Ik kan persoonlijk niet geloven dat een mens gelukkig kan zijn zonder een doel of een vooruitzicht, maar misschien is de piramide van Maslow me iets te hard onder de neus gedrukt als 12-jarige haha.
Ik heb op dit moment ook niet echt een ādoelā of iets wat ik voor mijn dood gerealiseerd wil hebben in het leven. Misschien als enige dat ik een liefde wil vinden om mee oud te worden. Maar ik ben nu juist rustiger en meer relaxed (gelukkig wil ik het niet noemen op dit moment) nu ik geen hoog gegrepen doelen heb. Ik doe op dit moment waar ik zin in heb maar ik hoef er niks mee te bereiken en ik stel geen hoge verwachtingen van mezelf.
Pardon??
Kon ik vanaf hier maar die extensions er uit trekken, wat een slierten
Maar jij zegt dan ook hardop dat je niet hard werkt en āaltijd drukā bent. Mascha beweert dat ze altijd druk is en met dingen bezig, maar dat lijkt niet echt ergens naar toe.
Als ik als ācontent creatorā zou zien hoeveel onbegrip, discussie, cultuurpessimisme en zelfs zowat kwaadheid mijn koopvideo zou oproepen, dan zou ik mijn leven wel even heroverwegen zeg. Pohhhh.
Hmm lastig. Ik ben soms wel ādrukā als in, mijn dagen zijn wel volgepland maar het leidt nergens naar toe zeg maar Alhoewel, als ik 8 uur moet werken dan past er al niks anders meer in mijn dag want dat vind ik te druk. Misschien heeft Mascha ook wel zoiets, als zij 3/4 van haar dag thuis chillt en 1/4 dingen doet heeft zij genoeg gedaan. Is voor ons stom want wij vinden het lui en saai. Ik ook als ik eerlijk ben. Als je dan volgt, onderneem dan ook dingen en doe je best. Maar goed.
Zei iemand gelli baff
Ik heb de Black Friday video ook proberen te kijken, maar ik kan het gewoon niet? Ik word er zo ongemakkelijk van.
Was hij weer #neverforget
Hij blijft wel trouw zijn fannypack matchen met zijn pinky blueish socks!
Hahahaha ja ik ook helaas⦠maar alleen al de ervaring door te kijken zou mij al gelukkig makenš
Ah zo lullig voor Cynthia die opmerking en dat terwijl de blogpost zo leuk is! Ik heb m echt met plezier gelezen.
Gelukkig krijgt die āMiekeā wel tegengas zag ik, op eentje na.
En Mas&Grek is natuurlijk waanzin ten top. Met het koopgedrag van een stel pubers, ongeloofelijk. En ik maar als een sukkel afval scheiden en mijn oude kleding naar de kringloop brengen
Ik vind dat Mascha en Gregor een beetje shoppen als een vierjarige in een snoepwinkel, zonder ouderlijk toezicht en met onbeperkt budget.
Ja die hele koopgekte vooral van mensen die al zooooveel shit hebben.
Kan me goed voorstellen dat Black Friday een uitkomst is voor mensen die niet zoveel te besteden hebben. Maar bij deze twee is het echt losgeslagen.
Oh wauw⦠Mieke⦠zo kan je niet zijnā¦
Ik hoop echt dat Mascha hier niet meeleest. Anders lijkt het me voor haar heel pijnlijk om het laatste gedeelte van je post te lezen
Ik heb ook helemaal geen doel in mijn leven? Behalve het zo leuk mogelijk in te vullen. Zoals IK dat wil. Doeiii
Voor iedereen die constant riep āNee wij haten niet, jij stelt je aanā: lees de afgelopen 10000000 posts hier en trek je conclusies.
Noem het gerust het āAlles wat Mascha fout doetā topic als jullie niet zo schijnheilig zijn als jullie je voordoen.