Het doet me aan boxpakjes denken.
Haha volgens mij ben ik de enige die ook wel een keer naar Amerika wil gaan en mij helemaal rot wil shoppen, net als Mascha…
Niet dat ik dezelfde dingetjes zou kopen, want Victoria Secret doet mij niets qua loungepakken, leggings en shit… Eerder de bh’s en strings…
Ai… zo niet mijn smaak… dat maakt het trio verhaal toch zo onwaarschijnlijk
Huh die bril van Mascha is veel te klein voor dr gezicht.
Foef zei vast dat het leuk was
Zeker met die bril lijken ze echt op dat thunderdome stel
Mij lijkt het ook oprecht leuk om daar een keer bij te zijn, überhaupt een keer naar zo’n Amerikaanse mall lijkt me leuk. Houd ook wel van die gekte bij mediamarkt met btw acties enzo haha. Maar ben tegenwoordig wel veel bewuster van wat ik nodig heb, hoe graag ik iets wil en waar ik mijn geld het liefst aan uitgeef dus ik denk dat ik met 2 dingen en vooral een illusie armer thuis kom
Ja true; een comfy fetish misschiwn?
Nee, ik vind het ook echt kwalijk hoor. In de comments reageert ook iemand met zoiets als “duurzaamheid blablablag, dat zeggen alleen mensen zonder geld”.
Zo erg dat zoveel progressie in de bewustwording over duurzaamheid met 1 ytfilmpje van tafel geveegd wordt of ze het nu wil of niet, Mascha heeft een voorbeeldfunctie en geeft zo’n vertekend beeld van wat (normaal/fatsoenlijk, laat staan duurzaam) consumeren is.
Ze kan ook 1 fatsoenlijke joggingbroek kopen die meer dan een vlucht overleefd??
Ohhhh hoe kun je er altijd gewoon net naast zitten met alles gewoon. Echt bijna knap.
Ah nee dit vind ik een beetje stom hoor. En dat vind ik niet snel. Maar het is wel bekend dat ze graag een kind willen dus hartstikke erg als dat niet lukt.
Ik heb ook het idee dat het niet heel goed gaat met hen, maar of het de onbeantwoorde kinderwens is durf ik niet te beweren.
Ziekelijk hebberig en bizar om te zien hoe enthousiast ze wordt van korting. Ze moet eens werken in een winkel dan beseft ze daarna dat sommige kortingen helemaal geen goede deal zijn. Zij is echt bang om iets te kort te komen als ze minder spullen koopt. Waarom 4 leggings etc. etc. als je ook de helft kunt kopen en daar een jaar mee doet tot ze versleten zijn en dan volgend jaar weer nieuwe kopen? Mega cringe ook toen ze zag dat ze niet één maar twéé kortingsbonnen van 20 dollar had gekregen. Met een minimale bestedingswaarde van 50 dollar a.k.a. ze moet nog een keer 100 dollar in die toko uitgeven voor 40 korting. Snapt ze het echt niet? Die CEO lacht zich dood om zulke mensen.
Ik ken kinderloze stellen die niet materialistisch zijn.Maar ik ken ook stellen met kinderen die wel materialistisch zijn.
Ik denk niet dat de kooplust perse aan het gemis van kinderen ligt. Want voor ze met hun kinderwens bezig waren was ze ook helemaal into meuk kopen.
Waar denk je dat ze heeft geleerd Xenos correct uit te spreken?
Dit.
Bij de seenos
En dat schrijft een marketingboek voor professionals he top
Mascha en Gregor zijn altijd al materialistisch geweest. Op vakantie denk ik altijd dat iedereen vooral zijn tijd in moet vullen zoals die dat wilt en hoewel ik het niet begrijp dat ze haast nooit naar een museum gaan maar altijd naar malls denk ik hun vakantie, hun levuhh!! Maar deze laatste vlog doet mij denken aan een keer dat ze met Hella naar New York ging om te winkelen en daar goedkopere levi’s broeken kocht en een gucci legging. Toen dacht ik: dit is toch helemaal niet voordelig om naar New York te gaan alleen om te shoppen. Hun leven vind ik wel heel leeg, ze hebben geen doel. Dagelijks vlogt ze haar doelloze leven.
Dat opvullen van een leegte zie ik er ook in, maar ik zou 't niet meteen verbinden aan hun kinderwens (en dat is, zoals je vast al gemerkt hebt, een onderwerp dat hier off limits is) maar aan een gebrek aan professionele voldoening en zelfrealisatie.
De hele dag lopen nietsnutten in Victoria’s Secret leggings en tegen een camera brabbelen lijkt aanvankelijk leuk maar na 2 weken loop je toch de muren op?