Beutyblogtopic XL #6

Dit was nou niet echt iets wat ik verwacht had om te zien in het beutytopic deze ochtend. Nu dan wel benieuwd wat het is.

5 likes

Gatverdamme :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: mag wat mij betreft even in een spoiler.

5 likes

Wat mij betreft ook graag in een spoiler…

2 likes

Heb je dit gerapporteerd? Kan echt niet :nauseated_face:

2 likes

Die vrouw is niet goed. Hoe kun je je vak zo gebruiken, echt een schande vind ik haar.

11 likes

Kan dit ff weg plz

3 likes

Haha oeps sorry, is in spoiler gezet zag ik :fist_right::see_no_evil:. Vond het nogal…intrigerend… maar vooral sick en inderdaad gerapporteerd!

4 likes

Wow dat dit zomaar open en bloot op Instagram verschijnt, ziek! Hoe kun je nou zo’n foto plaatsten bij een gesponsorde post? Echt niet normaal

1 like

Ik heb inmiddels gekeken en ik weet gewoon niet goed onder woorden te brengen wat ik ervan vind. Vooral het einde, als ze aan haar vragen wat ze nou vindt maar vervolgens in de verdediging schieten. ‘Ja jou kind wordt later misschien ook wel gepest met een stuk wat jij hebt geschreven/gemaakt. Zo van WAT heeft jou moeder gedaan?’. Ja daar hebben ze een punt, maar kom op er is nogal een verschil tussen iets te horen krijgen wat je ouders hebben gedaan, of iets van jezelf wat op internet staat??? Als ze nou hadden gezegd van ja daarom zorgen we voor goede begeleiding etc. Laat die kinderen een keer met een kinderpsycholoog praten, laat ze begeleiden en hou het goed in de gaten. Ze zijn ook je verdienmodel, begeleid ze dan op zn minst goed (niet dat ik het eens ben met dar verdienmodel). En ook dat ze zeggen ja het kanaal draait om ons, niet om de kinderen. Kom op zeg, je groei is echt wel dankzij dat je kinderen hebt!

1 like

Gelukkig! Hopelijk wordt ie verwijderd. Snap niet dat dit goedgekeurd werd

1 like

Wat ik mij afvraag: waarom zou dit niet kunnen? Het is een beetje hetzelfde als dr. Pimple popper of van die chirurgie instagramaccounts toch. Daar wordt volgens mij ook nooit wat verwijderd. Wel wazig gemaakt en dan schokkende content ofzo…

Jahoor. De vlog van Xelly heeft als titel “HOE BEN IK 30 KG AFGEVALLEN”. Aan het einde van de video vertelt ze hoe…

Spoiler alert

Ze weet het niet. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

gewoon al je ledematen laten amputeren

7 likes

Oh wauw, ik was tot anderhalf jaar geleden ook zo :flushed: Heel het aanrecht vol laten staan met dingen die in de afvalbak moeten i.p.v. dit meteen weg te gooien. Ook heel de gang + een deel aanrecht staat vol met dozen en karton die eerst verzameld worden tot het de spuigaten uit loopt en daarna gaat ze alles in één keer opruimen. Echt ik was ook zo, maar dit is shocking om te zien voor mij. Dat ze zoveel troep verzamelt voordat ze er iets mee doet en dan een winkelkarretje mee moet nemen omdat ze 4/5 vuilniszakken aan oud-papier naar beneden moet brengen. Ik ben zo blij dat ik mijn shit nu beter op orde heb

4 likes

Wel fijn om te weten dat er nog hoop voor me is haha! Nee zo erg is het gelukkig ook weer niet.

1 like

Ik ben nog steeds wel een sloddervos hoor, maar als ik Lotte zie in haar video dan ben ik blij dat ik sneller en vaker opruim

1 like

Ben nu echt benieuwd, want ik verzamel ook omdat ik het echt niet de moeite vind om in een eenpersoonshuishouden steeds naar beneden te lopen om shit weg te doen :roll_eyes:

1 like

Volgens mij heeft de Nederlandse vereniging voor plastische chirurgie zich ook al eens utgesproken TEGEN winacties voor ingrepen. Ik denk dat als je daar tegenin gaat, je laat zien dat je lak hebt aan je vakgroep…
Ik vind Diana Gabriels echt een stap terug voor alles wat er qua plastische chirurgie gewonnen was aan “aangezicht” zegmaar. Het is echt een fantastisch vak, maar het wordt op deze manier echt lelijk neer gezet.

12 likes

Haha, Serena heeft de nieuwe kamer van Marsh laten zien. Heb ze lekker bij mekaar gespond! Artikel staat vol met links en reclame, schaam-te-loos.

10 likes

Ah ik dacht van wel (de prof hier in ieder geval zeker wel en die was ooit voorzitter haha). Ze hebben anders ook nog een reclame code… Waarin zo’n winactie ook zeker niet past.

1 like