Zero zaterdag is wel iets voor Mascha. Greenpeace roept op om de dag na black Friday geen onnodige spullen te kopen.
Ik snap het niet. Je krijgt zoveel gratis van allerlei topmerken en dan koop je alsnog zoveel VS troep? Hun bodysplashes ruiken naar WC Eend
Omdat ze willen kopen.
Het gaat niet om de producten, het gaat om het hebben, hebben, hebben.
Helemaal met Mascha eens, voor de mensen met een normaal/bescheiden salaris. Helemaal los gaan in Miami, terwijl je kasten al uitpuilen met goedkope synthetische troep, ja dat is een ander verhaal Mascha.
HAHA ik ga stuk
Nou⦠en ik denk dat ze ook best wel veel tijd over heeft om dit wel ff op te ruimen⦠maargoedā¦
Jaa dat wilde ik niet voor haar invullen . Maar idd wat kost het voor moeite om het in ieder geval een beetje bij te houden? Zeker als je heel de dag je in dezelfde ruimte bevindt. Ik zou er helemaal chagrijnig van worden
en ze moet wel sober leven he!!!
Exact dat⦠Ik werk fulltime, en dan kan ik het gewoon slecht hebben dat iemand die altijd thuis werkt en waarschijnlijk veel minder uren werkt, het nog niet voor elkaar heeft. Dan kan je in ieder geval goed tegen rommelā¦
Ik snap dat dus echt niet. Elke dag vijf minuten is toch veel fijner dan gelijk een dag puin moeten ruimen. Ik zie alles, als ik thuis aan het werk ben. Ik word dan helemaal gek. Stiekem wel een beetje jaloers dat ze alles kan laten liggen, want dat trek ik echt niet.
Net zoals mān bekbed! Elke dag moet ik dat in de ochtend goed leggen en de kussens opschudden anders kan ik in de avond niet slapen.
Amen
Heb er letterlijk een in de wc staan haha
Zeiden ze niet een keer dat ze altijd parfum op de wc hebben staan als ze een beutydrol hebben gelegd?
Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen normale en beautydrollen, ik denk namelijk dat ik ook wel voor de laatste in aanmerking kom!
Een bekbed ik wil het
Ik vond het heel eerlijk gewoon een normaal huis waarin geleefd wordt en waarin men andere prioriteiten heeft dan de hele dag poetsen en opruimen. Wij hoeven er niet te leven. Zou er zelf ook wat kriebelig van worden hoor maar als ik een drukke week gehad heb staat het aanrecht ook vol.
Het is ook heel herkenbaar wanneer je vanuit huis werkt dat je thuis tevens je kantoor is je magazijn, opslag, inpaktafel, fotostudio etc. Prioriteiten gaan dan niet naar het netjes houden van alles maar naar het goed en efficient werk afleveren. Ik denk wel dat het haar veel rust zou geven om buiten de deur te werken. (heeft t bij mij ook gedaan) zodat je kunt thuiskomen in een nieuwe energie.
Plasje: ik denk dat zoveel oud papier onoverkomelijk is als je (dagelijks?) perspakketten e.d. opgestuurd krijgt. Wij hebben daar natuurlijk geen ervaring mee (ga ik even vanuit), maar ik kan me voorstellen dat je er dan anders mee omgaat dan wanneer het om een muesliverpakking en een krant per dag gaat.
Ik ben zelf best minimalistisch en schoon, dus kan zelf niet tegen al die prulletjes enzo. Maar toen ik haar video keek vond ik het aanrecht echt meevallen hoor! Terwijl ik zelf heel opgeruimd en netjes ben en weinig kan hebben. Had nav de reacties hier echt iets schokkender verwachts
Alleen maar fijn lijkt me; lekker genieten van het weekend van je wijntje/biertje en je pizza en de rest komt later wel
Het lijkt me idd ook best lekker om rommel gewoon te kunnen laten. Als ik eet, word ik al onrustig van een rommelige keuken of vieze pannen. Het liefst was ik af tijdens het koken zodat alles meteen weer schoon is. Dat is ook irritant haha
Hihi, het is toch kriegelig in plaats van kriebelig? hoewel dit wel heel lief klinkt.
Haha dit doe ik ook. Als dan iets klaar is doe ik het alvast in een bakje maar het liefst meteen op het bord en dan was ik die pan alvast af. Doe ik ook met snijplanken en messen e.d waarmee ik dan al klaar ben .