op je bovenbenen
Teenrol
T(een)rol
Een trol
Mijn baby heeft wel teenrollen en voetvetjes. Super cute zijn die
Als je aso opzoekt in het woordenboek staat er een foto van haar bij. Triest mens.
Nee hoor
Ik keek net toevallig even op Cynthia.nl maar Rachel heeft zelf eetproblemen zag ik op haar blog. Misschien reageert ze daardoor zo heftig.
Die reacties van Mieke/Marisa zijn ook niet normaal. Misschien is het 1 en dezelfde persoon die aan het trollen is voor de aandacht. Hopelijk verwijdert Cynthia deze reacties.
Zou kunnen, maar gezien haar eerdere reacties/taalgebruik denk ik dat ze gewoon zo is. En dan alsnog vind ik eetproblemen geen excuus om het woord “downie” in negatieve zin te gebruiken. Heb zelf ook eetproblemen en kan mezelf op geen enkele wijze in haar gedrag vinden.
Komt er een FF woord van 2019 want ik nomineer teenrol
Jeetje, wat een lifehack!!! 1!!!1!!1 je planner op een goed zichtbare plek neerleggen!!! 1!!1!1!
Moet door jouw post ineens denken aan LisanneKleeft!
Ik lees nu ook een reactie van die Maris/Marissa op het artikel over bezorgrestaurants. Triest gedrag maar ik vind dat Cynthia wel goed reageert
Ik lees elke keer veenmol ipv teenrol. Snap ook niet waarom
Zij was zo lief altijd! #gobigorgohome
Ik vind Cynthia’s figuur inderdaad ook prachtig, ze is weliswaar voller dan vroeger maar ik vind dat niet verkeerd.
Het lijkt me heel lastig om als blogger zo onder een vergrootglas te liggen en het zou bij mij alle lol van het bloggen wegnemen.
Zou die Akousa weten dat ze bij ons een cult status heeft?
Waar is de go big or go home gif
Nee Rachel. Je kan ook zelf even nadenken en inzien dat ‘downie’ gewoon een hele nare opmerking van je was. Daar zie ik je geen storie aan wijden?
Lol,whut?! Als je je planner in zicht moet leggen om je te herinneren aan je plannen bij het langslopen heb je het kennelijk niet druk genoeg om überhaupt een planning te maken.
Ja of “je moeder had je door moeten slikken”
Vind ik echt een brugklas-dis trouwens