Ik weet niet 100% zeker hoe het gaat (en of het altijd zo gaat), maar volgensmij gaat het ook niet persé om het verkopen van die producten. Als in niet zoals het bij een webshop gaat. Het is vooral de bedoeling om andere mensen er in te betrekken zodat zij ook de producten gaan ‘verkopen’ en daardoor krijg jij dan weer meer geld. (ik heb een ‘reis-instagram’ met ong.1000 volgers en word echt krankzinnig van hoe vaak ik berichten krijg met ‘ik heb een leuk aanbod voor je’, ‘misschien heb ik wel een leuk project voor je’ etc.)
Volgensmij verdient het ook echt niet zo fantastisch zoals ze het allemaal doen lijken. Ik ken iemand die er ongeveer anderhalf jaar geleden mee is begonnen. Het lijkt net alsof ze megaveel geld verdient (met het bedrijf een week naar Amerika, altijd op reis zijn), maar ondertussen is ze wel al een aantal keer van bedrijf/product gewisseld. Ze heeft al CBD olie, drankjes/shakes en beautyproducten verkocht. En ik zag laatst al weer iets nieuws voorbij komen dus het echte gat in de markt heeft ze zo te zien nog niet gevonden.

(Mascha’s vlog).

’