Beutyblogtopic XL #15

Haha herkenbaar! Door deze pizza’s kwam ik er ook achter hoe smerig ik koriander vind dus dit gerecht was al helemaal verpest voor mij.

7 likes

Dat was een recept van Gregor volgens mij, die pasta pesto met een heel potje van die niet-verse pesto en alsof daar nog niet genoeg olie in zit idd een heel potje zongedroogde tomaten incl olie erbij. Oh ja en tonijn uit blik. Ik zou drie dagen op de wc zitten erna denk ik :clown_face:

21 likes

Komt ze nu pas mee, ik heb als tiener echt vaak die enchiladas gemaakt haha zie die hele video nog voor me. Had destijds waarschijnlijk dat boek wel gekocht ook

8 likes

Haha ja in dr kleine keukentje in dat roze huis. Ik keek zoo tegen haar op toen, echt mn voorbeeld

12 likes

Zolang er maar geen dadels met spek in staan.

6 likes

Deze is t, heb m ooit samengevat

Sorry voor mn irritante taalgebruik het was begin pandemie

31 likes

Ook een gerecht zongedroogde tomaten incl olie

10 likes

Van dit lezen krijg ik spontaan brandend maagzuur gadverdamme

8 likes

Haha ik herinnerde mij deze post nog :joy:

Wel een perfect recept bij obstipatie klachten

7 likes

Ff tussen door, ik probeer de video te vinden van het pastarecept, al heeft @Zemraluani het volgens mij heel goed samen gevat! bij het verder scrollen in de zoekresultaten kom ik hele enge video’s tegen :nauseated_face: :fearful:

Iets met heel veel puistjes met gaten in de huid en van een heel heel heel dunne meisje/vrouw? Ik kijk dat soort video’s echt nooooit, vraag me af waarom het in de zoekresultaten komt?

3 likes

hahaha ik kijk dit nu, het is wel pasta MANLY STYLE
ik kan het echt niet afkijken, en dat komt niet door het recept
en wow deze video is 7 JAAR oud??

9 likes

Ohh ja ik heb dit ook een paar keer gehad! Precies deze twee. Heel viezig uitziende mee-eters/puisten/kraters wat het ook zijn en ook dat meisje. Zij is iemand over wie mensen zich al jaren zorgen maken (zijn ook veel video’s over te vinden). Heb het de laatste keer gerapporteerd als ‘onsmakelijk materiaal’ of zoiets en daarna niet meer gezien… Maar ik had het liever helemaal niet gezien.

In de crochet subreddit werd laatst trouwens ook door veel mensen geklaagd dat ze video’s van haar gepusht kregen.

3 likes

De enige influencer van wie ik recepten heb nagemaakt is Serena. Haar sajoer boontjes maak ik nog best vaak die zijn zo lekker.

9 likes

Ik mis foodgloss :broken_heart:

18 likes

Die OVERAL op inhakte met van die botte aardappelschilmesjes?

28 likes

En nog ff een gesponsorde keuken regelde en direct na de sponsorvideo alle content offline haalde.

43 likes

Goed geregeld toch

10 likes

En ook zeer duidelijk heeft gemaakt niets meer met social media te willen doen, dus ook niet meer besproken hoeft te worden.

4 likes

Ik krimp echt ineen van het woord ‘pomeriaantje’. :confounded: Maar dwergkeeshond klinkt waarschijnlijk niet fashionable genoeg voor de meeste mensen die een mode-hond willen.

On topic:
Ik ben niet snel jaloers op Cynthia, maar wel op haar vermogen om zo knettervroeg (5 uur!) fris op te staan. Ik moet er ook wel vroeg uit om de dieren te verzorgen, maar doe dat altijd nog met een half slapende bek. Ik vind het wel tof dat zij en Emmy nog echt de moeite nemen om te bloggen. Ik lees nog elke week Cynthia’s weekoverzicht uit een soort nostalgie.

6 likes

Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd is dat ze zo plots klaar met alles was. Lijkt me een heftige beslissing en hoop dat er niks ergs is gebeurd.

Vond het wel leuk als Beautygloss of Serena in hun glory jaren een recept filmden. Zoals Serena in haar appartement met de 3 euro challenges en Mascha met haar Enchilladas, heb die indd ook een aantal keer gemaakt en waren oprecht lekker. Was volgens mij ook het enige. Ik mis die tijd van YouTube, DIY’s enzo, was zo leuk allemaal.

11 likes