Beutyblogtopic XL #6

OMG ik was zo teleurgesteld en boos omdat ik dacht dat het om Rachel van de huismuts ging. Maar nee, dit verbaast me niks van racheltjuh

2 likes

Dus volgens haar eigen omschrijving is ze zelf…

1 like

Wat bedoel je precies?

Jessie nu op net5 bij Plastisch Fantastisch!

UlqLDtI8Qc0j6

Dit topic… Ik geniet hier teveel van…

12 likes

Ik herken haar man Marc door de schmink heen.

Dat kan niet. Met roetvegen herken je iemand, met blackface niet. Dat is nr. 1 reden dat zp moet blijven.

:crazy_face:

46 likes

Ik heb de hele sint periode geen roetveegpiet gezien, alleen op tv. In het dorp en overal in de buurt alleen maar zwarte pieten. Vind dat wel jammer en hoop dat dit veranderd maar het is ook weer niet zo shocking om hier zo te reageren daarop toch. Is jaren zo geweest en nu is iemand inneens schaamteloos en omg kan echt niet etc.

7 likes

Daar heb je wel gelijk in

wat. Minions en ZP zijn vergelijkbaar?

Nooooo… geen zwarte piet discussie beerput opentrekken dank u

31 likes

Dat is de vraag niet. Vind jij minions vergelijkbaar met het racistische karikatuur van zwarte piet?

Ja, op die manier zie ik wel in dat het ook niet kan idd

2 likes

Ik begrijp je heel goed. Je trekt een vergelijking tussen minions en zp, en als jij kiest om minions thuis in te zetten kunnen mensen daar ook niet echt iets van zeggen. Niet te geloven dat ik dit nu moet gaan zeggen maar minions hebben toch niet dezelfde geschiedenis als zwarte piet…? Natuurlijk heeft niemand daar een probleem mee.

3 likes

Maar haar man is niet een van de pieten. Hij zit er naast (zie je op zijn Instagram)

L4rBnd

35 likes

Je kwetst me niet. Ik zeg alleen hoe ik jouw woorden lees.

Ik weet natuurlijk niet hoe het nu is, maar Cynthia is vroeger meerdere keren bij Rachel thuis geweest (staat in haar weekoverzichten) en noemde haar altijd een schat en zo. Toen zei Rachel ook al van dat soort dingen.
Dus de liefde is in ieder geval niet altijd van een kant gekomen.

Hij is online!

39 likes

Zo vet dit. Ga het nu kijken maar ik vind het echt tof voor Nikkie dat ze dit mocht doen.

2 likes