Ja en dan krijg je 100 bodysprays per maand en dan KOOP JE ER ZELF NOG MEER. Ik kon deze video ook echt niet handelen.
Word hard pay harder
Hoeveel “comfy” kleding kan een mens nodig hebben?! Met haar voorraad leggings, comfy broeken en truien kan het halve publiek van Chantals pyjama party aangekleed worden.
Als je 7 dagen in de week op de bank ligt zoals zij dan heb je ook heel veel chill kleren nodig.
En daar moet je voor naar Amerika vliegen.
Ik werd vooral misselijk van dat afzichtelijke pakje wat ze kocht. Wat is dit voor outfit en waarom zou je het kopen?
Maar goed NMSVPE zullen we dan maar denken

Heel flatteus wel…
Ja oké en dan je schone leggings en truien twee maanden op de grond naast de wasmachine laten liggen (want too comfy to op te ruimen). Misschien dat ze het dan net aan red.
Dit vind ik dan weer jammer.
Deze outfit zegt echt alles over haar (smaak).
Wansmaak is ook een smaak
Wel de waarheid.
Dus?
Echt? Heb ergens het idee dat hij net zo erg is, of nog erger? Met die honderden schoenen en tshirts met oranje randje dat per se in z’n sok terug moet komen?
Deze post is zo on point, ik heb om en nabij 15 jaar geleden dit gedrocht gekocht namelijk.
Maar goed die heb ik dus nog steeds en doet ook nog trouwe dienst op bankhangdagen.
Ja het erge is ook altijd dat ze doet alsof ze het nodig heeft terwijl niemand zoveel leggings echt nodig heeft. Ook met die handzepen, een voor de keuken en een voor de badkamer. Ze koopt echt om het kopen en omdat er sale is.
Dag er nog niemand is die over dit bizarre gedrag een docu wil maken?
Misschien scoren ze nog wat Von Dutch!
Wat ongelooflijk veel zooi kopen zij zeg. Ik koop in een half jaar nog niet eens zoveel.
En die reactie van die minion: Mascha leeft normaal erg duurzaam?! Nou ik mag toch hopen dat Mascha geen voorbeeld is van een duurzame leefstijl voor minions
Von Dutch, Juicy Couture en dan lekkere dikke Uggs eronder.
Het is wel hun smaak een beetje…jaren 90.
Ik wil ook eiiiiiiiindelijk mijn puberdroom waarmaken en een petje met die lelijke merknaam erop