Wow, vet mooie wimpers wel. Jaloeeers.
Jemig, Mascha en Gregor over hun plan de campagne voor Thanksgiving / Black Friday in de vlog van vandaag. Mascha praat helemaal opgewonden over hun planning. Ik vind het verschrikkelijk, maar ben ergens ook weer benieuwd wat voor zooi ze allemaal gaan kopen.
Ja precies. Veel anderen doen dat ook dus vind die reden ook wel achterhaalt. Het is gewoon luiheid maar dat zie je sowieso al aan de manier van editten. Vandaar tussen aanhalingstekens😅.
Hoe simpel denkt ze dat mensen zijn? Nienke Plas en Enzo etc. doen het ook en dat gaat prima.
Al laat Nienke het nu wel editten, dus dat helpt. Teske doet het ook volgens mij. Maar zeker Nienke deed het eerst gewoon zelf en daarnaast deed ze nog 100 dingen.
Het is irl ook echt heel lelijk, snap die trend nog steeds niet.
Als ik nu een maand in hetzelfde appartement op vakantie zou zijn zou ik ook een kerstboom neerzetten. Kerst is leven.
Hahahah een maandvlog
Ik denk dat vlogs een aantal jaar geleden nog niet zo goed begrepen werden door kinderen als nu. Het kan makkelijk anders maar Mas doet dit erbij zegt ze en ik denk dat het haar weinig kan boeien hoe slecht het eruit ziet. Verklaard wel de schokkende beelden, slecht geluid, slecht editwerk enz enz
In de tour van hun verblijf (insta) in Miami benoemt ze ook de ruime kastruimte om te vullen. Hoeveel kastruimte heb je nodig voor een maand?
Veel als je kijkt naar hoeveel ze kopen
We kunnen bijna een shopbingo maken met VS vliegoutfit etc.
Oh zou best kunnen! Misschien dat ik er daarom aan dacht haha.
Dit
En ik vind het dubbelgenant om boven de 20 nog dingen van Victoria Secret met PINK erop te kopen.
Hoarder modus aan
Och nee, niet weer die Pink setjes. Wedden dat ze die van vorig jaar ook nog niet opgemaakt heeft. Puntje bij paaltje gebruikt ze volgens mij alleen de dure producten die ze opgestuurd krijgt, wat moet ze hier dan mee.
Word echt onrustig van de foto alleen al. Zo. veel. spullen.
Die home tour video van Mas begon zo lekker rustig, deed me een beetje denken aan de oude tijden. Maar helaas sloeg dat toch om
Mas had voor vertrek al een burnout volgens mij. Never forget cinemonth mental breakdown 2k17. #staystrongfoefs #prayforwifiinmiami
Iemand reageerde onder de vlog van vandaag dat ze black friday maar een hebberige obsessie vindt.
Reactie van vloggloss:
Of zie het als een kans waarbij mensen met een heel klein budget kerstcadeaus en dergelijke kunnen kopen. Korte sale-acties zijn juist ideaal voor een kleine portemonee.
aha, dat is een mooie achterliggende (kerst) gedachte.
Maar ze gaat zelf ook lekker korting graaien met haar 10.000 per instastorie. OK is goed Mas