Veel als je kijkt naar hoeveel ze kopen 
We kunnen bijna een shopbingo maken met VS vliegoutfit etc.
Oh zou best kunnen! Misschien dat ik er daarom aan dacht haha.
Dit
En ik vind het dubbelgenant om boven de 20 nog dingen van Victoria Secret met PINK erop te kopen.
Hoarder modus aan 
Och nee, niet weer die Pink setjes. Wedden dat ze die van vorig jaar ook nog niet opgemaakt heeft. Puntje bij paaltje gebruikt ze volgens mij alleen de dure producten die ze opgestuurd krijgt, wat moet ze hier dan mee.
Word echt onrustig van de foto alleen al. Zo. veel. spullen.
Die home tour video van Mas begon zo lekker rustig, deed me een beetje denken aan de oude tijden. Maar helaas sloeg dat toch om
Mas had voor vertrek al een burnout volgens mij. Never forget cinemonth mental breakdown 2k17. #staystrongfoefs #prayforwifiinmiami
Iemand reageerde onder de vlog van vandaag dat ze black friday maar een hebberige obsessie vindt.
Reactie van vloggloss:
Of zie het als een kans waarbij mensen met een heel klein budget kerstcadeaus en dergelijke kunnen kopen. Korte sale-acties zijn juist ideaal voor een kleine portemonee.
aha, dat is een mooie achterliggende (kerst) gedachte.
Maar ze gaat zelf ook lekker korting graaien met haar 10.000 per instastorie. OK is goed Mas
Zero zaterdag is wel iets voor Mascha. Greenpeace roept op om de dag na black Friday geen onnodige spullen te kopen.
Ik snap het niet. Je krijgt zoveel gratis van allerlei topmerken en dan koop je alsnog zoveel VS troep? Hun bodysplashes ruiken naar WC Eend 
Omdat ze willen kopen.
Het gaat niet om de producten, het gaat om het hebben, hebben, hebben.
Helemaal met Mascha eens, voor de mensen met een normaal/bescheiden salaris. Helemaal los gaan in Miami, terwijl je kasten al uitpuilen met goedkope synthetische troep, ja dat is een ander verhaal Mascha.
HAHA ik ga stuk
Nou⦠en ik denk dat ze ook best wel veel tijd over heeft om dit wel ff op te ruimen⦠maargoedā¦
Jaa dat wilde ik niet voor haar invullen
. Maar idd wat kost het voor moeite om het in ieder geval een beetje bij te houden? Zeker als je heel de dag je in dezelfde ruimte bevindt. Ik zou er helemaal chagrijnig van worden 
en ze moet wel sober leven he!!!
Exact dat⦠Ik werk fulltime, en dan kan ik het gewoon slecht hebben dat iemand die altijd thuis werkt en waarschijnlijk veel minder uren werkt, het nog niet voor elkaar heeft. Dan kan je in ieder geval goed tegen rommelā¦
Ik snap dat dus echt niet. Elke dag vijf minuten is toch veel fijner dan gelijk een dag puin moeten ruimen. Ik zie alles, als ik thuis aan het werk ben. Ik word dan helemaal gek. Stiekem wel een beetje jaloers dat ze alles kan laten liggen, want dat trek ik echt niet.
Net zoals mān bekbed! Elke dag moet ik dat in de ochtend goed leggen en de kussens opschudden anders kan ik in de avond niet slapen.