Beutyblogtopic XL #6

Die gaat ze vast kopen van die tegoedbon van 20 euro die ze wel MOET gaan uitgeven

10 likes

Ziekelijk

3 likes

Dit is toch totaal bezopen?? Van de meeste van die dingen heb ik niet eens zoveel als zij nu in één keer gekocht heeft

10 likes

maar in wat voor bizarre, vicieuze cirkel zit je dan?

Naar Amerika vliegen om los te gaan bij black friday, dit filmen, daar geld mee verdienen, dat geld weer uitgeven en dat weer filmen.

56 likes

Je merkt ook wel snel aan haar dat ze er eigenlijk toch alweer klaar mee is en dat het allemaal too much is.

1 like

Hey lieve schatten!
Ze blijven wel een hele maand he! Echt wel dat ze nog meer meuk gaan kopen want Walmart, Target,Sephora zijn er ook nog. En dan nog wat dingetjes van de Gucci-outlet want ja die eeuwige sandaaltjes vallen helemaal uitelkaar natuurlijk.

11 likes

Ik zag op Mascha’s insta story drie pakken cereal op de achtergrond staan. DRIE PAKKEN (van Amerikaans formaat ook nog) Ze blijven daar 1 maand. Why. Over koopdrang gesproken…

Edit: correctie, het zijn er vier

2 likes

Wat bizar om te zien. Ik heb niet de hele video afgekeken want werd er een beetje nerveus van. Hoeveel koffers zullen ze wel niet mee terug nemen?

LEKKER GRAAIEN!!!

1 like

Ben benieuwd wat de kosten gaan zijn van de ruimbagage…

5 likes

Even snel de Blackfriday video bekeken van Mascha. Bij $150 dollar krijg je één dekentje cadeau en ze heeft er twee :sweat_smile:. Ik vind wat ze allemaal gekocht heeft voor $300 helemaal geen super Blackfriday deal ofzo…
(Correctie ik zie net wat de korting is geweest… ik was me niet bewust hoe duur Victoria Secret is :sweat_smile::sweat_smile:)

3 likes

Ja dat huis is echt bizar groot he omg! Ze hebben echt zoveel veranderd aan dat huis en nog steeds. Ze maken er wel echt iets moois van, even daargelaten of het je smaak is.

1 like

Ja ik snap ook niet hoe zij op deze leeftijd zoiets kunnen kopen en alles verbouwen etc. Dat is ook niet gratis immers.

1 like

Ik word echt misselijk van dat koopzieke gedrag

11 likes

Ongeveer 50% korting als je globaal kijkt. Ruim 400 uitgegeven en ruim 400 korting. Weet niet of daar de waarde van die gratis dingen bijzat… tja, insane veel voor 1 winkel vooral als je naar de normale prijs kijkt.

1 like

Vind het eigenlijk vooral ironisch dat Mascha regelmatig klaagt dat de kwaliteit van Victoria’s Secret zo gedaald zou zijn de laatste tijd, en ze nu een koffer vol met kleding ervan koopt. En dan ook nog zeggen “jullie weten hoeveel ik van Victoria’s Secret houd”

4 likes

Ik weenie maar dit is hun 2/3e dag? Ze blijven er nog een maand… Die gaan nog 200x zoveel kopen

3 likes

Ik vind het best erg dat ze beweert dat ze het nodig heeft, terwijl haar kast volgens mij uitpuilt met joggingbroeken. Dan sta je toch wel ver van de realiteit af.

42 likes

Oh en ik heb nog 1 ergernis en hierna stop ik maar sommige mensen in de comments zeggen ‘‘maar ze werkt er toch hard voor’’ NEE

36 likes

Ik las ook een comment met “Mascha koopt bijna nooit iets, laat haar”. Nee die troep krijgt ze gratis ja. Of ze koopt toch wel de Primark leeg.

6 likes