Beutyblogtopic XL #8

Wel degelijk verschillend. En wordt een appelbeignet niet gefrituurd? En een appelflap gewoon in de oven

3 likes

Ja dat bedoel ik ook, een appelflap is iets anders dan een appelbeignet.
Maar in sommige delen van het land noemen ze een appelbeignet dus een appelflap en vinden ze dat het zo heet. En je krijgt ze niet overtuigd van het tegendeel is mijn ervaring :stuck_out_tongue:

4 likes

Hahahahha

Wat klopt er dan niet volgens jou? Snap t niet. Het is toch gewoon een Nederlands filmpje voor een Nederlandse doelgroep? Alle Nederlandse zinnen vertaald in t Engels kloppen niet.

Iets leren over de Russische keuken lijkt me ook wel leuk. Maar ik trek Mukbangs echt slecht, andere mensen zien eten :nauseated_face:

2 likes

Europeaans he!

5 likes

Hahahaha iemand zei dit ook al bij de comments maar het viel mij ook op, lijkt net alsof er iemand onder de tafel ligt bij Mas en Greg

Maar het is Greg’s been

173 likes

Gregor: “ik houd niet zo van aardappel, daarom lust ik ook geen wodka”

Looooooooool ik denk niet dat de prominente aardappelsmaak de reden is dat je wodka vies vindt, Gregor.

121 likes

greg’s stretchy leg

53 likes

Maakt niet uit hoe oud dit wordt, dit blijft echt een van de meest domme dingen dat uit Mascha’s mond gekomen is hoor. HAHAHA, hardop lachen, want hoe bedenk je dit?! :joy:

4 likes

Stanky leg onder de tafel gedaan.

2 likes

can’t unsee

OMG dit wilde ik ook posten hahahah…echt…zijn logica soms???

Ik ben door de video wel echt benieuwd naar het Russische eten uit de mukbang. Vraag me dan ook af of t dan ook deels sentiment is waarom het zo lekker is voor Mascha of dat t écht heerlijk is.

2 likes

Haha wat een figuur die Gregor :crazy_face:. Echt knap hoe Mascha het al zo lang uithoudt met deze mix van man en kleuter.

10 likes

Ik denk dat Gregor een hele lieve man is en dat ze het samen heel leuk hebben. Het zal vast niet iedereens type zijn, maar ‘uithouden met’ klinkt alsof hij haar al jaren ontvoerd heeft. Het is misschien een bijzonder type maar volgens mij heeft hij het hart echt wel de goede plek zitten.

76 likes

Dat denk ik ook, vind ze ook een erg schattig setje en ze lijken een goed liefdevol huwelijk te hebben. Ze worden vast leuke ouders voor poppy

5 likes

ja nu heb ik zin in zo’n bladerdeegplaattaart met roomkaas en fruit. zet maat op het lijstje: aardbeien met chocola, kaneelbroodjes, loempia’s…

9 likes

Op Mascha haar instastories stond dat ze regelmatig films kijken waarvan de een graag wil dat de ander hem ziet. In die context begrijp ik het laten zien nog wel.

11 likes

Ik vind Mascha juist echt heel goed bij hem passen met wat ik zie. Vind haar zelf ook echt een halve kleuter soms. Ze vinden echt dezelfde (soms ietwat bijzondere) dingen leuk volgens mij.

9 likes