Beutyblogtopic XL #8

Ik gok dat ze misschien een kaartje gaat sturen o.i.d. haha, maar sowieso niet op social media

Ze zijn geen vrienden meer toch waarom zou ze haar dan feliciteren. Volgen ze elkaar ĂŒberhaupt nog?

13 likes

Nee, ze negeert bet waarschijnlijk compleet.

2 likes

Nog eentje:

denk je dat het ooit nog goed komt tussen Cynthia en Massa?

• ja
  • neee

0 stemmers

Wait what, is het normaal dat een huishoudhulp je bed verschoont en je was opvouwt? Dat zou ik zo ongemakkelijk vinden, ieder z’n ding maar blijf van mijn bed en mijn onderbroeken af zou ik zeggen.

16 likes

Ik deed altijd wel bedden opruimen, maar geen was. Hooguit 1 x iets van de waslijn gehaald.

1 like

Offtopic weer, maar onze schoonmaakster vroeger thuis deed wel onze bedden verschonen. De was deed ze niets mee verder

1 like

Nee en ik denk dat Mascha een makkelijk persoon is om mee bevriend te zijn en Cynthia precies het tegenovergestelde

58 likes

Cynthia is 100% die vriendin die enkel vragen stelt aan je om zelf haar verhaal te kunnen doen.

25 likes

Denk jij dat Cynthia al bij brasserie Jansen heeft gereserveerd voor als ze weer open gaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Denk je dat Cynthia tijdens de crisis nog meer gaat doneren en erover posten?

• Ja aan eten
  • Ja aan co.ren.don
  • Ja aan stichting zwerfhond
  • Nee

0 stemmers

Ik las gister een artikel, en zo iemand heet blijkbaar een gespreksnarcist :laughing:

36 likes

Haha, moet ik ook echt niet aan denken. Ik heb liever geen vreemden die dealen met mijn lichaamssapvlekken. Vind het al ongemakkelijk als er bezoek in de slaapkamer komt. Is mijn privé.

5 likes

ik snap haar liefde hiervoor nooit, is echt een overpriced tent waar je je wijn in een limoglas krijgt en je eten uit de magnetron lijkt te komen

8 likes

Dit is wel echt waar. Heb een enorme allergie voor mensen die constant een ‘eigen ervaring’ paraat hebben zonder eerst empatisch te reageren.

5 likes

Ik heb bij bijna al Cynthia’s lievelingstentjes een keer gegeten en de meerderheid is gewoon ronduit kut.

19 likes

Ik ben er nog nooit geweest, maar wijn in een limonadeglas is sowieso een no go :pensive:

2 likes

Dit soort Xenos glaasjes zijn het aller, aller ergst.

350px-Picardie_glass

25 likes

Ohhh haters ik drink daar nu wijn uit mmmmmm

50 likes

Haha, deze maar dan wel een slag groter zijn mn favoriet