Beutyblogtopic XL #8

24 likes

Ik weet niet of dit al eerder besproken is of niet mag maar,

Wat een medelijden heb ik als ik zie dat Michelle/Mika helemaal diep in de mlm’s van younique en gekke afvaldrankjes zit. Ik had haar gewaarschuwd en blijkbaar andere ook, wat ze steeds had afgekat. Toch werd ik een beetje boos dat ondanks na alle waarschuwingen, ze een tijdje geleden een ander (zienbaar kwetsbaar
) meisje er had in getrokken. Al lijkt die al snel gestopt te zijn gelukkig.

Ik weet dat ze iets heeft, maar toch vind ik haar best wel bedachtzaam/helder over komen in haar posts en vind het ook jammer dat ze het helemaal steunt, promoot en het typische verkooptrukje napraat.

2 likes

Volgens mij had ze idd brownies gestuurd naar Mascha omdat zij net had gehoord dat ze pcos had en haar zo iets liefs wilde sturen, maar ze wist niet dat Mascha door de pcos minder/geen suiker meer mocht/wilde eten en toen vatte Mascha het verkeerd op. Of zoiets

3 likes

Ooooh dat heb ik dan weer niet meegekregen!!

Zij is al jaren mijn favoriete hate follow, normaal gesproken zou ik me schuldig voelen maar zij is ZO ONAARDIG altijd dat ik het mezelf vergeef.

Al ga ik waarschijnlijk nog steeds naar de hel.

(Die afvaldrankjes zijn ook echt het toppunt, ik wacht op de dag dat ze haar resultaten laat zien
)

8 likes

dat met die shake shack klopt ook. dat was op het vliegveld in dubai terug naar huis, ze waren in dubai op persreis van lancaster.

edit: vlak voor die persreis had mas het nieuws gekregen van pcos geloof ik

maar daarna stuurde ze dus nog browniesperpost

1 like

Ik denk dat hier iets is misgelopen met de quote haha

3 likes

ho oeps hahahahaha
denk dat het vanzelf er in kwam door het woord ONAARDIG

4 likes

Zit zij in zo’n piramide schema waar Mascha het laatst over had? Maar dan met afvallen ipv olie

Volgens mij vonden mensen op het forum/social media het lomp en ondoordacht (zeker in combinatie met dat shake shack verhaal) maar heeft Mascha daar nooit iets over gezegd.
Ik kan me niet herinneren dat zij daar zelf (openbaar) iets negatiefs over gezegd heeft in ieder geval.

12 likes

Wie? Ik kan deze persoon niet vinden.

1 like

Hebben jullie nog YT channels tips? Het liefst in het Engels? A la Disfordazzle. Vrouwen die regelmatig uploaden? Geen mommy vloggers!

wow wat is dit voor vreselijke scam joh. Word echt naar van haar stories, echt alles schreeuwt oplichting.

Ik kan haar gewoon niet vinden op youtube, wat is haar youtube naam?

Oh wow jeetje, ik ken haar nog wel uit de tijd dat ze nog een blog had, maar ik schrik echt een beetje van haar Instagram. Vind het zo naar om te zien dat ze die rare producten aan het promoten is en helemaal op lijkt te gaan in dat piramidespel.

@marley & @Maestoso haar instagram is ‘mooimetmichelle’ (weet niet of ik dat mag plaatsen, of dat ik het zo weg moet halen?)

3 likes

Oh dankje! Ik zat op een heel ander insta account hahaha

Ben ik nu gek of heeft Michelle 2 keer de vlag van Luxemburg in d’r instagram bio staan? Terwijl ze ernaast ‘Dutch’ heeft gezet

1 like

Nee je bent zeker niet gek nee, is 2x de vlag van Luxemburg inderdaad.

Edit: maar misschien vind ze die wel mooier dan de Nederlandse, dat kan natuurlijk (wie was dat ook alweer laatst haha?)

22 likes

Shifra hahah

1 like

Ik heb ook gekeken, heel raar gevoel krijg ik erbij haha die mensen die zogenaamd al zoveel bereikt hebben en een auto “krijgen” en zo veel verdienen bla bla
 Ik kan alleen nergens duidelijk vinden wát ze nou precies verkopen
 Ja die drankjes/shakes/poedertjes? Maar wat het doet of hoe het werkt staat nergens, alleen hoe geweldig het bedrijf is en hoeveel je wel niet kan verdienen. Weird
 wat zouden die mensen die dit aanprijzen daar nou daadwerkelijk mee verdienen eigenlijk?

3 likes