Die naar poep smaken/ruiken
Nee volgens mij was dit het wel inderdaad. En had het ook niet half te maken met die kaartverkoop van hun feestjes?
Wow ik wist helemaal niks over de brownie rel
Ik ook compleet gemist. Wat kut
Gadverdarrie, wat zien de springrolls van Lotte er goor uitđ Gelukkig zegt ze het zelf ook, haha.
Het was eigenlijk een cupcake wel
Springrolls zijn goor
Nee dat was iets anders, mascha moest idd gezonder eten en toen zat er ergens een shake shack ofzoiets en toen had Cynthia Mascha overgehaald toch een burger te eten
En die poep muffin was geloof ik tijdens een vakantie in Amerika? Mascha haar muffin rook naar kak en toen is ze verhaal gaan halen
En die brownies per post stuurt Cynthia te pas en te onpas naar iedereen
Waarom weet ik dit allemaal
Ja die muffin was van Magnolia en toen had Mascha daarover getweet volgens mij naar hen haha. Dat tussen Cynthia en Mascha heb ik even gemist
Die âOn my bâdayâ blijft zo heerlijk.
Ik weet niet of dit al eerder besproken is of niet mag maar,
Wat een medelijden heb ik als ik zie dat Michelle/Mika helemaal diep in de mlmâs van younique en gekke afvaldrankjes zit. Ik had haar gewaarschuwd en blijkbaar andere ook, wat ze steeds had afgekat. Toch werd ik een beetje boos dat ondanks na alle waarschuwingen, ze een tijdje geleden een ander (zienbaar kwetsbaarâŠ) meisje er had in getrokken. Al lijkt die al snel gestopt te zijn gelukkig.
Ik weet dat ze iets heeft, maar toch vind ik haar best wel bedachtzaam/helder over komen in haar posts en vind het ook jammer dat ze het helemaal steunt, promoot en het typische verkooptrukje napraat.
Volgens mij had ze idd brownies gestuurd naar Mascha omdat zij net had gehoord dat ze pcos had en haar zo iets liefs wilde sturen, maar ze wist niet dat Mascha door de pcos minder/geen suiker meer mocht/wilde eten en toen vatte Mascha het verkeerd op. Of zoiets
Ooooh dat heb ik dan weer niet meegekregen!!
Zij is al jaren mijn favoriete hate follow, normaal gesproken zou ik me schuldig voelen maar zij is ZO ONAARDIG altijd dat ik het mezelf vergeef.
Al ga ik waarschijnlijk nog steeds naar de hel.
(Die afvaldrankjes zijn ook echt het toppunt, ik wacht op de dag dat ze haar resultaten laat zienâŠ)
dat met die shake shack klopt ook. dat was op het vliegveld in dubai terug naar huis, ze waren in dubai op persreis van lancaster.
edit: vlak voor die persreis had mas het nieuws gekregen van pcos geloof ik
maar daarna stuurde ze dus nog browniesperpost
Ik denk dat hier iets is misgelopen met de quote haha
ho oeps hahahahaha
denk dat het vanzelf er in kwam door het woord ONAARDIG
Zit zij in zoân piramide schema waar Mascha het laatst over had? Maar dan met afvallen ipv olie