Volgens mij vonden mensen op het forum/social media het lomp en ondoordacht (zeker in combinatie met dat shake shack verhaal) maar heeft Mascha daar nooit iets over gezegd.
Ik kan me niet herinneren dat zij daar zelf (openbaar) iets negatiefs over gezegd heeft in ieder geval.
Wie? Ik kan deze persoon niet vinden.
Hebben jullie nog YT channels tips? Het liefst in het Engels? A la Disfordazzle. Vrouwen die regelmatig uploaden? Geen mommy vloggers!
wow wat is dit voor vreselijke scam joh. Word echt naar van haar stories, echt alles schreeuwt oplichting.
Ik kan haar gewoon niet vinden op youtube, wat is haar youtube naam?
Oh wow jeetje, ik ken haar nog wel uit de tijd dat ze nog een blog had, maar ik schrik echt een beetje van haar Instagram. Vind het zo naar om te zien dat ze die rare producten aan het promoten is en helemaal op lijkt te gaan in dat piramidespel.
@marley & @Maestoso haar instagram is âmooimetmichelleâ (weet niet of ik dat mag plaatsen, of dat ik het zo weg moet halen?)
Oh dankje! Ik zat op een heel ander insta account hahaha
Ben ik nu gek of heeft Michelle 2 keer de vlag van Luxemburg in dâr instagram bio staan? Terwijl ze ernaast âDutchâ heeft gezet
Nee je bent zeker niet gek nee, is 2x de vlag van Luxemburg inderdaad.
Edit: maar misschien vind ze die wel mooier dan de Nederlandse, dat kan natuurlijk (wie was dat ook alweer laatst haha?)
Shifra hahah
Ik heb ook gekeken, heel raar gevoel krijg ik erbij haha die mensen die zogenaamd al zoveel bereikt hebben en een auto âkrijgenâ en zo veel verdienen bla bla⊠Ik kan alleen nergens duidelijk vinden wĂĄt ze nou precies verkopen⊠Ja die drankjes/shakes/poedertjes? Maar wat het doet of hoe het werkt staat nergens, alleen hoe geweldig het bedrijf is en hoeveel je wel niet kan verdienen. Weird⊠wat zouden die mensen die dit aanprijzen daar nou daadwerkelijk mee verdienen eigenlijk?
Ik weet niet 100% zeker hoe het gaat (en of het altijd zo gaat), maar volgensmij gaat het ook niet persĂ© om het verkopen van die producten. Als in niet zoals het bij een webshop gaat. Het is vooral de bedoeling om andere mensen er in te betrekken zodat zij ook de producten gaan âverkopenâ en daardoor krijg jij dan weer meer geld. (ik heb een âreis-instagramâ met ong.1000 volgers en word echt krankzinnig van hoe vaak ik berichten krijg met âik heb een leuk aanbod voor jeâ, âmisschien heb ik wel een leuk project voor jeâ etc.)
Volgensmij verdient het ook echt niet zo fantastisch zoals ze het allemaal doen lijken. Ik ken iemand die er ongeveer anderhalf jaar geleden mee is begonnen. Het lijkt net alsof ze megaveel geld verdient (met het bedrijf een week naar Amerika, altijd op reis zijn), maar ondertussen is ze wel al een aantal keer van bedrijf/product gewisseld. Ze heeft al CBD olie, drankjes/shakes en beautyproducten verkocht. En ik zag laatst al weer iets nieuws voorbij komen dus het echte gat in de markt heeft ze zo te zien nog niet gevonden.
Oh echt, thanks voor je uitleg! Ik had geen idee hoe het nou werkte, ik begreep er niets van. Wat een apart systeem haha.
Ik ben voor de lol een keer ingegaan op een MLM scammer, want ze betaalde mân drank als ik haar âbusinessvoorstelâ zou aanhoren.
Heb dâr twee uur laten lullen over eigen baas zijn en over binnen 3 jaar miljonair zijn. Was echt zo interessant hoe diep ze erin zat, was echt gefascineerd.
Ben uiteraard weg gegaan zonder deel te nemen aan haar handel.
Hahah love it
iilluminaughtii op YT maakt heel veel filmpjes over MLMâs (waarin ze ook redditposts enzo over MLMâs bespreekt). Ik verbaas me er zo erg over. Nikkietutorials heeft ook een keer per ongeluk een MLM gepromoot, ik geloof dat het Young Living was (dat is met essentiele olieen enzo)
Haha ik heb ook een keer zo een presentatie aangehoord. Het was echt fascinerend om te zien hoe die persoon helemaal er in geloofde en ik op het einde vet droog nee dank je.
Beetje jammere aan het verhaal is dat ze voor deze scam haar bedrijf heeft verkocht en zich hier helemaal in had gestort. Dit mislukte natuurlijk ook. Daarna ging ze iets vaags met een soort data inkopen doen ook zo een scam verhaal. Laatste wat ik hoorde is dat ze nu een gewone baan heeft. Ipv snel geld verdienen is het snel alles zien instorten
Nooooo whyyy
Het is toch geen âappel benjetâ? (Maschaâs vlog).
Waarom Mas het geen mushy apple met sugary crust noemt is mij ook een raadsel