Zo zat ik ook meteen. Rest vd zin ook niet meer gelezen :’)
Waarom dragen haar buren die tegels naar boven en niet haar vader en zijzelf?
Wow, echt niet normaal hoe haar leven aan elkaar hangt van gesponsorde shit joh. De laatste tijd valt het wel echt extra op. Ook van die random dingen de hele tijd.
Hahah daar was ik ook het meest verbaasd over. Misschien ben ik een slechte buur maar ik zou denken dikke doei 
Wie is dit?
Oke geen specifieke antwoord op jouw vraag, maar even puur uit interesse naar sommige antwoorden van forummers: dat is toch wel met een vette korrel zout dat je je echt zoveel ergert aan je partner? Anders snap ik niet zo goed waarom je dan samen wilt zijn met iemand 
Ik vind echt niet alles perfect aan mijn vriend en hij ook zeker niet aan mij, maar we hebben echt heel weinig ergernissen eigenlijk. Maar wij zijn dan ook allebei wel vrij erg op onszelf met momenten (we kunnen uren in dezelfde ruimte individueel iets aan het doen zijn zonder maar een woord met elkaar te wisselen), kan me voorstellen dat als je daarin verschilt van je partner misschien sneller botsingen krijgt.
Ik vind het geen teken van een slechte relatie als er irritatie ontstaat wanneer je 24/7 samen bent. Helemaal als je bijvoorbeeld geen aparte ruimtes hebt om apart thuis te werken.
Als m’n vriend niet buiten de deur had gewerkt de afgelopen maanden had ik allang zo’n leegstaande hotelkamer gehuurd denk ik, moet er niet aan denken om hem dag in dag uit om me heen te hebben als ik probeer te werken.
Oh leeeeuk nu gaat iedereen over hun relatie vertellen zin in.
Ik bedoel dat mensen zich echt heel veel ergeren. Dat er ergernissen ontstaan als je 24/7 samen bent vind ik zelf inderdaad ook niet ongezond, maar als je je praktisch heel de tijd ergert.
Was misschien niet helemaal duidelijk verwoord
Haha sorry!
Oeps haha, dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling van dit topic, sorry!
Nou dan hou ik vandaag mijn spreekbeurt over mijn relatie met mezelluf
Is Serena verhuisd?
Maar wie zegt dat het normaal is als je je de hele tijd ergert?
Dit inderdaad… en in alle varianten die mogelijk zijn op dit vage verhaal denk ik hmmm maar hoezo moet je je huurhuis ‘zomaar’ uit en hoe hangt dat samen met je zieke moeder ? Is me iets te vaag omdat je in NL een vrij sterk huurrecht hebt, aka ik geloof er geen bal van
Maar ook, hij is in de story van Serena 19 en in zijn eigen verhaal krijgt hij geen wezenuitkering want die is tot 21 jaar. Nu hoor je weleens hele schrijnende verhalen dat mensen huis uit moeten als ze niet geregistreerd staan als medehuurder dus het zou in theorie kunnen. Maar ik vind het ook een wazig stuk.

Ooh zie nu dat de moeder is overleden, ja dan zou het wel kunnen… ga toch maar eens mensen naar Serena doorverwijzen als dit zo makkelijk gaat haha (dit is nl een situatie die wel vaker voorkomt, helaas)
Serena doet niks voor gratis 
Hoe anders zou het boek van Massa en die knul zijn als Serena het had geschreven?
Edit: Max de Vries is zijn naam