Ze had het daar ook bij kunnen laten.
@Reflect ze biedt cursussen aan waarbij je een uur 1 op 1 met haar kunt Skypen om samen je bullet journal te maken voor €75, say whattttttt.
Een schilderij van 15 miljoen???
En met haar eigen bloed gemaakt…
Ach deze blikte zijn eigen poep in en verkocht dat als kunst
Vast een foutje, lijkt me… Toch…?
Dankje!
Klopt…heb ik in een museum zien staan
Ik ben alsnog verdomd benieuwd.
Ze hadden dus beter zonder bagage kunnen reizen want ze kopen zoveel zooi met die sales,outlets en noem maar op dat ze wel extra koffers moeten gaan kopen.
En ze moet ook nog een outfit kopen voor de reis terug natuurlijk!
Moeilijk leven hoor die foefjes.
omg echt gênant
Ook allemaal shit wat ze al heeft?!
Ben benieuwd of de organisatoren van die reis naar Spitsbergen wel eens naar de vlogs kijken. Zou echt denken well what the fuck.
Wat moet je toch in godsnaam met al die zooi
Ik ben pas halverwege maar dit is erger dan ik van te voren verwachtte joh! Die koffer die ze meenemen, “ja het kan ook wel dat we helemaal niet zo veel kopen uiteindelijk” (en dat ie vervolgens na 1 winkel al vol zit)… Hoe ze verlekkerd over hun strategie vertelt en bijna teleurgesteld lijkt in eerste instantie dat het geen graaifestijn is zoals je uit YouTube filmpjes kent.
En dan die aankopen?? Hoe veel leggings, mokken en bodysprays kan een mens nodig hebben? (Of überhaupt willen?). Nog meer dan normaal bij Mascha is dit echt kopen om het kopen.
De video maakt echt totaal geen koopdrang bij mij los, integendeel; dat overweldigende aanbod en al dat plastic maakt me vooral zwaar gestresst :’)
Edit:
Ik vind het vooral ook erg triest dat het bijwonen van deze kapitalistische horror blijkbaar een soort van droom voor deze twee was.
You are EXPOSED sir!
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat ik ooit met een koffer naar een winkel(centrum) zou gaan met als doel om veel te shoppen en dat het dan in die koffer moet als je het nog handig mee wilt nemen.
Dat zenuwachtige gegiechel van Mascha over haar aankopen trek ik ook echt heel slecht. Wat een nachtmerrie. Ik vind die twee gratis dekentjes wel leuk.
Ik moest deze video van Mas kijken. Kijk m nu op tv en daaaaamn jullie overdreven niet, wat een zooi en dat geschok de hele tijd, word gewoon misselijk
ik mis nog een nieuwe outfit, alvast voor de terugvlucht.