Beutyblogtopic XL #6

Ik eerste instantie dacht ik ook wtf doe normaal, maar als je gewoon thuis bent haal je ook voor een maand een boom in huis dus eigenlijk is het niet z heel raar toch.

14 likes

Ik volg Mascha nauwelijks maar op dit soort momenten is die week verschil in vlogs echt irritant. Ze kan beter naar twee- of driewekelijkse vlogs gaan. Het is niet zo dat ze dagelijks zooooveel interessants doet.

3 likes

Goed idee! Maar om eerlijk te zijn is het best vervelend om obsessief te poetsen en op te ruimen. Na een tijdje is je huis wel opgeruimd en brandschoon. Drie hoeraatjes voor werken in de schoonmaak.

Maar dan heb je alle versieringen etc allemaal al in huis. Weet niet, klinkt voor mij gewoon zo raar om op vakantie een boom te gaan halen.

1 like

in de mukbang met anna gaf ze wel aan dat ze aan het nadenken is of het nog wel leuk is om elke dag te vloggen.

Soms lijkt het ook wel echt een lijdensweg voor haar.

2 likes

Zo zonde dat Lotte haar lippen altijd zo overlined, je ziet gewoon haar eigen liprand lopen halverwege haar lippenstift. Beetje clownesk effect altijd zo vind ik

32 likes

Eens!

Ze gaf altijd als reden dat mensen het anders niet snappen wanneer ze in de vlog van donderdag zegt “het is vandaag zondag!” Maar tegelijkertijd zegt ze nu dat haar volgers 18+ zijn dus dan zou dat geen reden meer hoeven te zijn lijkt me. Waarschijnlijk eerder zoals al gezegd geld en jezelf zeven dagen de tijd geven om te “editten”.

En dan nog doet ze volgens mij best vaak pas een dag voordat ie online moet een vlog editen :stuck_out_tongue:

Voor het probleem van de dagen kan ze ook gewoon de datum in een hoekje in beeld voorbij laten komen ofzo. Maar dat kost weer teveel tijd en moeite natuurlijk.

1 like

Wow, vet mooie wimpers wel. Jaloeeers.

4 likes

Jemig, Mascha en Gregor over hun plan de campagne voor Thanksgiving / Black Friday in de vlog van vandaag. Mascha praat helemaal opgewonden over hun planning. Ik vind het verschrikkelijk, maar ben ergens ook weer benieuwd wat voor zooi ze allemaal gaan kopen.

1 like

Ja precies. Veel anderen doen dat ook dus vind die reden ook wel achterhaalt. Het is gewoon luiheid maar dat zie je sowieso al aan de manier van editten. Vandaar tussen aanhalingstekens😅.

3 likes

Hoe simpel denkt ze dat mensen zijn? :joy: Nienke Plas en Enzo etc. doen het ook en dat gaat prima.
Al laat Nienke het nu wel editten, dus dat helpt. Teske doet het ook volgens mij. Maar zeker Nienke deed het eerst gewoon zelf en daarnaast deed ze nog 100 dingen.

Het is irl ook echt heel lelijk, snap die trend nog steeds niet.

1 like

Als ik nu een maand in hetzelfde appartement op vakantie zou zijn zou ik ook een kerstboom neerzetten. Kerst is leven.

27 likes

Hahahah een maandvlog

2 likes

Ik denk dat vlogs een aantal jaar geleden nog niet zo goed begrepen werden door kinderen als nu. Het kan makkelijk anders maar Mas doet dit erbij zegt ze en ik denk dat het haar weinig kan boeien hoe slecht het eruit ziet. Verklaard wel de schokkende beelden, slecht geluid, slecht editwerk enz enz

In de tour van hun verblijf (insta) in Miami benoemt ze ook de ruime kastruimte om te vullen. Hoeveel kastruimte heb je nodig voor een maand?

2 likes