Beutyblogtopic XL #6

Ben ook benieuwd, ze is in LA geloof ik.

1 like

Sowieso een achterlijke comment (van een volwassen vrouw), los van het feit dat de hele pijpen-zwangerschaps connectie nergens op slaat :woman_shrugging::stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ik ging elke keer weer stuk om hoe haar naam verbasterd werd.
“Oh Okasuausauoa was vanmorgen weer de eerste!!!1!” Haha. Ik mis haar ook.

8 likes

Oh mij god. Zij heeft 281.000 berichten gepost HOE DAN

4 likes

Ze heeft vandaag iig 8 berichten gepost. Maar dan nog, als ze dat volhoudt moet ze al 100 jaar dat account hebben :joy:

Hahahaha zo dom van mij.

Maar wacht… dan nog 28000 :scream::scream:

2 likes

Ja en nog erger, ik zie het regelmatig weer voorbij komen. Pas bij Emma Chamberlain :cry:

Lees net op instagram dat de familie McKnight (van cutegirlshairstyles) 10k heeft gedoneerd aan een goed doel in het kader van giving back. Vind dat een erg mooie gedachte, zou Mascha na al dat shoppen wellicht ook wat van kunnen leren. Niet dat het zo veel hoeft te zijn, maar gaat meer om het idee

2 likes

Mascha doneert wel al jaren al haar ongebruikte make-up en verzorgingsproducten aan blijf van mijn lijf huizen! Dat vind ik wel altijd heel goed van haar. En jouw bovenstaande voorbeeld is heel goed, maar ik vind het ook wel typisch dat het in het kader van “giving back” is, maar het moet wel even benoemd worden zodat alle volgers het weten.

11 likes

Omg, ze is bij Lady Gaga!

15 likes

OMG :scream::scream::scream:

Ja daar heb je ook wel een punt… te snel gedacht haha

1 like

Waar het hart vol van is…?

Omg dit is echt een van de enige keren dat ik echt jaloers ben op een influencer/beauty youtuber!!!

2 likes

Rachel legt in haar story even duidelijk uit dat downy in hun huishouden iets anders betekent dan voor de rest van de wereld.

Downy heeft namelijk niets te maken met down of, komt 'tie; mongolen. Nee, nee.
Een downy is een heel naar persoon die hele erge dingen doet en zegt.

Dus, dan weten we dat.

21 likes

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/downie#.Xeeuysq0uf0

Misschien moet ze dat woord dan ook alleen in haar eigen huishouden gebruiken i.p.v. op het worldwideweb :thinking:

17 likes

Je eigen scheldwoord in je gezin is downie, maar het heeft niks met mongolen te maken? Sure. Wij schelden met Tokkies. Heeft ook echt helemaaaaal niks met asociale mensen te maken.

15 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat bij mij thuis (dus tussen mij en mijn vriend) ook wel eens ongepaste scheldwoorden worden gebruikt door ons (niet tegen elkaar) maar het is toch onzin om te zeggen dat een woord dan ‘tussen jullie’ iets heel anders betekent? Het gaat bij ongepaste scheldwoorden vaak om een scheldwoord dat afgeleid is van een aandoening of ziekte en ik vind het een beetje ‘dommig doen’ om te doen alsof het die betekenis helemaal niet heeft als je er mee scheldt.
Als je zo’n slechte gewoonte hebt, doe dan niet alsof het allemaal wel meevalt. Zeker als je het dan (per ongeluk of niet) openbaar doet. Dan kun je beter je excuses aanbieden en er voortaan op letten of gewoon toegeven dat je er schijt aan hebt.

11 likes

Waarom zijn mensen zo dom.

2 likes