iilluminaughtii op YT maakt heel veel filmpjes over MLM’s (waarin ze ook redditposts enzo over MLM’s bespreekt). Ik verbaas me er zo erg over. Nikkietutorials heeft ook een keer per ongeluk een MLM gepromoot, ik geloof dat het Young Living was (dat is met essentiele olieen enzo)
Haha ik heb ook een keer zo een presentatie aangehoord. Het was echt fascinerend om te zien hoe die persoon helemaal er in geloofde en ik op het einde vet droog nee dank je.
Beetje jammere aan het verhaal is dat ze voor deze scam haar bedrijf heeft verkocht en zich hier helemaal in had gestort. Dit mislukte natuurlijk ook. Daarna ging ze iets vaags met een soort data inkopen doen ook zo een scam verhaal. Laatste wat ik hoorde is dat ze nu een gewone baan heeft. Ipv snel geld verdienen is het snel alles zien instorten
Nooooo whyyy 
Het is toch geen ‘appel benjet’?
(Mascha’s vlog).
Waarom Mas het geen mushy apple met sugary crust noemt is mij ook een raadsel
Nee, maar ik heb weinig mensen het correct horen uitspreken tbh.
Hahaha shhhh breng haar nou niet op ideeën 
Nee, het is [appelbenjee] denk ik, wij zeggen altijd [appelbejee] maar dat is ook niet correct 
Mij viel het op dat mas de hele tijd “stemcel” zei…
stamcellen Mas, stamcel.
Komt omdat ze in Amerika heeft gewoond, natuurlijk. Je weet wel, stem cells. 
Mijn vriend zegt altijd appelbeljee 
Is 82 een maat?
Ach ben blij, in sommige delen van t land noemen ze het een appelflap
’
ohhhh is daar iets mis mee??
Ja dat hij naar poep ruikt, a la. Is mee te leven. Maar OP HAAR VERJAARDAG! Compléét onacceptabel.
Jaaaa, want een appelflap is iets anders
Grapje, noem het hoe je wilt. Is net zo eindeloos als de patat/friet discussie.
Terwijl het natuurlijk gewoon overduidelijk friet is

Protest! Een appelflap is echt wel anders dan een beignet. Appelflap is crunchier, meer bladerdeeg. Zo’n beignet is echt zo’n juicy piece of goodness <3

Huh, hij was toch Surinaams?
Jaaa see. The difference is clear! Ik hou echt van beignets. Ik wil het nu.
Met mijn 100% west europese man.