Protest! Een appelflap is echt wel anders dan een beignet. Appelflap is crunchier, meer bladerdeeg. Zo’n beignet is echt zo’n juicy piece of goodness <3

Huh, hij was toch Surinaams?
Jaaa see. The difference is clear! Ik hou echt van beignets. Ik wil het nu.
Met mijn 100% west europese man.
Ik moet ineens denken aan dat Mascha ooit zei dat ze goed kon dansen omdat ze hypermobiel is. Was volgens mij wel een grapje maar ik denk hier nog regelmatig aan.
nee nee die test klopte echt niet want zelfs hun surinaamse vrienden zagen echt dat gregor wel deels iets anders moest zijn1!
Wordt die titel vertaald als je in Amerika dit kijkt? Dus zien Amerikanen dan staan: Russian food mukbang with my Dutch husband? Of zien die dan ook gewoon de Nederlandse tekst. Want dan slaat die titel echt nergens op?
Die héél goed kan dansen en nog eens dikke billen heeft
Vind de mukbang bestleuk. Ik ken de Russische keuken eigenlijk niet echt. En vind het echt leuk hoe Mascha alles verteld.
Wel degelijk verschillend. En wordt een appelbeignet niet gefrituurd? En een appelflap gewoon in de oven
Ja dat bedoel ik ook, een appelflap is iets anders dan een appelbeignet.
Maar in sommige delen van het land noemen ze een appelbeignet dus een appelflap en vinden ze dat het zo heet. En je krijgt ze niet overtuigd van het tegendeel is mijn ervaring 
Hahahahha
Wat klopt er dan niet volgens jou? Snap t niet. Het is toch gewoon een Nederlands filmpje voor een Nederlandse doelgroep? Alle Nederlandse zinnen vertaald in t Engels kloppen niet.
Iets leren over de Russische keuken lijkt me ook wel leuk. Maar ik trek Mukbangs echt slecht, andere mensen zien eten 
Europeaans he!
Hahahaha iemand zei dit ook al bij de comments maar het viel mij ook op, lijkt net alsof er iemand onder de tafel ligt bij Mas en Greg
Maar het is Greg’s been
Gregor: “ik houd niet zo van aardappel, daarom lust ik ook geen wodka”
Looooooooool ik denk niet dat de prominente aardappelsmaak de reden is dat je wodka vies vindt, Gregor.
greg’s stretchy leg
Maakt niet uit hoe oud dit wordt, dit blijft echt een van de meest domme dingen dat uit Mascha’s mond gekomen is hoor. HAHAHA, hardop lachen, want hoe bedenk je dit?! 
Stanky leg onder de tafel gedaan.