Beutyblogtopic XL #8

Ik weet niet 100% zeker hoe het gaat (en of het altijd zo gaat), maar volgensmij gaat het ook niet persé om het verkopen van die producten. Als in niet zoals het bij een webshop gaat. Het is vooral de bedoeling om andere mensen er in te betrekken zodat zij ook de producten gaan ‘verkopen’ en daardoor krijg jij dan weer meer geld. (ik heb een ‘reis-instagram’ met ong.1000 volgers en word echt krankzinnig van hoe vaak ik berichten krijg met ‘ik heb een leuk aanbod voor je’, ‘misschien heb ik wel een leuk project voor je’ etc.)

Volgensmij verdient het ook echt niet zo fantastisch zoals ze het allemaal doen lijken. Ik ken iemand die er ongeveer anderhalf jaar geleden mee is begonnen. Het lijkt net alsof ze megaveel geld verdient (met het bedrijf een week naar Amerika, altijd op reis zijn), maar ondertussen is ze wel al een aantal keer van bedrijf/product gewisseld. Ze heeft al CBD olie, drankjes/shakes en beautyproducten verkocht. En ik zag laatst al weer iets nieuws voorbij komen dus het echte gat in de markt heeft ze zo te zien nog niet gevonden.

5 likes

Oh echt, thanks voor je uitleg! Ik had geen idee hoe het nou werkte, ik begreep er niets van. Wat een apart systeem haha.

1 like

Ik ben voor de lol een keer ingegaan op een MLM scammer, want ze betaalde m’n drank als ik haar “businessvoorstel” zou aanhoren.

Heb d’r twee uur laten lullen over eigen baas zijn en over binnen 3 jaar miljonair zijn. Was echt zo interessant hoe diep ze erin zat, was echt gefascineerd.

Ben uiteraard weg gegaan zonder deel te nemen aan haar handel.

48 likes

Hahah love it

iilluminaughtii op YT maakt heel veel filmpjes over MLM’s (waarin ze ook redditposts enzo over MLM’s bespreekt). Ik verbaas me er zo erg over. Nikkietutorials heeft ook een keer per ongeluk een MLM gepromoot, ik geloof dat het Young Living was (dat is met essentiele olieen enzo)

Haha ik heb ook een keer zo een presentatie aangehoord. Het was echt fascinerend om te zien hoe die persoon helemaal er in geloofde en ik op het einde vet droog nee dank je.

Beetje jammere aan het verhaal is dat ze voor deze scam haar bedrijf heeft verkocht en zich hier helemaal in had gestort. Dit mislukte natuurlijk ook. Daarna ging ze iets vaags met een soort data inkopen doen ook zo een scam verhaal. Laatste wat ik hoorde is dat ze nu een gewone baan heeft. Ipv snel geld verdienen is het snel alles zien instorten

1 like

Nooooo whyyy :sob:

Het is toch geen ‘appel benjet’?:joy: (Mascha’s vlog).

2 likes

Waarom Mas het geen mushy apple met sugary crust noemt is mij ook een raadsel

63 likes

Nee, maar ik heb weinig mensen het correct horen uitspreken tbh.

Hahaha shhhh breng haar nou niet op ideeën :joy:

Nee, het is [appelbenjee] denk ik, wij zeggen altijd [appelbejee] maar dat is ook niet correct :smile:

1 like

Mij viel het op dat mas de hele tijd “stemcel” zei…
stamcellen Mas, stamcel.

10 likes

Komt omdat ze in Amerika heeft gewoond, natuurlijk. Je weet wel, stem cells. :grimacing:

29 likes

Mijn vriend zegt altijd appelbeljee :sob:

Is 82 een maat?

Ach ben blij, in sommige delen van t land noemen ze het een appelflap :stuck_out_tongue:

ohhhh is daar iets mis mee??

1 like

Ja dat hij naar poep ruikt, a la. Is mee te leven. Maar OP HAAR VERJAARDAG! Compléét onacceptabel.

1 like

Jaaaa, want een appelflap is iets anders

Grapje, noem het hoe je wilt. Is net zo eindeloos als de patat/friet discussie.
Terwijl het natuurlijk gewoon overduidelijk friet is
image

15 likes