Beutyblogtopic XL #6

Even snel de Blackfriday video bekeken van Mascha. Bij $150 dollar krijg je één dekentje cadeau en ze heeft er twee :sweat_smile:. Ik vind wat ze allemaal gekocht heeft voor $300 helemaal geen super Blackfriday deal ofzo…
(Correctie ik zie net wat de korting is geweest… ik was me niet bewust hoe duur Victoria Secret is :sweat_smile::sweat_smile:)

3 likes

Ja dat huis is echt bizar groot he omg! Ze hebben echt zoveel veranderd aan dat huis en nog steeds. Ze maken er wel echt iets moois van, even daargelaten of het je smaak is.

1 like

Ja ik snap ook niet hoe zij op deze leeftijd zoiets kunnen kopen en alles verbouwen etc. Dat is ook niet gratis immers.

1 like

Ik word echt misselijk van dat koopzieke gedrag

11 likes

Ongeveer 50% korting als je globaal kijkt. Ruim 400 uitgegeven en ruim 400 korting. Weet niet of daar de waarde van die gratis dingen bijzat… tja, insane veel voor 1 winkel vooral als je naar de normale prijs kijkt.

1 like

Vind het eigenlijk vooral ironisch dat Mascha regelmatig klaagt dat de kwaliteit van Victoria’s Secret zo gedaald zou zijn de laatste tijd, en ze nu een koffer vol met kleding ervan koopt. En dan ook nog zeggen “jullie weten hoeveel ik van Victoria’s Secret houd”

4 likes

Ik weenie maar dit is hun 2/3e dag? Ze blijven er nog een maand… Die gaan nog 200x zoveel kopen

3 likes

Ik vind het best erg dat ze beweert dat ze het nodig heeft, terwijl haar kast volgens mij uitpuilt met joggingbroeken. Dan sta je toch wel ver van de realiteit af.

42 likes

Oh en ik heb nog 1 ergernis en hierna stop ik maar sommige mensen in de comments zeggen ‘‘maar ze werkt er toch hard voor’’ NEE

36 likes

Ik las ook een comment met “Mascha koopt bijna nooit iets, laat haar”. Nee die troep krijgt ze gratis ja. Of ze koopt toch wel de Primark leeg.

6 likes

Ja en dan krijg je 100 bodysprays per maand en dan KOOP JE ER ZELF NOG MEER. Ik kon deze video ook echt niet handelen.

9 likes

Word hard pay harder :joy:

32 likes

Hoeveel “comfy” kleding kan een mens nodig hebben?! Met haar voorraad leggings, comfy broeken en truien kan het halve publiek van Chantals pyjama party aangekleed worden.

42 likes

Als je 7 dagen in de week op de bank ligt zoals zij dan heb je ook heel veel chill kleren nodig.
En daar moet je voor naar Amerika vliegen.

2 likes

Ik werd vooral misselijk van dat afzichtelijke pakje wat ze kocht. Wat is dit voor outfit en waarom zou je het kopen?

Maar goed NMSVPE zullen we dan maar denken :upside_down_face:

56 likes

Heel flatteus wel…

3 likes

Ja oké en dan je schone leggings en truien twee maanden op de grond naast de wasmachine laten liggen (want too comfy to op te ruimen). Misschien dat ze het dan net aan red.

4 likes

Dit vind ik dan weer jammer.

12 likes

Deze outfit zegt echt alles over haar (smaak).

2 likes

Wansmaak is ook een smaak

5 likes