Beutyblogtopic XL #6

Moet door jouw post ineens denken aan LisanneKleeft!

1 like

Ik lees nu ook een reactie van die Maris/Marissa op het artikel over bezorgrestaurants. Triest gedrag maar ik vind dat Cynthia wel goed reageert

2 likes

Ik lees elke keer veenmol ipv teenrol. Snap ook niet waarom

15 likes

Zij was zo lief altijd! #gobigorgohome

32 likes

Ik vind Cynthia’s figuur inderdaad ook prachtig, ze is weliswaar voller dan vroeger maar ik vind dat niet verkeerd.
Het lijkt me heel lastig om als blogger zo onder een vergrootglas te liggen en het zou bij mij alle lol van het bloggen wegnemen.

1 like

Zou die Akousa weten dat ze bij ons een cult status heeft?

30 likes

Waar is de go big or go home gif

4 likes

Nee Rachel. Je kan ook zelf even nadenken en inzien dat ‘downie’ gewoon een hele nare opmerking van je was. Daar zie ik je geen storie aan wijden?

29 likes

Lol,whut?! Als je je planner in zicht moet leggen om je te herinneren aan je plannen bij het langslopen heb je het kennelijk niet druk genoeg om überhaupt een planning te maken.

6 likes

Ja of “je moeder had je door moeten slikken”
Vind ik echt een brugklas-dis trouwens

35 likes

Ben ook benieuwd, ze is in LA geloof ik.

1 like

Sowieso een achterlijke comment (van een volwassen vrouw), los van het feit dat de hele pijpen-zwangerschaps connectie nergens op slaat :woman_shrugging::stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ik ging elke keer weer stuk om hoe haar naam verbasterd werd.
“Oh Okasuausauoa was vanmorgen weer de eerste!!!1!” Haha. Ik mis haar ook.

8 likes

Oh mij god. Zij heeft 281.000 berichten gepost HOE DAN

4 likes

Ze heeft vandaag iig 8 berichten gepost. Maar dan nog, als ze dat volhoudt moet ze al 100 jaar dat account hebben :joy:

Hahahaha zo dom van mij.

Maar wacht… dan nog 28000 :scream::scream:

2 likes

Ja en nog erger, ik zie het regelmatig weer voorbij komen. Pas bij Emma Chamberlain :cry:

Lees net op instagram dat de familie McKnight (van cutegirlshairstyles) 10k heeft gedoneerd aan een goed doel in het kader van giving back. Vind dat een erg mooie gedachte, zou Mascha na al dat shoppen wellicht ook wat van kunnen leren. Niet dat het zo veel hoeft te zijn, maar gaat meer om het idee

2 likes

Mascha doneert wel al jaren al haar ongebruikte make-up en verzorgingsproducten aan blijf van mijn lijf huizen! Dat vind ik wel altijd heel goed van haar. En jouw bovenstaande voorbeeld is heel goed, maar ik vind het ook wel typisch dat het in het kader van “giving back” is, maar het moet wel even benoemd worden zodat alle volgers het weten.

11 likes

Omg, ze is bij Lady Gaga!

15 likes