'Ik krijg het toch wel gratis?’
Wat ik ook bijzonder vind is dat niet één influencer (of merk) lijkt te begrijpen dat ze op deze manier, door alleen maar te sponnen en alleen maar positief te zijn, hun geloofwaardigheid verliezen, en dát was nou juist de toegevoegde waarde t.o.v. gewone reclames.
ben soms wel geneigd zelf een blog en insta te maken en daar gewoon weer ouderwets eerlijke reviews te gaan maken, gewoon als tegengeluid, maar twijfel nog teveel of ik wel met gezicht en al op internet wil haha
Lol 
Nou als je in tijden zoals nu 24/7 samen bent en verder niet tot nauwelijks andere bezigheden hebt en persoonlijk contact met andere mensen is het toch helemaal niet raar dat je aan elkaar irriteert? Ook al doet mijn man nu niets verkeerds maar soms reageer ik mij toch af op hem omdat ik dan zelf gewoon even in een dip zit of stress heb o.i.d.
Normaal hebben we hier geen last van, maar we zitten nu gewoon continue bij elkaar, we werken ook in dezelfde ruimte dus ja die ergernissen is normaal. Nou is het niet zo dat we elkaar kunnen villen, maar ik hoef niet zo jaren te leven met 24/7 vrijwel alleen persoonlijke contact met mijn man.
ik dacht PAPA EN IK??? GORGOMEL EN ZIJ??? maar ze bedoelt natuurlijk robenrita
het was ook gewoon aftellen tot dit zou gebeuren. maar er is nog niet genoeg binnen gehengeld want ze moet nog even voor de 16e keer noemen dat ze dit aan het vastleggen is op vlog.
dit is zo ergerlijk, kittehscupcakes deden dat ook permanent fout (nu vast nog steeds wel maar ik kijk nooit meer wat ze posten)
Klopt, die doen / deden dat ook fout. “Een meisje die”, “een jasje die”. Verschrikkelijk.
Ik volg ze ook niet meer.
ik ging ook nog kijken :’-) kijk nergens meer van op bij deze familie
Hahaha ik moest hier hardop om lachen 
Slechte buur hier, maar ik zou echt geen zware tegels 4 trappen op gaan tillen voor mijn buurvrouw de influencer.
Wat zag Nikkie er prachtig uit gister 
Ik heb geen Poolse tv, maar in Spanje was er op die momenten reclame. Dus wellicht dat zij het online gedeelte deed in de tijd dat sommige landen reclame uitzendden?
ik vind dit een prima reden om een land het songfestival uit te kicken
(ik weet dat er meer landen zijn waar de LGBT acceptatie onacceptabel is - maar wanneer de uitzender, dus de samenwerkingspartner van de EBU (organisatie) bewust censureert…)
Is ontkenning dat ze toch echt ouder begint te worden.
Jaaa en ze deed het mega goed! Gewoon heel natural en helemaal zichzelf. Zij zou zó geschikt zijn om het volgend jaar te presenteren. 
zooo, ze deed het echt goed he! Was helemaal trots ofzo, haha
Ik ga even een hele domme vraag stellen: Er was toch geen songfestival gister? Ik dacht dat de mensen die de boel zouden presenteren in NL het volgend jaar mogen doen? Of krijgen we volgend jaar andere hosts? Nikkie is juist zo geschikt hiervoor, ik mag hopen dat ze het ook een keer ‘echt’ mag doen?
Het Eurovisie songfestival heeft altijd wel wat. Dingen die politiek gezien heel erg gevoelig liggen. En ja sommige landen zijn niet lgbt-vriendelijk en censureren. Goed dat ze op de vingers getikt worden en jammer dat zulk soort landen er niet uitgegooid worden. Of beter nog , zich terugtrekken van deelname!
Zeggen hoe oud je wordt is ontkennen dat je ouder wordt?
huh