Tuurlijk wel, dan kun je pas los over werkdruk. Dat zou ze nooit meer aankunnen als ze twee afspraken op dezelfde dag al omschrijft als hectisch.
Ik vind haar ook heel zwak overkomen de laatste tijd. Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.
In welke video kun je dat terug zien?
edit: laat maar, al gevonden
Daar heeft ze ook al eens een weerwoord op gegeven, op oproepbasis is niets voor haar ofzo met een heel epistel aan uitleg. Maw geen zin in
Ik snap bij Lotte gewoon niet waarom er zoveel afval op het aanrecht staat? Pizza dozen van twee weekeinden, andere verpakkingen van weet ik veel en veel glas. Waarom maar je daar geen andere plek voor? Waarom zo op het aanrecht. Dan is het (buiten de rest wat er staat ) haast onmogelijk om het ook maar een beetje netjes te houden
Welke video was dat dan?
Als je intypt op YT lottelovesbeauty schimmel dan staat die bovenaan!
Lijkt me heel erg schrikken als je zoiets tegenkomt in huis. Ik zou echt bang zijn dat het steeds terugkomt. (Maar kotsen hoefde ik er niet van zoals hierboven gezegd wordt)
Mas is aangekomen in Miami volgens Instagram! Ben benieuwd hoeveel we ervan te zien krijgen volgende week in de vlogs. Ze had het in ieder geval al over een kerstboom kopen voor hun appartement.
Pardon?! Doe normaal.
Ja of huren met decoratie en alles erbij
Ik eerste instantie dacht ik ook wtf doe normaal, maar als je gewoon thuis bent haal je ook voor een maand een boom in huis dus eigenlijk is het niet z heel raar toch.
Ik volg Mascha nauwelijks maar op dit soort momenten is die week verschil in vlogs echt irritant. Ze kan beter naar twee- of driewekelijkse vlogs gaan. Het is niet zo dat ze dagelijks zooooveel interessants doet.
Goed idee! Maar om eerlijk te zijn is het best vervelend om obsessief te poetsen en op te ruimen. Na een tijdje is je huis wel opgeruimd en brandschoon. Drie hoeraatjes voor werken in de schoonmaak.
Maar dan heb je alle versieringen etc allemaal al in huis. Weet niet, klinkt voor mij gewoon zo raar om op vakantie een boom te gaan halen.
in de mukbang met anna gaf ze wel aan dat ze aan het nadenken is of het nog wel leuk is om elke dag te vloggen.
Soms lijkt het ook wel echt een lijdensweg voor haar.
Zo zonde dat Lotte haar lippen altijd zo overlined, je ziet gewoon haar eigen liprand lopen halverwege haar lippenstift. Beetje clownesk effect altijd zo vind ik
Eens!
Ze gaf altijd als reden dat mensen het anders niet snappen wanneer ze in de vlog van donderdag zegt “het is vandaag zondag!” Maar tegelijkertijd zegt ze nu dat haar volgers 18+ zijn dus dan zou dat geen reden meer hoeven te zijn lijkt me. Waarschijnlijk eerder zoals al gezegd geld en jezelf zeven dagen de tijd geven om te “editten”.
En dan nog doet ze volgens mij best vaak pas een dag voordat ie online moet een vlog editen
Voor het probleem van de dagen kan ze ook gewoon de datum in een hoekje in beeld voorbij laten komen ofzo. Maar dat kost weer teveel tijd en moeite natuurlijk.