Beutyblogtopic XL #6

Oh kan iemand dat gifje posten van Harry Potter met troll in the dungeon? Het lukt me niet :joy:

image https://media1.giphy.com/media/dVe7uEy7SpQVG/giphy.gif?cid=19f5b51aeb95020bdaeab913ff97ddceda45f6dfc4c5b2d2&rid=giphy.gif

Edit: oh haha soort van bijna gelukt

16 likes

Ga je lekker?

Hahaha het kan niet anders dan dat jij een vriend(in) van Mascha ben.

8 likes

Wat is een teenrol ook?

Walgelijk, die trollen. Hoop dat Cynthia het allemaal verwijderd en naast zich neer kan leggen. Wat een smerige haat.

7 likes

Ik lees nu mijn eigen reactie en ik neem het terug want geen enkel leven is doelloos. Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat zij en Gregor voldoening halen uit hun werk.

7 likes

Ja ik ook hoor! Maar bedoel meer, zou het ook helemaal snappen als ze dit soort berichten verwijderd en IP adressen zou blokken (geen idee of het kan/mag tegenwoordig)

1 like

Foefje is thuis!

5 likes

Ook al vind ik natuurlijk de comments die Cynthia over haar lichaam krijgt echt te dom en kansloos voor woorden, die Rachel kan er ook wat van
 “downie”?

6 likes

wow had ik niet eens gezien. Wat een asociaal mens zeg :flushed:

2 likes

Wauw wauw wauw zij is zo vreselijk!

1 like

Ze hebben wel eens afgesproken!

1 like

Die vrouw reageert bij alle bloggers en niemand reageert ooit terug. En toch blijft ze het doen, altijd van die gare reacties ook

2 likes

Een graantje van wat? Meer populariteit krijgen?

Volgens mij krijgt ze af en toe zelfs spon dingen en haar dochter was laatst op een persevenement ofzo :joy: Bij haar vind ik het altijd over komen als stoerdoenerij en het zou me ook niks verbazen als dat zogenaamde persevenement gewoon vrij toegankelijk was voor het grote publiek. Dus niet op uitnodiging omdat ze blogger is.

2 likes

Vind vooral die reacties waarbij ze heeeel subtiel probeert te laten blijken ‘IK KEN JOU ECHT’ altijd zo lachwekkend :joy:. Vooral bij Cynthia en Shirley, omdat ze die dames idd wel eens heeft ontmoet. Of het echt vrienden zijn, geen idee hoor. Maar ‘oh ja dit is echt iets voor jou Cynth. Dat wist ik direct hoor mop’ :rofl::rofl::rofl:

22 likes

Zou Cynthia ĂŒberhaupt die comments ooit checken? Meestal zijn onze lieve influencertjes best snel met ~haat~ verwijderen toch.

Iemand comment ook bij Cynthia dat ze een teenrol en teenvetten gekweekt heeft, sinds wanneer is dat een ding :joy:

1 like

Staat dat niet in je anatomie boek? Ik ben een en al vet dus zo’n rol valt mij niet meer op

2 likes

Mijn grote teen was alleen dik toen ik hem gebroken had.
Echt een dikke vette teen joh! En blauw ook! Ik dacht dat ik een smurf uit mijn sok trok.

3 likes

Moet je teencrunches doen, ben je die vetjes zo kwijt.

3 likes

Wtf teenrollen? Waar staat ddat dan weer, ook onder die blog?
En hoe kunnen mensen zo zijn, echt.