Beutyblogtopic XL #6

Maar je ziet toch ook dat er maar een paar minuten tussen jouw en haar posts zitten? En die van haar is veel langer dan jouw paar woorden dus ze was sowieso nog bezig met typen, ik vind je opmerking daarom best flauw.

64 likes

Mas krijgt commentaar onder haar adventskalender video dat het te gehaast is opgenomen, producten niet genoemd worden/duidelijk in beeld komen en dat de setting rommelig is. Een iemand zegt nog iets van je zal wel snel nog een video hebben opgenomen voordat je naar Miami ging. Reactie: nee hoor geen tijdnood, ik wilde eens wat anders proberen.

insert ā€œsure Janā€œ gif

48 likes

Uh oh, Cynthia heeft t in haar insta stories over een bodyshamende reactie op haar site. Twijfel altijd of ze hier nou wel op in moet gaan/fel op moet reageren. Misschien is t juist goed dat ze zich hier over uitspreekt.:thinking:

Persoonlijk zou ik haar adviseren er niet op in te gaan.
Want dit is nu best wel een hot item bij haar.

Snap echt niet hoe het in iemands botte kop opkomt om totaal ongevraagd op haar EIGEN site zo’n reactie achter te laten.

Wtf denk je dan echt?!

10 likes

Ik vond ā€˜flikker op’ heel droog en top :ok_hand:t2:

6 likes

Pff gelul want ze heeft uitgebreid besproken in de vlog hoe ze het moest doen met de zaterdagvideo. Ze wilde niet direct in Miami aan het werk moeten dus ā€˜verzon ze nog wel iets’. Dat was wel te zien ja.

10 likes

Kennen jullie nog cynthia van beautykoning? Haar looks waren altijd heel artistiek en met mooie kleuren. Ze heeft alles verwijderd (YouTube, insta, Facebook). Weet iemand mss waarom? Zo jammer

3 likes

De Beautygloss video van vandaag is wel een nieuw dieptepunt hoor. Dit is geen ā€˜net niet’ meer, dit is gewoon helemaal niet.

Bij de laatste kalender laat ze de producten niet eens meer zien maar smijt ze ze gewoon meteen op tafel?!

9 likes

Ik denk niet dat dit aan Cynthia ligt maar dat bijna ieder mens dit wel in zich heeft. Zeker bekende mensen/met een groot bereik. Je kan nog zoveel lovende reacties krijgen, als er ook maar ƩƩn negatieve tussen zit is dat alles waar je aan kan denken. Ik denk niet dat je het haar kwalijk kan nemen, zeker met zo’n gevoelig onderwerp als lichaamsbouw.

8 likes

Ze had het daar ook bij kunnen laten.

@Reflect ze biedt cursussen aan waarbij je een uur 1 op 1 met haar kunt Skypen om samen je bullet journal te maken voor €75, say whattttttt.

Een schilderij van 15 miljoen???

1 like

En met haar eigen bloed gemaakt…

1 like

Ach deze blikte zijn eigen poep in en verkocht dat als kunst

2 likes

Vast een foutje, lijkt me… Toch…?

Dankje!

Klopt…heb ik in een museum zien staan :rofl:

Ik ben alsnog verdomd benieuwd.

2 likes

Ze hadden dus beter zonder bagage kunnen reizen want ze kopen zoveel zooi met die sales,outlets en noem maar op dat ze wel extra koffers moeten gaan kopen.
En ze moet ook nog een outfit kopen voor de reis terug natuurlijk!
Moeilijk leven hoor die foefjes.

6 likes