Beutyblogtopic XL #6

Hij blijft wel trouw zijn fannypack matchen met zijn pinky blueish socks!

1 like

Hahahaha ja ik ook helaas… maar alleen al de ervaring door te kijken zou mij al gelukkig maken😂

1 like

Ah zo lullig voor Cynthia die opmerking en dat terwijl de blogpost zo leuk is! Ik heb m echt met plezier gelezen.
Gelukkig krijgt die ‘Mieke’ wel tegengas zag ik, op eentje na.

En Mas&Grek is natuurlijk waanzin ten top. Met het koopgedrag van een stel pubers, ongeloofelijk. En ik maar als een sukkel afval scheiden en mijn oude kleding naar de kringloop brengen :expressionless:

8 likes

Ik vind dat Mascha en Gregor een beetje shoppen als een vierjarige in een snoepwinkel, zonder ouderlijk toezicht en met onbeperkt budget.

12 likes

Ja die hele koopgekte vooral van mensen die al zooooveel shit hebben.

Kan me goed voorstellen dat Black Friday een uitkomst is voor mensen die niet zoveel te besteden hebben. Maar bij deze twee is het echt losgeslagen.

2 likes

Oh wauw… Mieke…:astonished: zo kan je niet zijn…:rofl:

1 like

Ik hoop echt dat Mascha hier niet meeleest. Anders lijkt het me voor haar heel pijnlijk om het laatste gedeelte van je post te lezen

2 likes

Ik heb ook helemaal geen doel in mijn leven? Behalve het zo leuk mogelijk in te vullen. Zoals IK dat wil. Doeiii

6 likes

Voor iedereen die constant riep “Nee wij haten niet, jij stelt je aan”: lees de afgelopen 10000000 posts hier en trek je conclusies.
Noem het gerust het “Alles wat Mascha fout doet” topic als jullie niet zo schijnheilig zijn als jullie je voordoen.

afbeelding

19 likes

Oh kan iemand dat gifje posten van Harry Potter met troll in the dungeon? Het lukt me niet :joy:

image https://media1.giphy.com/media/dVe7uEy7SpQVG/giphy.gif?cid=19f5b51aeb95020bdaeab913ff97ddceda45f6dfc4c5b2d2&rid=giphy.gif

Edit: oh haha soort van bijna gelukt

16 likes

Ga je lekker?

Hahaha het kan niet anders dan dat jij een vriend(in) van Mascha ben.

8 likes

Wat is een teenrol ook?

Walgelijk, die trollen. Hoop dat Cynthia het allemaal verwijderd en naast zich neer kan leggen. Wat een smerige haat.

7 likes

Ik lees nu mijn eigen reactie en ik neem het terug want geen enkel leven is doelloos. Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat zij en Gregor voldoening halen uit hun werk.

7 likes

Ja ik ook hoor! Maar bedoel meer, zou het ook helemaal snappen als ze dit soort berichten verwijderd en IP adressen zou blokken (geen idee of het kan/mag tegenwoordig)

1 like

Foefje is thuis!

5 likes

Ook al vind ik natuurlijk de comments die Cynthia over haar lichaam krijgt echt te dom en kansloos voor woorden, die Rachel kan er ook wat van… “downie”?

6 likes

wow had ik niet eens gezien. Wat een asociaal mens zeg :flushed:

2 likes

Wauw wauw wauw zij is zo vreselijk!

1 like