrecht. Of dat ik zoveel oud papier heb dat het in 4 boodschappentassen past, of zoals bij Lotte in een boodschappenkar.

En nu vraag ik me af wat er in Lotte haar hoofd omgaat als ze niet gewoon meteen iets in de vuilnisbak weggooit maar het op het aanrecht zet. Nu ik dit typ bedenk ik me dat het misschien bewust daar gepositioneerd is omdat ze ervoor gekookt had en dat ze haar troep wilde filmen voordat ze ging opruimen? Dus dat ze misschien normaal wel direct iets in de vuilnisbak stopt?

Verklaart alleen nog niet waarom er voor een volle kar aan dozen staan opgestapeld in de gang. En dan die random pizzadozen die al een paar dagen tussen de kookspullen staan op het aanrecht. Het gekke is dat ze ook nog een opmerking maakt dat “mannen altijd zo typisch hun bierflesje op het aanrecht neerzetten in plaats van direct opruimen in het krat”.

Omg ik ga hier echt te serieus op in allemaal maar het ligt gevoelig haha :sweat_smile:

@marley ja inderdaad! Mijn handen jeuken om daar doorheen te gaan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Vind die slaapkamer en gang inderdaad wel altijd rommelig ogen. Maar over het oud papier kan ik haar op zich wel begrijpen. Ze is nu eenmaal influencer en krijgt waarschijnlijk voor in deze tijd gigantisch veel pakketten toegestuurd. Dan loopt die hoeveelheid al snel op. Natuurlijk is die zooi opruimen dan ook onderdeel van je werk. Maar kan me voorstellen dat het in 1 dag al te veel kan zijn om eventjes mee te nemen

Kan iemand de link naar de video van lotte delen?

Ik kende die hele Lotte niet maar was zo nieuwsgierig dat ik zocht op Lotte vlog en het eerste resultaat is ‘m en dan de video van 2 dagen geleden waarin ze de keuken “goed gaat opruimen” aka oud papier wegbrengen.

Ik zou ook echt gek worden van zoveel spullen in een “klein” huis. Tweekamers voor twee mensen is ook best klein als je ook nog eens thuis je kantoor spullen hebt. Want geloof best dat zij heel veel krijgt opgestuurd. Maar wilden ze niet verhuizen? Of vergis ik me?

4 likes

Waarom gaat ze niet gewoon weer als juf werken als t geld tegenvalt en ze steeds klaagt dat ze eenzaam is.

Tis niet alsof er een lerarentekort is…

64 likes