Ja maar volgens haar IG stories ís ze ook heul belangrijk want ze kent Cynthia IRL hoowr
Dat was voor mij dé reden om haar eindelijk te ontvolgen.
Maar dit! Er zijn heus wel meer mensen die onderlinge grapjes/termen hebben (die je nooit buitenshuis zou gebruiken). Maar dit is natuurlijk gewoon een bullshit excuus. Nee howr, het betekent bij ons iets anders dus dat moet iedereen maar accepteren. Burh please!
Het is goed dat ze voor Cynthia op komt in dit geval, maar de manier waarop is geenszins bewonderenswaardig en het is zo onnodig zo’n belediging te gebruiken.
Onze lieve Rachel heeft het in ieder geval geschopt tot het Beutyblogtopic XL #6. Ik vrees dat ze niet veel verder zal komen met haar gedrag.
Wat treurig zeg omdat te zeggen
Jij bent zo iemand?
Ik bekeek het BlackFriday-filmpje, maar zie echt geen andere Mascha dan anders. Ze is toch altijd kinderlijk blij en greedy in een winkel in Murica?
(Dan die tong van Lotte, die ging wel te ver imho.)
Nee ik denk ook dat Cynthia niet met haar geassocieerd wil worden (en terecht) daarom vond ik t ook wel grappig hoe ze het benoemde.
Haha die stories van jessie. zero fucks. laf het weer echt.
Joh geef die Rachel gewoon geen aandacht meer. Ik heb wel een beetje medelijden met haar, volgens mij heeft ze niet veel in haar leven en zit de hele dag thuis en heeft zware anorexia (staan hele verhalen op haar blog) en daardoor veel pijn. Betekent niet dat haar uitspraken en opvattingen ok zijn (verre van), maar ik kan me voorstellen dat dan reageren op alle influencers een belangrijk onderdeel is van je leven. Prima om haar aan te spreken op haar gedrag, maar ik vind het wel treurig als mensen haar gaan afzeiken omdat ze veel online reageert en zich in haar hoofd haalt iedereen persoonlijk te kennen.
OMG ik was zo teleurgesteld en boos omdat ik dacht dat het om Rachel van de huismuts ging. Maar nee, dit verbaast me niks van racheltjuh
Dus volgens haar eigen omschrijving is ze zelf…
Wat bedoel je precies?
Jessie nu op net5 bij Plastisch Fantastisch!
Dit topic… Ik geniet hier teveel van…
Ik herken haar man Marc door de schmink heen.
Dat kan niet. Met roetvegen herken je iemand, met blackface niet. Dat is nr. 1 reden dat zp moet blijven.
Ik heb de hele sint periode geen roetveegpiet gezien, alleen op tv. In het dorp en overal in de buurt alleen maar zwarte pieten. Vind dat wel jammer en hoop dat dit veranderd maar het is ook weer niet zo shocking om hier zo te reageren daarop toch. Is jaren zo geweest en nu is iemand inneens schaamteloos en omg kan echt niet etc.
Daar heb je wel gelijk in
wat. Minions en ZP zijn vergelijkbaar?