can’t unsee
OMG dit wilde ik ook posten hahahah…echt…zijn logica soms???
Ik ben door de video wel echt benieuwd naar het Russische eten uit de mukbang. Vraag me dan ook af of t dan ook deels sentiment is waarom het zo lekker is voor Mascha of dat t écht heerlijk is.
Haha wat een figuur die Gregor
. Echt knap hoe Mascha het al zo lang uithoudt met deze mix van man en kleuter.
Ik denk dat Gregor een hele lieve man is en dat ze het samen heel leuk hebben. Het zal vast niet iedereens type zijn, maar ‘uithouden met’ klinkt alsof hij haar al jaren ontvoerd heeft. Het is misschien een bijzonder type maar volgens mij heeft hij het hart echt wel de goede plek zitten.
Dat denk ik ook, vind ze ook een erg schattig setje en ze lijken een goed liefdevol huwelijk te hebben. Ze worden vast leuke ouders voor poppy
ja nu heb ik zin in zo’n bladerdeegplaattaart met roomkaas en fruit. zet maat op het lijstje: aardbeien met chocola, kaneelbroodjes, loempia’s…
Op Mascha haar instastories stond dat ze regelmatig films kijken waarvan de een graag wil dat de ander hem ziet. In die context begrijp ik het laten zien nog wel.
Ik vind Mascha juist echt heel goed bij hem passen met wat ik zie. Vind haar zelf ook echt een halve kleuter soms. Ze vinden echt dezelfde (soms ietwat bijzondere) dingen leuk volgens mij.
Dit heb ik in het Nederlands nooit gehoord maar wel in het Engels. He showed her his favorite movie.
Foto?
Jammer… 
Lekker mannetje he!
Ik krijg juist het gevoel alsof Mascha hem soms ook vervelend vindt. Als zij iets aan het vertellen is voor de vlog komt hij er vaak zo irritant bij staan en haar (te lang) omhelzen of wat dan ook. Ben blij dat ik niet met hem getrouwd ben. Nachtmerrie😱
Nou dit is ook niet zo aardig, ik denk niet dat ze hem vervelend vindt aangezien ze met de beste man getrouwd is.
Nou zeg
Ik zit nu op 90% van de tijd…
Ik vond 'm gisteren opeens aardig, ook heel verwarrend na een volle week ergernis
Ik heb geen partner maar weet nu al dat ik deze vraag met Ja kan beantwoorden.
Ik ben blij dat ik weer naar mijn werk toe moet sinds afgelopen week, hahaha. Verder is het een schat, haha
*dit mooie kleed DAT