Beutyblogtopic XL #6

Ik vind het ook irritant dat ze in elke foto zoveel mogelijk zooi lijkt te willen proppen. Op elke foto staat dat gitaartje en die stomme peer.

2 likes

De kast in de slaapkamer lijkt ook gewoon uit elkaar te vallen (ziet er niet uit). Ik denk meid, je werkt vanuit huis, waarom ruim je niet een beetje op?

1 like

Ik vind het vooral irritant dat ze alles verplaatste voor de foto. Elke keer die peer, de letter M, de gitaar op een andere plek?

3 likes

Nee ik ook niet hoor! Ben benieuwd hoe je hierover denkt als je de video hebt gezien. Ik heb zelf vaak 1x per week een volle vuilniszak die ik wegbreng, en 1x per maand(?) een volle papierbak. Maar wat ik vroeger deed (en waar ik aan herinnerd werd toen ik Lotte bezig zag) is dat ik bij een volle vuilnisbak gerust nog een tijdje doorging en stapels maakte op het aanrecht. Of dat ik zoveel oud papier heb dat het in 4 boodschappentassen past, of zoals bij Lotte in een boodschappenkar.

En nu vraag ik me af wat er in Lotte haar hoofd omgaat als ze niet gewoon meteen iets in de vuilnisbak weggooit maar het op het aanrecht zet. Nu ik dit typ bedenk ik me dat het misschien bewust daar gepositioneerd is omdat ze ervoor gekookt had en dat ze haar troep wilde filmen voordat ze ging opruimen? Dus dat ze misschien normaal wel direct iets in de vuilnisbak stopt?

Verklaart alleen nog niet waarom er voor een volle kar aan dozen staan opgestapeld in de gang. En dan die random pizzadozen die al een paar dagen tussen de kookspullen staan op het aanrecht. Het gekke is dat ze ook nog een opmerking maakt dat “mannen altijd zo typisch hun bierflesje op het aanrecht neerzetten in plaats van direct opruimen in het krat”.

Omg ik ga hier echt te serieus op in allemaal maar het ligt gevoelig haha :sweat_smile:

@marley ja inderdaad! Mijn handen jeuken om daar doorheen te gaan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Vind die slaapkamer en gang inderdaad wel altijd rommelig ogen. Maar over het oud papier kan ik haar op zich wel begrijpen. Ze is nu eenmaal influencer en krijgt waarschijnlijk voor in deze tijd gigantisch veel pakketten toegestuurd. Dan loopt die hoeveelheid al snel op. Natuurlijk is die zooi opruimen dan ook onderdeel van je werk. Maar kan me voorstellen dat het in 1 dag al te veel kan zijn om eventjes mee te nemen

Kan iemand de link naar de video van lotte delen?

Ik kende die hele Lotte niet maar was zo nieuwsgierig dat ik zocht op Lotte vlog en het eerste resultaat is ‘m en dan de video van 2 dagen geleden waarin ze de keuken “goed gaat opruimen” aka oud papier wegbrengen.

Ik zou ook echt gek worden van zoveel spullen in een “klein” huis. Tweekamers voor twee mensen is ook best klein als je ook nog eens thuis je kantoor spullen hebt. Want geloof best dat zij heel veel krijgt opgestuurd. Maar wilden ze niet verhuizen? Of vergis ik me?

4 likes

Waarom gaat ze niet gewoon weer als juf werken als t geld tegenvalt en ze steeds klaagt dat ze eenzaam is.

Tis niet alsof er een lerarentekort is

64 likes

elke keer als er hier gepraat wordt over de rommel in het huis van beutybloggers/yt’ers denk ik wow ik leef echt in een pure zwijnenstal

29 likes

Lotte houdt van klagen. Als ze juf wordt, blijft er niks meer over om te zeuren.

1 like

Ik denk dat ik aangemeld moet worden bij
Obsessive Compulsive Cleaners als schoonmaker.

4 likes

Wil je mijn huis onder handen nemen?

Wat schuift het? Mascha heeft mij op het idee gebracht om dus niet gratis te doen.

55 likes

Vermelding op mijn instagram

23 likes

Haha ik had hetzelfde maar ik keek niet verder dan de meest recente video, dankjewel

1 like

Ik schrok een beetje van Lotte haar rommel. Toen ik klaar was met het filmpje heb ik meteen mijn keuken opgeruimd. Was er maar 10 min mee bezig, maar het begon er al op te lijken. Was de vlog toch nog ergens goed voor.

5 likes

Maar ze gaat toch meerdere x per dag naar buiten om te wandelen met de honden? Dan neem je toch iedere keer dat je naar buiten loopt even een paar dozen mee en die gooi je dan toch in de papierbak? Of denk ik nu te simpel?

10 likes

Het ziet er altijd zo uit, haha.